Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Қазақтардың ру-тайпалық құрылымы қалыптасуының тарихи шарттары 1-курс
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ашық сабақ Қазақтардың ру-тайпалық құрылымы қалыптасуының тарихи шарттары 1-курс
Материал туралы қысқаша түсінік
- тарихи кезеңдерді талдау негізінде қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасу түрінің қалыптасу алғышарттары туралы түсініктерді қалыптастыру
- көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, қазақтардың ру-тайпалық құрылымының қалыптасуы мен рулық құрылымның функционалдық маңызын түсіну.
- ру-тайпа ұғымын ашып, олардың бірлестікке бөліну ерекшеліктері мен ру-тайпалық бірлестіктің қоғамдағы рөлін анықтау.
-"Жүздердің құрылуына табиғи-географиялық себептермен қатар
саяси оқиғалар әсер етті, жекелеген ордалар ерекше саяси одақтар
ретінде XVI
ғасырдың аяғында
қалыптасты", — дейді.
"Қазақ
жүздерінің пайда болуына географиялық фактор әсер етті,
табиғи-географиялық жағдайға икемделу және аумақтық оқшаулану
жүздердің мәдени-шаруашылық ерекшеліктерін қалыптастырды", — деп
есептейді.
Жүздердің
құрылуы жөнінде нақты деректердің тапшылығын айта келіп:
"XVI
ғасырдың екінші жартысында
ұлыс жүйесі біртіндеп жүздерге ауысқан", — деген болжам
айтады.
Қазақтың
жүздері этно әлеуметтік ағзаның жоғары санаттарының бірі.
"Этноәлеуметтік организм" деп этностық,
әлеуметтік, шаруашылық, саяси бірлестіктерді
түсінеміз.
Ғ
Ш.
Уалиханов
1/Ғ
2/Г
3/В
4/Б
5/Ә
6/А
Дескриптор:
1.Жүз ұғымының пайда
болуы туралы әр түрлі пікірлер бар екенін біледі.
2.Жүз ұғымының пайда
болуы пікір айтқан ғалымдарды анықтайды.
Қ\бСмайликтер арқылы
бағалау
ТАПСЫРМА
3Белсенді оқыту
әдісі:«Хихая
картасы» әдісі
.
Саралау тәсілі:
Айтылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастыру мақсатында графикалық
органайзерлерді қолдану арқылы, студенттер оқиға, мән-жайы, суретті
талқылайды.
«Шежіре»Рим тарихшысы Аммиан
Марцеллиннің «Ғұндар туралы» еңбегінен үзінді;
«Ру»Ресейлік зерттеуші
ғалым П.И.Рычков «Қазақтардың қоғамдық құрылысы туралы» еңбегінен
үзінді;
«Жүз»Әбілхайыр ханның
ордасындағы Ресей елшісі К.М.Тевкелевтің күнделігінен
үзінді;
Дескриптор:
Студенттер
тарихи кезеңдер негізінде рулық құрылымның функционалдық маңызын
анықтайды .
Әр топ өз
жұмыстарының нәтижесін менталды карта түрінде таныстырулары
керек.
Жетелеуші
сұрақтар қоя отырып, студенттерді мемлекеттік басқарудағы ерекшелік
көшпелі демократияға негізделгенін түсінуіне
бағыттау
Қ/бҚол
шапалақ
Сергіту
сәті
ТАПСЫРМА 4Белсенді оқыту
әдісі:«Өз шежіре, ру, жүзіңді
білесіңбе?
Саралау
тәсілі: Өз тектеріне ауызша сұрақ қою арқылы кестені толтыру,
картамен жұмыс
Тайпалар
Қоныстанған
мекендері
Саны
«Шежіре»Ұлы
жүзді
«Ру»Орта
жүзді
«Жүз»Кіші
жүзді
Қ/бАспазшы стратегиясы
бойынша
...........қанағаттандым.
...........аса қанағаттанбадым.
Егер ....
қоссаңыз, толығырақ болар еді.
Қорытынды. Ой толғаныс
ТАПСЫРМА 5Белсенді оқыту
әдісі:«Фишбоун»
әдісі
Саралау
тәсілі:Балық
қаңқасыәдісі бойынша жаңа
мәліметтерді, идеяларды сұрақ-жауапарқылы жаза отырып,
қорытынды ойларын жинақтау.
Басы:Мәселе
Сүйектері:Себеп пен
салдары
Құйрығы:Қорытынды
Дескриптор:
1.Қазақтардың ру –
тайпалық құрылымы қалыптасуының тарихи шарттары
2.Шежіре
3.Ауызша
тарих айту
4. Жеті
ата
5.Қазақтардың ру-тайпалық ұйымы
6.Жүздердің
құрылу факторы
Қ/бАспазшы стратегиясы
бойынша
...........қанағаттандым.
...........аса қанағаттанбадым.
7.Рефлексия:«Ассоциация»
әдісі
«Ру»,
«туыстық», «жаһандану», «әлем» деген сөздерге
Кері
байланыс: 4 «Қ»
Білімді бағалау
парағы
№
Студенттердің
аты-жөні
Кел
есімізге түсірейік
Тірек
сызбамен жұмыс
Картамен
жұмыс
«Үштік»
«Ұлы
ғалымдар сөйлейді»
«Хихая
картасы»
«Фишбоун»
Қорытынды
8.Студенттердің білімін бағалау
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады