«Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ
«№ 2 орта мектеп» КММ
Тақырыбы: Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру
.
Ашық сабақ
11 сынып
Мұғалім: Сактаганов Б.Б
Жітіқара қаласы
Қазақстан тарихы:11 сынып
Сабақтың тақырыбы:Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу. Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тереңдету,толықтыру,қорытындылау.ҰБТ-ге дайындық жасау.
Дамытушылық:Оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып,олардың осы тақырып жөніндегі білімдерін қайта естеріне түсіру.Білімге деген құштарлығын арттыру,шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды отаншылдық,демократизм идеяларына баулу;болашақ Қазақстанды
өркендететін өздері екендігін сезіндіру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың оқыту әдістері:талдау жүргізу,ой қозғау,сұрақ-жауап,ауызша баяндау,интерактивті тактамен жұмыс жүргізу.
Сабақтың формасы: жеке,топпен,интерактивті.
Сабақтың көрнекілігі және техникалық жабдығы: Интерактивті тақта, видео,карточкалар,кесте, презентация,флипчарт.
Пәнаралық байланыс:әдебиет,география
|
Уақ ыты |
Сабақ кезеңі |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс - әрекеті |
|
2-3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Оқушылармен амандасу; 2.Оқушыларды түгендеу; 3.Колабративті ортаны орнату; 4.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушылар шенберде тұрып жаттығу жасап және сол арқылы өзара қарым-қатынас арқылы сабаққа дағдыланады. |
|
Сыныпты топқа бөлу (түрлі сурет бейнеленген карточкалар арқылы) |
Оқушылар алдындағы жатқан түсті карточкаларды алып жақсы көңіл күйлерімен орындарына орналасады. |
||
|
Сабақ ережесімен таныстыру |
Оқушылар топ ішінде жұмыс істеудің ережелерін бірінен соң бірін айтады. |
||
|
2-3 минут |
Мақсат қою кезеңі: |
АҚТ-ны пайдалану арқылы арнайы бейнематериалды көрсете отырып сабақтың тақырыбын,мақсатың анықтау. Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз не туралы айтамыз? Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай? |
Оқушылар бейнемәлімет қарап өздері бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттерің шығарады. |
|
3-4 минут |
Ой қозғау (жеке жұмыс) |
Интерактивті тақтадағы берілген сұрақтар арқылы тақырыпты кайталау,ой қозғау |
Окушылар интерактивті тақтада берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өздерінің ой пікірлерін айта білу.
|
|
15 минут |
Тақырып бойынша жұмыс жасау кезеңі: (топпен жұмыс) |
1.Тапсырма: Мәтінде қай тарихи оқиға сипатталғанын анықтаныз. 2.Тапсырма:Тұлғаны тану. 3.Тапсырма: 1 топ. Хронологиялық жұмыс 2 топ.Терминдік сөздермен жұмыс 3 топ.Атаулар мен есімдер.
|
Тапсырмаларды жеке,топпен орындайды және қорғайды. |
|
10 мин |
Тақырыпты бекіту кезеңі: (жеке жұмыс)
|
1.Тапсырма: Өзара сұрақ жауап 2.Тапсырма: Тесттік жұмыс (ITEST) |
Тапсырмаларды жеке орындайды және қорғайды. Тесттік тапсырмаларды арнаулы паракта орындайды. |
|
2-3 мин |
Бағалау |
Оқушыларға арнайы бағалау парақтарын сабақ бойынша толтыру ұсынылады. Сабақ қорытындысы бойынша оқушыларға арнаулы білімді бағалау банерін стикерлер арқылы бағалау тапсырылады. |
Оқушылар сабақ бойынша өздерінің белсенділіктерін бағалайды, жауап парақтарын толтырып, бағаларын қойып, мұғалімге тапсырады. Оқушылар арнаулы білімді бағалау банеріне стикерлерді іледі. |
|
2-3 мин |
Рефлексия: |
1.Мен бүгінгі сабақта мақсатыма жеттім бе? 2.Маған бүгін сабақта қызықты болды... Мұғалім кері байланыс әдісі арқылы оқушылардың пікірің тындайды. |
Кері байланыс арқылы оқушылар өз пікірлерін айтады. |
|
2-3 мин |
Үйге тапсырма беру: |
§26-31,185 бет тапсырмалар |
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру" 11 сынып
Ашық сабақ "Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру" 11 сынып
«Жітіқара ауданы әкімдігінің білім бөлімі» ММ
«№ 2 орта мектеп» КММ
Тақырыбы: Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру
.
Ашық сабақ
11 сынып
Мұғалім: Сактаганов Б.Б
Жітіқара қаласы
Қазақстан тарихы:11 сынып
Сабақтың тақырыбы:Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу. Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тереңдету,толықтыру,қорытындылау.ҰБТ-ге дайындық жасау.
Дамытушылық:Оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып,олардың осы тақырып жөніндегі білімдерін қайта естеріне түсіру.Білімге деген құштарлығын арттыру,шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды отаншылдық,демократизм идеяларына баулу;болашақ Қазақстанды
өркендететін өздері екендігін сезіндіру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың оқыту әдістері:талдау жүргізу,ой қозғау,сұрақ-жауап,ауызша баяндау,интерактивті тактамен жұмыс жүргізу.
Сабақтың формасы: жеке,топпен,интерактивті.
Сабақтың көрнекілігі және техникалық жабдығы: Интерактивті тақта, видео,карточкалар,кесте, презентация,флипчарт.
Пәнаралық байланыс:әдебиет,география
|
Уақ ыты |
Сабақ кезеңі |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс - әрекеті |
|
2-3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Оқушылармен амандасу; 2.Оқушыларды түгендеу; 3.Колабративті ортаны орнату; 4.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Оқушылар шенберде тұрып жаттығу жасап және сол арқылы өзара қарым-қатынас арқылы сабаққа дағдыланады. |
|
Сыныпты топқа бөлу (түрлі сурет бейнеленген карточкалар арқылы) |
Оқушылар алдындағы жатқан түсті карточкаларды алып жақсы көңіл күйлерімен орындарына орналасады. |
||
|
Сабақ ережесімен таныстыру |
Оқушылар топ ішінде жұмыс істеудің ережелерін бірінен соң бірін айтады. |
||
|
2-3 минут |
Мақсат қою кезеңі: |
АҚТ-ны пайдалану арқылы арнайы бейнематериалды көрсете отырып сабақтың тақырыбын,мақсатың анықтау. Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз не туралы айтамыз? Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай? |
Оқушылар бейнемәлімет қарап өздері бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттерің шығарады. |
|
3-4 минут |
Ой қозғау (жеке жұмыс) |
Интерактивті тақтадағы берілген сұрақтар арқылы тақырыпты кайталау,ой қозғау |
Окушылар интерактивті тақтада берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өздерінің ой пікірлерін айта білу.
|
|
15 минут |
Тақырып бойынша жұмыс жасау кезеңі: (топпен жұмыс) |
1.Тапсырма: Мәтінде қай тарихи оқиға сипатталғанын анықтаныз. 2.Тапсырма:Тұлғаны тану. 3.Тапсырма: 1 топ. Хронологиялық жұмыс 2 топ.Терминдік сөздермен жұмыс 3 топ.Атаулар мен есімдер.
|
Тапсырмаларды жеке,топпен орындайды және қорғайды. |
|
10 мин |
Тақырыпты бекіту кезеңі: (жеке жұмыс)
|
1.Тапсырма: Өзара сұрақ жауап 2.Тапсырма: Тесттік жұмыс (ITEST) |
Тапсырмаларды жеке орындайды және қорғайды. Тесттік тапсырмаларды арнаулы паракта орындайды. |
|
2-3 мин |
Бағалау |
Оқушыларға арнайы бағалау парақтарын сабақ бойынша толтыру ұсынылады. Сабақ қорытындысы бойынша оқушыларға арнаулы білімді бағалау банерін стикерлер арқылы бағалау тапсырылады. |
Оқушылар сабақ бойынша өздерінің белсенділіктерін бағалайды, жауап парақтарын толтырып, бағаларын қойып, мұғалімге тапсырады. Оқушылар арнаулы білімді бағалау банеріне стикерлерді іледі. |
|
2-3 мин |
Рефлексия: |
1.Мен бүгінгі сабақта мақсатыма жеттім бе? 2.Маған бүгін сабақта қызықты болды... Мұғалім кері байланыс әдісі арқылы оқушылардың пікірің тындайды. |
Кері байланыс арқылы оқушылар өз пікірлерін айтады. |
|
2-3 мин |
Үйге тапсырма беру: |
§26-31,185 бет тапсырмалар |
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады |
шағым қалдыра аласыз













