Пән | Қазақстан тарихы | Мұғалім: Құмарова Нұргүл Дайырбекқызы |
Сынып | 9 |
|
Сабақтың тақырыбы: | «Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс» |
Сабақтың мақсаты: | Қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдай мен орыс патшалығы отаршылық саясатының 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысқа әкелмей қоймайтындығын түсінуге жағдай жасау.
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: | Топтық жұмыс, СТО элементтері, кластер қорғату, ақпараттық оқыту,сызба,кесте, «Сөздік диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбармақ» . |
Күтілетін нәтиже: | Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан ойланады.
|
Сабақ жоспары:
Үйге тапсырма: | І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу. 2. Сергіту сәті. 3. Топқа бөлу.ІІ.Сабақ барысы: 1.Проблеманы айқындау 2.Проблеманы шешу 3. Проблеманың шешімін қолдану III.Үйге тапсырма беру.§3,13-18 беттер, шығармашылық тапсырма: Досына 1916 жылғы Қазақстандағы оқиғалар туралы хат жазу. |
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының әрекеті |
Сергіту сәті: | «Қара жорға» жаттығуы. |
1. Қызығушылығын ояту:Үй тапсырмасын сұрайды.«Кластер»
| Оқушылар Қоныс аудару саясатының 1916 жылғы салдарын анықтайды:1.Шаруалардың қоныс аударуы: 1907-1912жж.2млн.400мың қоныс аударушылар.2.Көші-қон: 1916 ж.40 млн га жер.3.Жерлердің тартып алынуы: 45147765 десятина жер4.Жер бөлісу нормалары: Түркістан өлкесінде орыстар -3,17 десятина жер,қазақтар - 0,21 десятина |
2. Мағынаны тану:Ой қозғау.«Джигсо» | Оқушылар берілген жаңа тақырыпты оқып шығады.Берілген тапсырманы орындайды.№1: Көтеріліс себептері мен басталуы.№2: Қазақдемократтарының саяси көзқарастары.№3:Қозғалыстың сипаты, қозғаушы күштері. |
3. Оқушылардың білімін бекіту: «Диалог,сұрақ-жауап» «Робироунг» әдісі
| Оқушыларға «Тақырыптық сөйлем» ұсынылады.Олар бүгінгі тақырыпты бекіте отырып,бір сөйлемнен жазып шығады.1.Соғыс – бұл.......2.Дүниежүзілік соғыстың белгісі.....3.Қазақ зиялылары «Қазақ» газеті арқылы қазақтарды........4. «Қазақтардың еңбек міндеткерлігі кезіндегі атқаратын міндеттері.......5. «Ерікті» көмек – бұл......
|
4.Ой толғаныс:Рефлексия Бағалау: |
Оқушылар өз жазғандарын оқиды.«Бесбармақ» арқылы бағалайды. Критерий арқылы бағалау |
Сабақтың тақырыбы: | «1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың барысы»
|
Сабақтың мақсаты: | Қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдай мен орыс патшалығы отаршылық саясатының 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысқа әкелмей қоймайтындығын түсінуге жағдай жасау. |
Сабақтың әдіс-тәсілдері: | Топтық жұмыс, СТО элементтері, кластер қорғату, ақпараттық оқыту,сызба,кесте, «Сөздік диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбармақ» . |
Күтілетін нәтиже: | Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан ойланады.
|
Сабақ жоспары:
Үйге тапсырма: | І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу. 2. Сергіту сәті. 3. Топқа бөлу.ІІ.Сабақ барысы: 1.Қызығушылықты ояту. 2.Мағынаны тану 3. Ой-толғаныс: III.Үйге тапсырма беру.§3,13-18 беттер, шығармашылық тапсырма: Досына 1916 жылғы Қазақстандағы оқиғалар туралы хат жазу. |
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының әрекеті |
Сергіту сәті: | «Қара жорға» жаттығуы. |
1. Қызығушылығын ояту:Үй тапсырмасын сұрайды.«Кластер»
| Оқушылар Қоныс аудару саясатының 1916 жылғы салдарын анықтайды: 1.Шаруалардың қоныс аударуы: 1907-1912жж.2млн.400мың қоныс аударушылар.2.Көші-қон: 1916 ж.40 млн га жер.3.Жерлердің тартып алынуы: 45147765 десятина жер4.Жер бөлісу нормалары: Түркістан өлкесінде орыстар -3,17 десятина жер,қазақтар - 0,21 десятина
|
2. Мағынаны тану:Ой қозғау.«Джигсо» | Оқушылар берілген жаңа тақырыпты оқып шығады.Берілген тапсырманы орындайды.№1: Көтеріліс себептері мен басталуы.№2: Қазақдемократтарының саяси көзқарастары.№3:Қозғалыстың сипаты, қозғаушы күштері.
|
3. Оқушылардың білімін бекіту: «Диалог,сұрақ-жауап» «Робироунг» әдісі
| Оқушыларға «Тақырыптық сөйлем» ұсынылады.Олар бүгінгі тақырыпты бекіте отырып,бір сөйлемнен жазып шығады.1.Соғыс – бұл.......2.Дүниежүзілік соғыстың белгісі.....3.Қазақ зиялылары «Қазақ» газеті арқылы қазақтарды........4. «Қазақтардың еңбек міндеткерлігі кезіндегі атқаратын міндеттері.......5. «Ерікті» көмек – бұл......
|
4.Ой толғаныс:Рефлексия Бағалау: |
Оқушылар өз жазғандарын оқиды.«Бесбармақ» арқылы бағалайды. Критерий арқылы бағалау |