Материалдар / Ашық сабақ Қазақстанда ауылшаруашылығын күштеп ұжымдастыру саясаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қазақстанда ауылшаруашылығын күштеп ұжымдастыру саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан ауылшаруашылығын ұжымдастыру жылдарындағы басты ерекшеліктер туралы мәлімет беру,экономикалық даму жағдайы туралы таныстырып,түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2023
277
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Педагогтің аты-жөні:

Кужабекова Гульвира

Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанда ауылшаруашылығын күштеп ұжымдастыру саясаты

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырады ?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізгін зардаптарын талдау;

8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын талдау;

8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау.

Сабақтың мақсаты:

Қазақстан ауылшаруашылығын ұжымдастыру жылдарындағы басты ерекшеліктер туралы мәлімет беру,экономикалық даму жағдайы туралы таныстырып,түсіндіру.

Құндылықтарға баулу :

Қазақстандық патратизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

Пәнаралық байланыс :

География, дүние жүзі тарихы


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уа қыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі:


«Көңілді күй» әдісі арқылы оқушылар арнайы QR кодты сканерлеу арқылы Classroomscreen бағдарламасында көңіл күйіне сәйкес келетін сөздерді енгізу арқылы жауап береді.Сабаққа қатысушы оқушылар түгелденеді.

Оқушылар интерактив тақтада көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы жұмыс жасайды.

Мадақ тау

Рисунок 1

Сабақтың ортасы

30 мин




2. Үй тапсырмасын сұрау


«Кездейсоқ карта» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. Wordwall бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген сұраққа оқушылар жауап береді.

1.Индустрияландыруды бастау туралы шешім қабылданды ?

1925 жылы желтоқсан айы

2.Индустрияландырудың басты көзі не болып табылды

Ауылшаруашылығы

3.Қазақстанда социалистік индустрияландырудың басталу себебі

Халықшаруашылығын дамытудың бірінші бесжылдық жоспарының бекітілуі

4.Геологиялық басқарма тарапынан 50-ден астам іздестіру жұмыстары жүргізілді

1928-1929 жылдар

5.Түрксіб құрлысы туралы шешім қабылданды

1926 жылы 3 желтоқсан

6.Петропавл-Көкшетау жолы қай жылы салынды

1927 жылы

7.Қарағанды-Жезқазған жолдары салынды

1940 жылы

8.Алексей Стаханов 14 күндік норманы бір аусымда орындады

1935 жыл 1 қыркүйек

9.Қазақстан халқының жалпы санындағы үлесі 38 %-ға дейін қысқарды

1939 жыл

10.Карточкалық жүйе енгізілді

1929 жылы

3.Жаңа сабақты түсіндіру

Жаңа сабақты түсіндіру барысында Қазақстандағы жаңа экономикалық саясатқа байланысты арнайы дайындалған видео үзінділер көрсетіледі.

4.Топтық жұмыс

Топтық жұмыс бойынша әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

1."Бесеудің хаты" әдісі:

Оқушылар бесеудің хатын қазіргі уақытқа негіздей отырып жасауы тиіс.

2."Халық үні" әдісі:

«Халық қасіреті» атты «Халық үні» гаетін дайындап,ашаршылық жайында мағұлматтар беру

3."Деректі фильм " әдісі :

Ашаршылық туралы деректі фильмді көре отырып,киноплёнка дайындау

5.Сабақты бекіту

LearningApps бағдарламасы арқылы берілген көптеген сөздердің арасынан ұжысдастыруға байланысты терминдерді теріп жазу

6.Жұптық жұмыс

Ұжымдастырудың артықшылықтары

Ұжысдастыру дың кемшіліктері



7.Бағалау

Бағалау шкаласы:

"5" - 9-10 балл

"4" - 7-8 балл

"3" - 5-6 балл

Есімі аталған оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап береді.

































Оқушылар видео үзіндіні зер салып тыңдайды.





Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен бөліседі.













Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығу арқылы сөздерді табады.




Оқушылар кестедегі сұрақтарға жұптаса отырып жауап береді.Ең үздік жауап берген жұпқа жоғары баға қойылады.







Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен бағаланады.

Мадақтау













































«Алғыр топ»




















Мадақ

тау






«Ең үздік жұп»

https://learningapps.org/display?v=pvcdoqd3523





































https://youtu.be/5XJhJF322mI





Карта,газет,кинопл(нка



















https://learningapps.org/display?v=ph8pu4rma23



Презента

ция






770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!