Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мектеп: Қапшағай қаласы

    6.1А VІ-ІХ ғасырлардағы Қазақстан «№ 4 орта мектеп» МКМ

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Симтикбаева Б.Т.

    Сынып: 6 «А» Қатысқандар: 23 Қатыспағандар:-

    Сабақтың тақырыбы:

    Қимақ қағанаты

    Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді?

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сəйкес)

    6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Қимақ қағанатының қалаларын анықтайды

    Басым бөлігі: Қимақтардағы қалалық мәдениетінің дамуы, өндірістік қатынастар мен сауданың дамуы туралы деректерді сипаттайды

    Кейбір оқушылар: Қимақтардың қалалары туралы араб деректерін талдайды

    Бағалау критерийі

    - Қимақтардағы қалалық мәдениеттің дамуы туралы деректерді талқылайды, сипаттайды

    - Ұлы Жібек жолының қимақтардың қала мәдениетінің дамуына тигізген әсерін талдайды


    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым: Қимақ қағанаты туралы мағлұматтарды, Ұлы Жібек жолы туралы бейнебаянды тыңдайды

    Оқылым: Қимақ қалалары туралы берілген мәтінді оқиды

    Жазылым: Тірек сызбамен жұмыс жасайды, эссе жазады

    Айтылым: Қимақ қағанатының қалалары, араб деректері туралы айтады

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    шад-түтік, қаған, ябғу сөздері

    Қажетті лексика мен сөз тіркестері:

    Қимақтардың Имақия, Карантия, Дахлан, Көктұма қала атаулары, шад-түтік, қаған, ябғу сөздері , Ұлы Жібек жолы торабы экономикалық терминдер атауы



    Құндылықтарға баулу

    «Мəңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары осы тақырыпта оқушыларды бейбітшілік, ынтымақтастық, өзара келісімді түсінуге бағыттау, қимақтардың өндірістік қатынастары мен сауда байланысын талдау барысында іске асады.

    Пəнаралық байланыс

    География пәнінен картаны кимақтардың қалаларының орналасқан аумағын көрсету барысында қолданады

    Дүниежүзі тарихы пәніндегі араб деректерінен қимақтар туралы біледі


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Түсіну, қолдану, талдау

    Алдыңғы білім

    Орта ғасырлық мемлекеттердің орналасқан аумағын, ішкі және сыртқы саяси тарихын, «Ұлы Жібек жолы» туралы біледі

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    7 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу, оқушыларды түгендеу


    «Қалаларға саяхат» әдісі арқылы оқушылардан ортағасырлық қалалардың атауларын сұрау

    ІІ. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін пысықтау

    «5 сұрақ » әдісі арқылы оқушылар топ болып 5 сұрақ дайындап, келесі топқа сұрақтар қояды

    Бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды


    ІІІ. Топқа бөлу. «Адасқан әріптер». Қимақ қала атаулары қиынды ретінде беріледі. Сол қиындылардан қала атауларын құрап, топ атауларын өздері анықтайды

    Имақия, Карантия, Көктұма, Дахлан

    ІV.Сабақтың мақсаты мен тақырыбын анықтау

    - Қалай ойлайсыздар сіздердің топтарыңыз не себепті осылай аталды?

    - Бұл қай қағанаттың қалаларының атаулары деп ойлайсыздар?

    -Қала мәдениеті дегенді қалай түсінесіздер?

    -Ортағасырлық қалалардың ерекшеліктері қандай?


    М Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері хабарланады.














    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    23 минут






    2 минут
















    1 тапсырма

    14 минут





























































    2 тапсыма

    7 минут

    Қимақ қағанаты туралы суреттерді көрсету

    Ойлау дағдысы: Түсіну


    М: Оқушыларға қимақ қағанаты туралы мағлұмат беру

    ҮІІІ-ІХ ғасырлар аралығында Солтүстік-Шығыс Қазақстан аумағында қимақ тайпалар одағы қалыптасты. Қимақтар туралы араб, парсы, түркі, қытай деректерінде айтылған. Осы деректер негізінде қимақтардың Батыс Моңғолия даласында өмір сүргенін білеміз. Ол жерден қимақтар VІІ ғ ортасында Алтай таулары мен Ертіс бойына көшті.


    1-ші тапсырма. «Ой қозғау» әдісі

    Ойлау дағдысы: Қолдану

    Мәтінмен , араб деректерімен жұмыс

    Әр топқа топ атауларындағы қимақ қалалары туралы мәтін және деректер таратылады. Мәтінді топта талқылап, сипаттама жасап, тапсырмаларды орындайды.

    1 топ Имақия – тірек сызба сызу

    Деректер:

    Əл-Идриси:

    «Қимақ астанасы - Имекия темір қақпалы қорғандармен берік қоршалған, ішінде базарлары, ғибадатханалары бар ірі қала».


    Мәтін:

    Қимақтар ІХ.ғ. бастап өз алдына жеке мемлекет болып өмір сүрген. «Худуд Әл-аламның» хабары бойынша, Қимақ мемлекетінің орталығы – Имақия қаласы.

    Парсы тарихшысы Гардизи қимақтар құрамында жеті тайпа болғандығын жазған. Олар: эймур, байандур, татар, ланиказ, ажлар, имек, қыпшақ. Ең атақтылары – қимақтар мен қыпшақтар. Қағанат билеушісі – “қаған”. Бұл атақтан екі саты төмен “ябғу” атағы болды. Жеке тайпа көсемдерін “шад-түтік” деп атаған.


    2 топ Карантия- картамен жұмыс .

    Картадан Қимақ мемлекетінің аумағын, Карантия қаласын көрсету.

    Деректер

    Тамим Ібірі Баһр: «Қимақтарда қала мəдениеті мен сауда-саттық істері өрістеді, қимақ қағанының қолбасылық ордасының жанында тұратын қала жəне оның атырабында егін егетін отырықшы мекендері бар»

    Мәтін:

    Жазба деректердің хабарына қарағанда қимақтардың екінші орталығы – Алакөлдің шығыс жағындағы Қарантия қаласы.


    3-топ Көктұма – картамен жұмыс

    Картадан Көктұма қаласын тауып, қала туралы мағлұматтар айтып, қимақтардың көрші мемлекеттерін картадан көрсетіңіз

    Мәтін:

    Көктұма– ортағасырлық қала орны. Қазіргі Алматы облысы Алакөл ауданындағы Көктұма ауылының жанында, Алакөлдің оңтүстік-шығыс жағасында орналасқан. Көктұманы 1957 ж. Жетісу археологиялық экспедициясы зерттеген. Табылған бұйымдардың дені қыштан жасалған заттар (хұмдар, қос құлақты құмыралар, батырып та, қалыптап та өрнектеген тақталар). Бұлар б.з. 9 – 11 ғасырларына жатады. Көктұма – 9 ғасырда қимақтардың Дамурия деп аталған қаласы, ал Шыңғыс хан империясыкезінде өлке орталық болған. Қазір қаланың орны түгел дерлік жойылуға айналған. 


    4 топ Дахлан – тірек сызба сызу

    Деректер:

    Қимақтарда жазу болған деп топшылауға дәлел бар. Мұны Әбу Дулафтың мына сөзінен көреміз: «Оларда қамыс өседі, бұл қамыспен олар жазады». Тегі қимақтар қамыс қаламмен жазып, мұнда ежелгі түрік әліппесін пайдаланған болуы керек. Мұны Ертіс бойынан, Тарбағатай тауларынан табылған заттар — мезгілі IX—X ғасырларға қатысты түрік жазулары бар қола айналар да көрсетеді.

    ҚБ:

    «Үш қадам» әдісі

    2 тапсырма.

    Ойлау дағдысы: Талдау

    «Ұлы Жібек жолы» тақырыбында шағын бейнебаян көрсету. Эссе жазу

    Оқушылар «Ұлы Жібек жолының қимақ қалаларының мәдениетінің дамуына қосқан үлесі» тақырыбына 30 сөзден тұратын эссе жазады. Топта талдап, үздік шыққан эссені таңдап алып оқиды.


    ҚБ: «От шашу»


    Дескриптор:

    - Қимақ қалаларының орналасқан аумағын картадан көрсетеді;

    - Қимақтардағы қалалық мәдениеттің дамуы туралы деректерді талқылайды, сипаттайды;

    - Ұлы Жібек жолының қимақ қалаларының мәдениетінің дамуына тигізген әсерін біледі.



    слайд

    (интернет желісінен

    алынған

    суреттер)

















    мәтін

    (Википедия),

    постер, маркер




















    карта, атлас

    мәтін












    карта, атлас

    мәтін















    мәтін

    (Википедия),

    постер, маркер










    Ұлы Жібек жолы

    youtube.com

    7 августа 2015





    Сабақтың соңы

    10 минут

    «Соңғы 5 минут» әдісі оқушылар тақтаға өз еркімен шыққан оқушыға сұрақ қойып, қимақтар туралы алған білімдерін қорытындылайды.


    Бағалау

    Оқушылар бағалау парақшасына өзін - өзі бағалайды.

    Аты-жөні

    Үй тапсырмасы

    Мәтінмен жұмыс

    Картамен жұмыс

    Өз ойын жазу

    жалпы ұпай














    Үйге тапсырма:

    1. 33 беттегі сәйкестендіру тапсырмаларын орындау

    2. 5 сұрақ дайындау

    3. Сөзжұмбақ құрастыру


    Кері байланыс «Жетістік ағашы»

    Балалар бүгін біз көп жұмыстар атқардық, Барлықтарың жақсы атсалыстыңдар, еңбек еттіңдер. Барлықтарың да мақтауға лайықсыңдар. Бірақ, менің сендерге қоятын сұрағым бар. Әрқайсысың «Бүгінгі сабақта менің мақтауға лайық жасаған іс-әрекетім.....» деген сұрақ төңірегінде ойланып көріңдерші. Барлығымыз стикерге жазамыз. Жетістік ағашына жапсырамыз.







    Бағалау парағы


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Симтикбаева Бакыт Ташмамбетовна
    12 Наурыз 2019
    6442
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Қимақ қағанаты 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Қимақ қағанаты 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бұл материал жаңартылған білім мазмұны бойынша 6 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар. жас мамандарға өте қажет деп ойлаймын. көмегім тигеніне өт ризамын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мектеп: Қапшағай қаласы

    6.1А VІ-ІХ ғасырлардағы Қазақстан «№ 4 орта мектеп» МКМ

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Симтикбаева Б.Т.

    Сынып: 6 «А» Қатысқандар: 23 Қатыспағандар:-

    Сабақтың тақырыбы:

    Қимақ қағанаты

    Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді?

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сəйкес)

    6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Қимақ қағанатының қалаларын анықтайды

    Басым бөлігі: Қимақтардағы қалалық мәдениетінің дамуы, өндірістік қатынастар мен сауданың дамуы туралы деректерді сипаттайды

    Кейбір оқушылар: Қимақтардың қалалары туралы араб деректерін талдайды

    Бағалау критерийі

    - Қимақтардағы қалалық мәдениеттің дамуы туралы деректерді талқылайды, сипаттайды

    - Ұлы Жібек жолының қимақтардың қала мәдениетінің дамуына тигізген әсерін талдайды


    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым: Қимақ қағанаты туралы мағлұматтарды, Ұлы Жібек жолы туралы бейнебаянды тыңдайды

    Оқылым: Қимақ қалалары туралы берілген мәтінді оқиды

    Жазылым: Тірек сызбамен жұмыс жасайды, эссе жазады

    Айтылым: Қимақ қағанатының қалалары, араб деректері туралы айтады

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    шад-түтік, қаған, ябғу сөздері

    Қажетті лексика мен сөз тіркестері:

    Қимақтардың Имақия, Карантия, Дахлан, Көктұма қала атаулары, шад-түтік, қаған, ябғу сөздері , Ұлы Жібек жолы торабы экономикалық терминдер атауы



    Құндылықтарға баулу

    «Мəңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары осы тақырыпта оқушыларды бейбітшілік, ынтымақтастық, өзара келісімді түсінуге бағыттау, қимақтардың өндірістік қатынастары мен сауда байланысын талдау барысында іске асады.

    Пəнаралық байланыс

    География пәнінен картаны кимақтардың қалаларының орналасқан аумағын көрсету барысында қолданады

    Дүниежүзі тарихы пәніндегі араб деректерінен қимақтар туралы біледі


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Түсіну, қолдану, талдау

    Алдыңғы білім

    Орта ғасырлық мемлекеттердің орналасқан аумағын, ішкі және сыртқы саяси тарихын, «Ұлы Жібек жолы» туралы біледі

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    7 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу, оқушыларды түгендеу


    «Қалаларға саяхат» әдісі арқылы оқушылардан ортағасырлық қалалардың атауларын сұрау

    ІІ. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін пысықтау

    «5 сұрақ » әдісі арқылы оқушылар топ болып 5 сұрақ дайындап, келесі топқа сұрақтар қояды

    Бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды


    ІІІ. Топқа бөлу. «Адасқан әріптер». Қимақ қала атаулары қиынды ретінде беріледі. Сол қиындылардан қала атауларын құрап, топ атауларын өздері анықтайды

    Имақия, Карантия, Көктұма, Дахлан

    ІV.Сабақтың мақсаты мен тақырыбын анықтау

    - Қалай ойлайсыздар сіздердің топтарыңыз не себепті осылай аталды?

    - Бұл қай қағанаттың қалаларының атаулары деп ойлайсыздар?

    -Қала мәдениеті дегенді қалай түсінесіздер?

    -Ортағасырлық қалалардың ерекшеліктері қандай?


    М Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері хабарланады.














    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    23 минут






    2 минут
















    1 тапсырма

    14 минут





























































    2 тапсыма

    7 минут

    Қимақ қағанаты туралы суреттерді көрсету

    Ойлау дағдысы: Түсіну


    М: Оқушыларға қимақ қағанаты туралы мағлұмат беру

    ҮІІІ-ІХ ғасырлар аралығында Солтүстік-Шығыс Қазақстан аумағында қимақ тайпалар одағы қалыптасты. Қимақтар туралы араб, парсы, түркі, қытай деректерінде айтылған. Осы деректер негізінде қимақтардың Батыс Моңғолия даласында өмір сүргенін білеміз. Ол жерден қимақтар VІІ ғ ортасында Алтай таулары мен Ертіс бойына көшті.


    1-ші тапсырма. «Ой қозғау» әдісі

    Ойлау дағдысы: Қолдану

    Мәтінмен , араб деректерімен жұмыс

    Әр топқа топ атауларындағы қимақ қалалары туралы мәтін және деректер таратылады. Мәтінді топта талқылап, сипаттама жасап, тапсырмаларды орындайды.

    1 топ Имақия – тірек сызба сызу

    Деректер:

    Əл-Идриси:

    «Қимақ астанасы - Имекия темір қақпалы қорғандармен берік қоршалған, ішінде базарлары, ғибадатханалары бар ірі қала».


    Мәтін:

    Қимақтар ІХ.ғ. бастап өз алдына жеке мемлекет болып өмір сүрген. «Худуд Әл-аламның» хабары бойынша, Қимақ мемлекетінің орталығы – Имақия қаласы.

    Парсы тарихшысы Гардизи қимақтар құрамында жеті тайпа болғандығын жазған. Олар: эймур, байандур, татар, ланиказ, ажлар, имек, қыпшақ. Ең атақтылары – қимақтар мен қыпшақтар. Қағанат билеушісі – “қаған”. Бұл атақтан екі саты төмен “ябғу” атағы болды. Жеке тайпа көсемдерін “шад-түтік” деп атаған.


    2 топ Карантия- картамен жұмыс .

    Картадан Қимақ мемлекетінің аумағын, Карантия қаласын көрсету.

    Деректер

    Тамим Ібірі Баһр: «Қимақтарда қала мəдениеті мен сауда-саттық істері өрістеді, қимақ қағанының қолбасылық ордасының жанында тұратын қала жəне оның атырабында егін егетін отырықшы мекендері бар»

    Мәтін:

    Жазба деректердің хабарына қарағанда қимақтардың екінші орталығы – Алакөлдің шығыс жағындағы Қарантия қаласы.


    3-топ Көктұма – картамен жұмыс

    Картадан Көктұма қаласын тауып, қала туралы мағлұматтар айтып, қимақтардың көрші мемлекеттерін картадан көрсетіңіз

    Мәтін:

    Көктұма– ортағасырлық қала орны. Қазіргі Алматы облысы Алакөл ауданындағы Көктұма ауылының жанында, Алакөлдің оңтүстік-шығыс жағасында орналасқан. Көктұманы 1957 ж. Жетісу археологиялық экспедициясы зерттеген. Табылған бұйымдардың дені қыштан жасалған заттар (хұмдар, қос құлақты құмыралар, батырып та, қалыптап та өрнектеген тақталар). Бұлар б.з. 9 – 11 ғасырларына жатады. Көктұма – 9 ғасырда қимақтардың Дамурия деп аталған қаласы, ал Шыңғыс хан империясыкезінде өлке орталық болған. Қазір қаланың орны түгел дерлік жойылуға айналған. 


    4 топ Дахлан – тірек сызба сызу

    Деректер:

    Қимақтарда жазу болған деп топшылауға дәлел бар. Мұны Әбу Дулафтың мына сөзінен көреміз: «Оларда қамыс өседі, бұл қамыспен олар жазады». Тегі қимақтар қамыс қаламмен жазып, мұнда ежелгі түрік әліппесін пайдаланған болуы керек. Мұны Ертіс бойынан, Тарбағатай тауларынан табылған заттар — мезгілі IX—X ғасырларға қатысты түрік жазулары бар қола айналар да көрсетеді.

    ҚБ:

    «Үш қадам» әдісі

    2 тапсырма.

    Ойлау дағдысы: Талдау

    «Ұлы Жібек жолы» тақырыбында шағын бейнебаян көрсету. Эссе жазу

    Оқушылар «Ұлы Жібек жолының қимақ қалаларының мәдениетінің дамуына қосқан үлесі» тақырыбына 30 сөзден тұратын эссе жазады. Топта талдап, үздік шыққан эссені таңдап алып оқиды.


    ҚБ: «От шашу»


    Дескриптор:

    - Қимақ қалаларының орналасқан аумағын картадан көрсетеді;

    - Қимақтардағы қалалық мәдениеттің дамуы туралы деректерді талқылайды, сипаттайды;

    - Ұлы Жібек жолының қимақ қалаларының мәдениетінің дамуына тигізген әсерін біледі.



    слайд

    (интернет желісінен

    алынған

    суреттер)

















    мәтін

    (Википедия),

    постер, маркер




















    карта, атлас

    мәтін












    карта, атлас

    мәтін















    мәтін

    (Википедия),

    постер, маркер










    Ұлы Жібек жолы

    youtube.com

    7 августа 2015





    Сабақтың соңы

    10 минут

    «Соңғы 5 минут» әдісі оқушылар тақтаға өз еркімен шыққан оқушыға сұрақ қойып, қимақтар туралы алған білімдерін қорытындылайды.


    Бағалау

    Оқушылар бағалау парақшасына өзін - өзі бағалайды.

    Аты-жөні

    Үй тапсырмасы

    Мәтінмен жұмыс

    Картамен жұмыс

    Өз ойын жазу

    жалпы ұпай














    Үйге тапсырма:

    1. 33 беттегі сәйкестендіру тапсырмаларын орындау

    2. 5 сұрақ дайындау

    3. Сөзжұмбақ құрастыру


    Кері байланыс «Жетістік ағашы»

    Балалар бүгін біз көп жұмыстар атқардық, Барлықтарың жақсы атсалыстыңдар, еңбек еттіңдер. Барлықтарың да мақтауға лайықсыңдар. Бірақ, менің сендерге қоятын сұрағым бар. Әрқайсысың «Бүгінгі сабақта менің мақтауға лайық жасаған іс-әрекетім.....» деген сұрақ төңірегінде ойланып көріңдерші. Барлығымыз стикерге жазамыз. Жетістік ағашына жапсырамыз.







    Бағалау парағы


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    12.03.2019
    6442
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Симтикбаева Бакыт Ташмамбетовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации