Материалдар / Ашық сабақ "Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру" 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған "Қазақстанда ауыл шаруашылығын ұжымдастыру" тақырыбы бойынша ашык сабақ. Мұғалімдерге арналған,өзара тәжірибе алмасу мақсатында.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
604
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ

«№ 2 орта мектеп» КММ











Тақырыбы: Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру

.



Ашық сабақ

11 сынып



Мұғалім: Сактаганов Б.Б





















Жітіқара қаласы



Қазақстан тарихы:11 сынып

Сабақтың тақырыбы:Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу. Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тереңдету,толықтыру,қорытындылау.ҰБТ-ге дайындық жасау.

Дамытушылық:Оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып,олардың осы тақырып жөніндегі білімдерін қайта естеріне түсіру.Білімге деген құштарлығын арттыру,шығармашылық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды отаншылдық,демократизм идеяларына баулу;болашақ Қазақстанды

өркендететін өздері екендігін сезіндіру.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың оқыту әдістері:талдау жүргізу,ой қозғау,сұрақ-жауап,ауызша баяндау,интерактивті тактамен жұмыс жүргізу.

Сабақтың формасы: жеке,топпен,интерактивті.

Сабақтың көрнекілігі және техникалық жабдығы: Интерактивті тақта, видео,карточкалар,кесте, презентация,флипчарт.

Пәнаралық байланыс:әдебиет,география




Уақ

ыты


Сабақ кезеңі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс - әрекеті

2-3 минут

Ұйымдастыру кезеңі










1.Оқушылармен амандасу;

2.Оқушыларды түгендеу;

3.Колабративті ортаны орнату;

4.Оқушылардың назарын сабаққа аудару.



Оқушылар шенберде тұрып жаттығу жасап және сол арқылы өзара қарым-қатынас арқылы сабаққа дағдыланады.

Сыныпты топқа бөлу (түрлі сурет бейнеленген карточкалар арқылы)


Оқушылар алдындағы жатқан түсті карточкаларды алып жақсы көңіл күйлерімен орындарына орналасады.

Сабақ ережесімен таныстыру

Оқушылар топ ішінде жұмыс істеудің ережелерін бірінен соң бірін айтады.

2-3 минут

Мақсат қою кезеңі:

АҚТ-ны пайдалану арқылы арнайы бейнематериалды көрсете отырып сабақтың тақырыбын,мақсатың анықтау. Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз не туралы айтамыз? Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?

Оқушылар бейнемәлімет қарап өздері бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттерің шығарады.

3-4 минут

Ой қозғау (жеке жұмыс)

Интерактивті тақтадағы берілген сұрақтар арқылы тақырыпты кайталау,ой қозғау


Окушылар интерактивті тақтада берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өздерінің ой пікірлерін айта білу.




15 минут

Тақырып бойынша жұмыс жасау кезеңі:

(топпен жұмыс)


1.Тапсырма: Мәтінде қай тарихи оқиға сипатталғанын анықтаныз.

2.Тапсырма:Тұлғаны тану.

3.Тапсырма:

1 топ. Хронологиялық жұмыс

2 топ.Терминдік сөздермен жұмыс

3 топ.Атаулар мен есімдер.




Тапсырмаларды жеке,топпен орындайды және қорғайды.


10 мин

Тақырыпты бекіту кезеңі:

(жеке жұмыс)



1.Тапсырма: Өзара сұрақ жауап

2.Тапсырма: Тесттік жұмыс (ITEST)



Тапсырмаларды жеке орындайды және қорғайды.

Тесттік тапсырмаларды арнаулы паракта орындайды.


2-3 мин

Бағалау

Оқушыларға арнайы бағалау парақтарын сабақ бойынша толтыру ұсынылады.

Сабақ қорытындысы бойынша оқушыларға арнаулы білімді бағалау банерін стикерлер арқылы бағалау тапсырылады.

Оқушылар сабақ бойынша өздерінің белсенділіктерін бағалайды, жауап парақтарын толтырып, бағаларын қойып, мұғалімге тапсырады.

Оқушылар арнаулы білімді бағалау банеріне стикерлерді іледі.

2-3 мин

Рефлексия:

1.Мен бүгінгі сабақта мақсатыма жеттім бе?

2.Маған бүгін сабақта қызықты болды...

Мұғалім кері байланыс әдісі арқылы оқушылардың пікірің тындайды.


Кері байланыс арқылы оқушылар өз пікірлерін айтады.

2-3

мин

Үйге тапсырма беру:

§26-31,185 бет тапсырмалар


Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!