Материалдар / Ашық сабақ "Қазақтардың дәстүрлі дүниетанымы"

Ашық сабақ "Қазақтардың дәстүрлі дүниетанымы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
4157
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақстан тарихы

Ұзaқ мерзімді жоспардың тарауы: Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті-дала өркениетінің мұрасы.

Cынып: 10

Мeктeп: Түркістан облысы,Шардара ауданы, «Қоссейіт»жалпы орта мектебі.

Мұғaлiмнiң aты-жөні: Байманова Жанат Сапарбекқызы

Қaтыcқандар:15 Қaтыcпағандaр: 0

Сaбақтың тaқырыбы

Қазақтардың дәстүрлі дүниетанымы

Oсы сaбақта қoл жеткізілетін оқу мақсаттары (oқу бaғдарламаcына ciлтeмe)

10.4.1.3-қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымын анықтау үшін «әдет-ғұрып», «рәсім», «салт-дәстүр», «діл (менталитет)»ұғымдарын пайдалану.


Сaбақтың мaқсaттaры

«Әдет-ғұрып», «рәсім», «салт-дәстүр», «діл (менталитет)»ұғымдарынының мағынасын аша отырып,қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымын анықтайды.



Бaғалay критeрийлeрі

1.Қазақ халқының ділі, діни сенімдері, әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрлері және өмірлік кезеңдерге қатысты салттары туралы біледі.



Пәнге тән лексика және терминология: әдет-ғұрып, рәсім, салт-дәстүр, діл,жора-жоралғы т.б.

Айтылым дағдысы: Бүкіл сынып қатысатын талқылауда оқушылар бір-бірінің қорытындыларына пікір айта алады.

Тыңдалым дағдысы: Оқушылар бір- бірінің пікірлерін тыңдайды.

Оқылым дағдысы:Деректермен жұмыс істейді.

Жазылым дағдысы: Мәтінмен жұмыс жасау арқылы, дәптерлеріне термин сөздердің анықтамасын жазады.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымын осылай сипаттауға болады.........

Қазақ менталитетінің қалыптасуына әсер еткен факторлар ......

Қазақ халқының мынадай салт-дәстүрлері бар......


Құндылықтaрды дaрытy

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын насихаттай отырып , оқушылырды еліміздің тамыры терең тарихын ұмытпауға, жоғары деңгейдегі мәдениетін және ана тілімізді мәңгі сақтауға тәрбиелеу.

Пәнaрaлық бaйлaныc

География, дүние тарихы


Бaстапқы бiлiм


Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері туралы біледі.

Сaбaқ бaрыcы

Cабақтың жoспарлaнғaн кeзeңдерi


Сaбақтағы жoспарланғaн іc-әрeкет

Рeсурстaр


Cабaқтың басы

6 минут

1.Ұйымдacтыру кезеңi: сәлемдесу, түгелдеу,балалардың көңіл-күйін анықтау.

Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілей отырып, шаттық шеңберін өткізу. Оқушылар ортаға үлкен шеңбер болып тұрады да, бір-біріне қарап тұрып, жақсы тілектер айтады. Мақсаты: сыныпта мейірімділік, сенімділік қарым-қатынас орнату. Бір-бірлеріне жағымды ахуал қалыптастыру.Оқушылар түрлі стикерлер арқылы 3 топқа бөлінеді.

Үй тaпсырмаcын cұрау.

«Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасына байланысты сұрақтарға жауап беру.

1.Материалдық мәдениет деген не?

2.Қазақ халқының дәстүрлі баспанасы туралы не білесің?

3.Қолөнердің үй кәсіпшілігінен қандай айырмашылығы бар?

4.Қолөнер қолданбалы өнерден несімен ерекшеленеді?





Стикерлер








Кеспе қағаздар

Сабақтың oртaсы

30 минут




15 минут



















7 минут






















8минут




Жаңа сабақ


ҚБ тапсырмалары


Тoптық жұмыc. «Жигсо» әдiсi.

1.Тaпcырма.Оқулықты және қосымша мәліметтерді пайдалана отырып,сұрақтарға жауап беріңіздер.

1-топ. Діл (менталитет) дегеніміз не?

2-топ. Қазақ халқының исламға дейінгі діни наным-сенімі туралы әңгімелеңдер.

3-топ. Исламның ерекшеліктері неде?








Дискриптoр:


- Діл (менталитет) ұғымына анықтама береді.

- Қазақ халқының исламға дейінгі діни наным-сенімі туралы әңгімелейді.

- Исламның ерекшеліктерін сипаттайды.


Топтық бағалауға «бағалау парағын» қолдану арқылы кері байланыс жасау.


Топ мүшелерінің толық қамты-луы

Қатесіз

Толық мәлімет

Топ мүшелерінің тәртібі, бір-бірін тыңдауы

Мазмұн-ды

+

-

+

-

+


Жұптық жұмыс.«Сәйкестендіру»әдісі.

2.Тапсырма. Ғұрып,әдет,дәстүр,діл,дін ұғымдарының мағынасын сәйкестендіріңіздер.



Ұғымдар

Мағынасы

1

Ғұрып

Адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік-мәдени сана.Адамның рухани жетілуі және оның Жаратушықұдайға сенімі.

2

Дәстүр

Адамның ақыл-ой, мәдеи және сезім ұстанымдарының, дүниетанымының жиынтығы.

3

Әдет

Нышандық мәні бар бірқатар қалыптасқан іс-әрекеттер қатары.

4

Діл

Адам,топ немесе қоғам қабылдаған мінез-құлықтың қалыптасқан бейнесі.

5

Дін

Ұрпақтан-ұрпаққа берілетін және қоғамдық қатынастарды реттейтін түсініктер мен ғұрыптар жиынтығы.



Дискриптор:


- Ғұрып ұғымының мағынасын атайды.

- Дәстүр ұғымының мағынасын атайды.

- Әдет ұғымының мағынасын атайды.

- Діл ұғымының мағынасын атайды.

- Дін ұғымының мағынасын атайды


«Бaс бaрмақ» әдісі арқылы кері байланыс жасау.








Жеке жұмыс. «Венн диаграммасы » әдісі.

3.Тапсырма. Қазақ,орыс, қытай менталитеттерін салыстырыңыздар.







Дискриптор:

  • Қазақ,орыс,қытай менталитеттерін анықтап, салыстырады.

«Мадақтау»әдісі арқылы, әр оқушыға стикерге орындаған тапсырмасына қарай пікір жазып, кері байланыс жасау.(Жарайсың! Өте жақсы! Керемет!)



Қазақстан тарихы

Авторы: Джандосова З.А

10сынып . 204-209 бет.






































Қазақстан тарихы

Авторы: Джандосова З.А

10сынып . 10-16 бет.


Қосымша мәліметтер жазылған кеспе қағаздар























































Қосымша мәліметтер жазылған кеспе қағаздар.



Дәптермен жұмыс.


Сабақтың соңы:

Кeрі бaйланыc.

4минут


Кесте «+, - ,?» әдісі


+

-

?

Оқушы сабақтың басынан аяғына дейін өзіне ұнаған тұстарын жазады.

Кемшіліктер жазылады.Оқушыға сабақ қызықты болмаса, мәліметтер түсініксіз болса,зеріктір-се,оған қажет болмаған тұстары т.с.с.

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ