Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты. 7 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім
беру ұйымының атауы:
«Тайпақ
мектеп-гимназиясы»
КММ
Пәні:
Қазақстан
тарихы
Бөлім:
7.3Қазақстан Ресей империясының
құрамында
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
14/02/2024ж
Сынып:
7
Қатысушылар
саны:13
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс
аудару саясаты.
Зерттеу
сұрағы: Патша өкіметініңқоныстандыру саясаты қазақ қоғамының
өмірін қалай өзгертті?
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
7.1.1.2
Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын
талдау
7.4.1.2
отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген
әсерін талдау;
Сабақтың мақсаты
Ресей
империясының қоныстандыру саясатының себептері мен мақсатын
талдау
Сабақтың
барысы:
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдас
тыру
8
мин
Өзін-өзі тексеру
Өткен
білімді еске түсіру
Оқушылармен
амандасу;
Оқушыларды
түгендеу;
“Өзіме, көршіме”
әдісіарқылы сергіту сәтін ұйымдастыру және
қолдарындағы түстерге қарай топқа
бөлу;
Үй
тапсырмасын сұрақтар қою арқылы сұрау.
Патша
үкіметінің әкімшілік реформаларына қарсы Торғай және Орал
облыстарындағы көтерілістер қай уақыттарды
қамтыды?
Маңғыстау
көтерілісі қай жерде, қай кезде басталды?
Көтерілістің жеңілу себептері мен салдары
жайында не айта аласыз?
Оқушылар өз
ойларын ортаға салады.
Оқушылар
жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшеді.
Дескриптор:
-Оқушы сұрақты тыңдап, толық және нақты
жауап береді:
1.1868-1869жылдар
аралығы;
2.1870жылдың наурызында Бозашы деген жерде
басталды;
3.Көтерілісшілер жеңіліс
тапты,себебі:қазақтар түгел бас қосып,біртұтас майдан аша
алмады.Қару жарақ нашар болды,Ресей Қазақстанды барлық жағынан
қоршап алған еді.Салдары:Жергілікті патша өкіметі көтерілісшілерді
аяусыз жазалады,әр үйден сегіз мын үйден түтін салығын жинады
.Адайлардан90мын қой мөлшеріндк контрибуция төлеуге
мәжбүр болды.
Мұғалім
оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Мадақтау:
Жарайсың!
Керемет!
Өте
дұрыс!
Жақсы!
Қабылди
нов З.Е.,
Қайып
баева
А.Т.
8 сынып.
Қазақстантарихы.,
Атамұра, 2012 ж.
Жаңа
сабақ
5мин
12мин
10мин
5мин
“Миға шабуыл”әдісі
арқылы тақырыпқа
шығу.
- Суретті көріп
сізге қандай ой келді?
Сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
Жаңа
сабаққа видеоматериал көрсетіледі.
Зерттеу
сұрағы:Патша
өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай
өзгертті?
Ресейдегі
басыбайлы құқық туралы қысқаша ақпарат
беріледі.
Шаруалардың
жеке топтары арасындағы айырмашылықтар
жойылады;
Шаруалардың
құқығына, қосымша табыс іздеуіне шек
қойылады;
Шаруаларды
бірте-бірте азаматтық құқығынан айырады;
Феодалдың
шаруаны қуып жі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз