Қазақ тілі пәні
Сабақтың тақырыбы:
Қазақтың киелі
домбырасы
|
Алматы облысы Панфилов
ауданы
Садыр ауылы «Садыр орта мектебі»
КММ
Мұғалімнің аты-жөні:
Халилова Раийсам
Адылжановна
|
СЫНЫП: 7
Сабақ 109-110
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
-шығарманың мазмұнын дайын
жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,
сахналау
- шығармашылық жұмысын
мұғалімнің көмегімен сурет,диаграмма, аппликация, фотосуреттер
арқылы ұсыну
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай
алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға бөлу. «Әншілер»,
«Күйшілер»
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті
дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады.
«Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын
оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы
көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен
жалғасады.
(Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын
ұстайды)
|
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай
маркерлер алады.
«Аялы алақан»
Тренинг.
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін
сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады.
Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
|
Оқулық,
мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
|
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Дәптермен жұмыс.
2-тапсырма. Берілген тірек сөздерді пайдаланып,
«Саз әлемі» байқауының қалай өткені жайлы досыңа хат
жаз.
Тірек сөздер: байқау,қазақ әншілері,қатысты,
кеше, жеңімпаз анықталды,байқау әділ өтті.
3- тапсырма. Мәтінді оқы.
Ержан Әлімбетов туралы жазылған сұхбатты
оқимыз.
4-тапсырма.Өлеңді оқы.
Өлеңдегі өзіңе ұнаған ойды негізге алып, диалог
құрастырыңдар.
|
Оқулық
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту сәті
2
минут
|
Рөлдік
ойын.Бірінші топ тілшілер, екінші
топ «Ұлытау» тобының мүшелерін бөліп алып, тілшілер қойған
сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10
минут
|
Синтез
Постер қорғау.
Қазақтың күйшілері
Ілияс Жансүгіров
Қазақ әншілері
Ұлытау тобы
|
"Таңда да
таста" әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3
минут
|
Ақылдың алты қалпағы
|
Кері байланыс парағы.
«Жетістік» баспалдағы.
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен
жұмыс.
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|