Ашық сабақ Қазақстандағы көрікті жерлер 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қазақстандағы көрікті жерлер 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдеріне оқу мақсаттарына сай тапсырма даярлау үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ДОІЖО Т.Сыдықов

Бөлім: Қазақстандағы туризм және экотуризм

Күні: 08.05.2019 ж.

Мектеп: Ә.Бектаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Сыдыкова Н.

Сынып: 8

Қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанның көрікті жерлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе).

8.4.5.1 - сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Сабақ мақсаттары


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтін мазмұнын айта алады. Сөйлемдерді көшіріп жаза алады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: өз ойын жаза алады; тыныс белгілерін қоя алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстырып, өз ойын дәлелдеп жаза алады. (аргументативті эссе) сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдана алады.

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты лексика мен тіркес мысалдар: көрікті жерлер, әсем табиғат, таза ауа, шипалы су, емдік шөптер.

Пәнге тән лексика мен терминология: даралаушы тыныс белгілер,эссе.


Диалог құруға\ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: менің ойымша, жолдастарымның тұжырымдауынша, ғалымдардың зерттеулеріне сүйенсек.

Жазылым бойынша ұсыныстар: мәтінде берілген мәліметті қорытып, ойды жалғастырып айтады, тілдік бірліктерді нормаға сай жазады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Қазақстанда қандай көрікті жерлер бар?

2. Туристік орталық болу үшін не қажет деп есептейсіңдер?

3. Сөйлем соңында қандай тыныс белгілер қойылады? Неге?


Бағалау критерийлері

  • эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстырады, өз ойын дәлелдеп жазады. (аргументативті эссе);

  • сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

Құндылықтарды дарыту

Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият құндылығы бойынша

Өзінің және өзгенің мәдениетіне құрметпен қарау құндылығын дарыту.

Пәнаралық байланыстар

өзін-өзі тану, әдебиет

АКТ қолдану дағдылары

Слайдпен, әлеуметтік желілермен жұмыс

Бастапқы білім

Қазақстандағы көрікті орындарды біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан

ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар






Слайд 1








аудиожазба



«Бағдаршам»


Сабақтың басы

5 минут







Cабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі

минут

1 минут

6 минут


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Шаттық шеңберін құру арқылы бір-біріне жағымды сөздер айтып, сәттілік тілейді.

Үй тапсырмасы:

6-тапсырманың орындалуын тексеремін

ҚБ «Басбармақ»әдісі арқылы бағалау

Миға шабуыл.

1. Қазақстанда қандай көрікті орындар бар?

2. Туристік орталықтардың елге тигізер пайдасы қандай?

Топтық жұмыс. Білу және түсіну. 1–тапсырма. «Белсенді жазба» әдісі арқылы «Көрікті жер- туристік жер» тақырыбына эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстырып, өз ойларыңды дәлелдеп жазыңдар.(аргументативті эссе)

Дескриптор:

  • мәтінді құрастырады;

  • шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын көрсетеді;

  • Көтерілген мәселені болжайды.

ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы бірін-бірі бағалату


15 минут







10 минут










Кеспе қағаздар



Жеке жұмыс. Қолдану. 2-тапсырма. «Белсенді жазба» әдісі арқылы сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданып жазыңдар.

Дескриптор

1. сөйлем мазмұнын түсінеді;

2. тиісті тыныс белгісін анықтайды;

3. қажетті жеріне қойып көшіреді.

Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы бағалату

ҚБ мұғалім бағалауы (кері байланыс)

3-тапсырма. «Кім жылдам» әдісі арқылы жай сөйлемнің түрлерінен сұрақ қойыңдар.

Дескриптор:

  • Сұрақ құрастырады;

  • жай сөйлемдерді қолданады, ойларын бөліседі.

ҚБ. Бас бармақ әдісі арқылы бағалату.

Сергіту сәті

2 минут

«Арқаға массаж жасау» әдісімен бір-бірлеріне массаж жасатамын.



Сабақтың соңы

3 мин

Сабақты бекіту


«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

1. Қазақстанда қандай көрікті жерлер бар?

2. Туристік орталық болу үшін не қажет деп есептейсіңдер?

3. Сөйлем соңында қандай тыныс белгілер қойылады? Неге?

4. Тыныс белгілердің қажеті қанша?

Кері байланыс

2минут

«Сабақтан алған әсерім...» әдісі арқылы оқушыларға тақырып бойынша білгендеріңді жазыңдар.




Үйге тапсырма

1 минут

5-тапсырма.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілетті оқушы: тыңдалым мәтініндегі астарлы ойды анықтайды. Өз ойларын болжауда, көрсетеді. «Көрікті жердің елге тигізер пайдасы» тақырыбында ойбөлісуге тапсырма беремін.

Оқушыларды мадақ сөздер айту, «Екі жұлдыз бір тілек», «Бағдаршам», «Бас бармақ» әдістері арқылы бағалаймын. Оқушылардан сабақ соңында жазбаша кері байланыс алу арқылы қазақ тілі пәнге деген қызығушылығын арттырамын.

Партада түзі отыруын қадағалаймын және ортада өзін инабатты ұстауға баулимын.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу

мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы



ОМ қол жеткізді ме?


Жеткізбесе, неліктен?


Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме?



Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен ?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (окыту туралы да, оку туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл

болу қажет?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2020
2330
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі