Пән
|
Қазақстан тарихы
|
Мұғалім: Құмарова Нұргүл
Дайырбекқызы
|
Сынып
|
9
|
Сабақтың тақырыбы:
|
«Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық
қозғалыс»
|
Сабақтың мақсаты:
|
|
Сабақтың
әдіс-тәсілдері:
|
Топтық жұмыс, СТО
элементтері, кластер қорғату, ақпараттық оқыту,сызба,кесте, «Сөздік
диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбармақ» .
|
Күтілетін нәтиже:
|
|
Сабақ
жоспары:
Үйге тапсырма:
|
І.
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу.
2. Сергіту
сәті.
3. Топқа
бөлу.
ІІ.Сабақ
барысы: 1.Проблеманы айқындау
2.Проблеманы
шешу
3.
Проблеманың шешімін қолдану
III.Үйге тапсырма
беру.
Досына 1916 жылғы
Қазақстандағы оқиғалар туралы хат жазу.
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Сергіту сәті:
|
«Қара жорға» жаттығуы.
|
1.
Қызығушылығын ояту:
«Кластер»
|
Оқушылар Қоныс аудару
саясатының 1916 жылғы салдарын анықтайды:
1.Шаруалардың қоныс
аударуы:
1907-1912жж.2млн.400мың
қоныс аударушылар.
2.Көші-қон: 1916 ж.40 млн га
жер.
3.Жерлердің тартып
алынуы: 45147765 десятина
жер
4.Жер бөлісу нормалары: Түркістан өлкесінде
орыстар -3,17 десятина жер,қазақтар - 0,21
десятина
|
2.
Мағынаны тану:
|
Оқушылар берілген жаңа
тақырыпты оқып шығады.
Берілген тапсырманы
орындайды.
№1: Көтеріліс
себептері мен басталуы.
№2:
Қазақдемократтарының саяси көзқарастары.
№3:Қозғалыстың сипаты, қозғаушы
күштері.
|
3. Оқушылардың
білімін бекіту:
«Диалог,сұрақ-жауап»
«Робироунг»
әдісі
|
Оқушыларға
«Тақырыптық сөйлем» ұсынылады.Олар бүгінгі тақырыпты бекіте
отырып,бір сөйлемнен жазып шығады.
1.Соғыс –
бұл.......
2.Дүниежүзілік соғыстың белгісі.....
3.Қазақ
зиялылары «Қазақ» газеті арқылы
қазақтарды........
4.
«Қазақтардың еңбек міндеткерлігі кезіндегі атқаратын
міндеттері.......
5. «Ерікті»
көмек – бұл......
|
4.Ой
толғаныс:
Рефлексия
Бағалау:
|
Критерий арқылы
бағалау
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«1916 жылғы ұлт-азаттық
қозғалыстың барысы»
|
Сабақтың
мақсаты:
|
|
Сабақтың
әдіс-тәсілдері:
|
Топтық жұмыс, СТО элементтері,
кластер қорғату, ақпараттық оқыту,сызба,кесте, «Сөздік диктант»,
«Джигсо»,«Робироунг», «Бесбармақ» .
|
Күтілетін
нәтиже:
|
|
Сабақ
жоспары:
Үйге
тапсырма:
|
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1.
Амандасу.
2. Сергіту
сәті.
3. Топқа
бөлу.
ІІ.Сабақ барысы:
1.Қызығушылықты ояту.
2.Мағынаны
тану
3.
Ой-толғаныс:
III.Үйге тапсырма
беру.
Досына 1916 жылғы
Қазақстандағы оқиғалар туралы хат жазу.
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Сергіту
сәті:
|
«Қара жорға»
жаттығуы.
|
1. Қызығушылығын
ояту:
«Кластер»
|
Оқушылар Қоныс аудару
саясатының 1916 жылғы салдарын анықтайды:
1.Шаруалардың қоныс
аударуы:
1907-1912жж.2млн.400мың қоныс
аударушылар.
2.Көші-қон: 1916 ж.40 млн га
жер.
3.Жерлердің тартып
алынуы: 45147765 десятина
жер
4.Жер бөлісу
нормалары: Түркістан өлкесінде орыстар
-3,17 десятина жер,қазақтар - 0,21
десятина
|
2. Мағынаны
тану:
|
Оқушылар берілген жаңа
тақырыпты оқып шығады.
Берілген тапсырманы
орындайды.
№1: Көтеріліс себептері мен
басталуы.
№2: Қазақдемократтарының
саяси көзқарастары.
№3:Қозғалыстың сипаты,
қозғаушы күштері.
|
3. Оқушылардың білімін
бекіту:
«Диалог,сұрақ-жауап»
«Робироунг»
әдісі
|
Оқушыларға «Тақырыптық сөйлем»
ұсынылады.Олар бүгінгі тақырыпты бекіте отырып,бір сөйлемнен жазып
шығады.
1.Соғыс –
бұл.......
2.Дүниежүзілік соғыстың
белгісі.....
3.Қазақ зиялылары «Қазақ»
газеті арқылы қазақтарды........
4. «Қазақтардың еңбек
міндеткерлігі кезіндегі атқаратын
міндеттері.......
5. «Ерікті» көмек –
бұл......
|
4.Ой
толғаныс:
Рефлексия
Бағалау:
|
Критерий арқылы
бағалау
|