Материалдар / Ашық сабақ «Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс» 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ «Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс» 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс» 9 сыныпта оқылатын негізгі алғашқы тақырыптардың бірі. Ұлт азаттық қозғалыстың ең ірі ошақтары туралы толық мағұлымат беріледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2018
2054
43 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән

Қазақстан тарихы

Мұғалім: Құмарова Нұргүл Дайырбекқызы

Сынып

9

Сабақтың тақырыбы:

«Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс»

Сабақтың мақсаты:

  • Қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдай мен орыс патшалығы отаршылық саясатының 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысқа әкелмей қоймайтындығын түсінуге жағдай жасау.


Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс, СТО элементтері, кластер қорғату, ақпараттық оқыту,сызба,кесте, «Сөздік диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбармақ» .

Күтілетін нәтиже:

  • Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.

  • Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.

  • Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан ойланады.


Сабақ жоспары:







Үйге тапсырма:

І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу.

2. Сергіту сәті.

3. Топқа бөлу.

ІІ.Сабақ барысы: 1.Проблеманы айқындау

2.Проблеманы шешу

3. Проблеманың шешімін қолдану

III.Үйге тапсырма беру.

  • §3,13-18 беттер, шығармашылық тапсырма:

Досына 1916 жылғы Қазақстандағы оқиғалар туралы хат жазу.

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

Сергіту сәті:

«Қара жорға» жаттығуы.

1. Қызығушылығын ояту:

  • Үй тапсырмасын сұрайды.

«Кластер»


Оқушылар Қоныс аудару саясатының 1916 жылғы салдарын анықтайды:

1.Шаруалардың қоныс аударуы:

1907-1912жж.2млн.400мың қоныс аударушылар.

2.Көші-қон: 1916 ж.40 млн га жер.

3.Жерлердің тартып алынуы: 45147765 десятина жер

4.Жер бөлісу нормалары: Түркістан өлкесінде орыстар -3,17 десятина жер,қазақтар - 0,21 десятина

2. Мағынаны тану:

  • Ой қозғау.

  • «Джигсо»

Оқушылар берілген жаңа тақырыпты оқып шығады.

Берілген тапсырманы орындайды.

1: Көтеріліс себептері мен басталуы.

2: Қазақдемократтарының саяси көзқарастары.

3:Қозғалыстың сипаты, қозғаушы күштері.

3. Оқушылардың білімін бекіту:

«Диалог,сұрақ-жауап»

«Робироунг» әдісі



Оқушыларға «Тақырыптық сөйлем» ұсынылады.Олар бүгінгі тақырыпты бекіте отырып,бір сөйлемнен жазып шығады.

1.Соғыс – бұл.......

2.Дүниежүзілік соғыстың белгісі.....

3.Қазақ зиялылары «Қазақ» газеті арқылы қазақтарды........

4. «Қазақтардың еңбек міндеткерлігі кезіндегі атқаратын міндеттері.......

5. «Ерікті» көмек – бұл......


4.Ой толғаныс:

Рефлексия

Бағалау:


  • Оқушылар өз жазғандарын оқиды.

  • «Бесбармақ» арқылы бағалайды.

Критерий арқылы бағалау

Сабақтың тақырыбы:

«1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың барысы»


Сабақтың мақсаты:

  • Қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдай мен орыс патшалығы отаршылық саясатының 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысқа әкелмей қоймайтындығын түсінуге жағдай жасау.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс, СТО элементтері, кластер қорғату, ақпараттық оқыту,сызба,кесте, «Сөздік диктант», «Джигсо»,«Робироунг», «Бесбармақ» .

Күтілетін нәтиже:

  • Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.

  • Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.

  • Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан ойланады.


Сабақ жоспары:







Үйге тапсырма:

І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу.

2. Сергіту сәті.

3. Топқа бөлу.

ІІ.Сабақ барысы: 1.Қызығушылықты ояту.

2.Мағынаны тану

3. Ой-толғаныс:

III.Үйге тапсырма беру.

  • §3,13-18 беттер, шығармашылық тапсырма:

Досына 1916 жылғы Қазақстандағы оқиғалар туралы хат жазу.

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

Сергіту сәті:

«Қара жорға» жаттығуы.

1. Қызығушылығын ояту:

  • Үй тапсырмасын сұрайды.

«Кластер»


Оқушылар Қоныс аудару саясатының 1916 жылғы салдарын анықтайды:

1.Шаруалардың қоныс аударуы:

1907-1912жж.2млн.400мың қоныс аударушылар.

2.Көші-қон: 1916 ж.40 млн га жер.

3.Жерлердің тартып алынуы: 45147765 десятина жер

4.Жер бөлісу нормалары: Түркістан өлкесінде орыстар -3,17 десятина жер,қазақтар - 0,21 десятина


2. Мағынаны тану:

  • Ой қозғау.

  • «Джигсо»

Оқушылар берілген жаңа тақырыпты оқып шығады.

Берілген тапсырманы орындайды.

1: Көтеріліс себептері мен басталуы.

2: Қазақдемократтарының саяси көзқарастары.

3:Қозғалыстың сипаты, қозғаушы күштері.


3. Оқушылардың білімін бекіту:

«Диалог,сұрақ-жауап»

«Робироунг» әдісі



Оқушыларға «Тақырыптық сөйлем» ұсынылады.Олар бүгінгі тақырыпты бекіте отырып,бір сөйлемнен жазып шығады.

1.Соғыс – бұл.......

2.Дүниежүзілік соғыстың белгісі.....

3.Қазақ зиялылары «Қазақ» газеті арқылы қазақтарды........

4. «Қазақтардың еңбек міндеткерлігі кезіндегі атқаратын міндеттері.......

5. «Ерікті» көмек – бұл......


4.Ой толғаныс:

Рефлексия

Бағалау:


  • Оқушылар өз жазғандарын оқиды.

  • «Бесбармақ» арқылы бағалайды.

Критерий арқылы бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!