Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру
саясатының ауыл шаруашылығына тигізгін зардаптарын
талдау;
8.1.1.1 демографиялық
өзгерістердің себептері мен салдарын
талдау;
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30
жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын
талдау.
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
2. Үй тапсырмасын
сұрау
«Кездейсоқ карта» әдісі арқылы
үй тапсырмасы сұралады. Wordwall
бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген
сұраққа оқушылар жауап
береді.
1.Индустрияландыруды бастау туралы шешім
қабылданды
?
1925 жылы желтоқсан
айы
2.Индустрияландырудың басты көзі не болып
табылды
Ауылшаруашылығы
3.Қазақстанда социалистік индустрияландырудың
басталу
себебі
Халықшаруашылығын дамытудың
бірінші бесжылдық жоспарының
бекітілуі
4.Геологиялық басқарма
тарапынан 50-ден астам іздестіру жұмыстары
жүргізілді
1928-1929
жылдар
5.Түрксіб құрлысы туралы
шешім қабылданды
1926 жылы 3
желтоқсан
6.Петропавл-Көкшетау жолы
қай жылы салынды
1927
жылы
7.Қарағанды-Жезқазған
жолдары салынды
1940
жылы
8.Алексей Стаханов 14
күндік норманы бір аусымда
орындады
1935 жыл 1
қыркүйек
9.Қазақстан халқының жалпы
санындағы үлесі 38 %-ға дейін
қысқарды
1939
жыл
10.Карточкалық жүйе
енгізілді
1929
жылы
3.Жаңа сабақты
түсіндіру
Жаңа сабақты түсіндіру
барысында Қазақстандағы жаңа экономикалық саясатқа байланысты
арнайы дайындалған видео үзінділер
көрсетіледі.
4.Топтық
жұмыс
Топтық жұмыс бойынша әр топ
өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.
1."Бесеудің хаты"
әдісі:
Оқушылар бесеудің хатын
қазіргі уақытқа негіздей отырып жасауы
тиіс.
2."Халық үні"
әдісі:
«Халық қасіреті» атты «Халық
үні» гаетін дайындап,ашаршылық жайында мағұлматтар
беру
3."Деректі фильм " әдісі
:
Ашаршылық туралы деректі
фильмді көре отырып,киноплёнка дайындау
5.Сабақты
бекіту
LearningApps
бағдарламасы арқылы берілген көптеген сөздердің
арасынан ұжысдастыруға байланысты терминдерді теріп
жазу
6.Жұптық
жұмыс
Ұжымдастырудың
артықшылықтары
|
Ұжысдастыру дың
кемшіліктері
|
|
|
7.Бағалау
Бағалау
шкаласы:
"5" - 9-10
балл
"4" - 7-8
балл
"3" - 5-6
балл
|
Есімі аталған
оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар видео
үзіндіні зер салып тыңдайды.
Топтар өздеріне
берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған
ақпараттарымен бөліседі.
Оқушылар кезек-кезек
тақтаға шығу арқылы сөздерді
табады.
Оқушылар кестедегі
сұрақтарға жұптаса отырып жауап береді.Ең үздік жауап берген жұпқа
жоғары баға қойылады.
Сабақ барысында
белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен
бағаланады.
|
Мадақтау
«Алғыр
топ»
Мадақ
тау
«Ең үздік
жұп»
|
https://learningapps.org/display?v=pvcdoqd3523
https://youtu.be/5XJhJF322mI
Карта,газет,кинопл(нка
https://learningapps.org/display?v=ph8pu4rma23
Презента
ция
|