Сабақтың басы
0-7
мин
Сабақтың ортасы
7-39
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу.
«Мен қандаймын?» психологиялық
тест
Оқушылар 1-ден 5-ке дейінгі сандарды бір мезгілде
екі қолымен жазуы керек: мәселен, оң қолымен де, сол қолымен де «1»
санын, одан кейін «2» санын және әрі қарай жалғастырып. Жазу
барысында қалай жазылғандығына (әдемі, нашар) назар аудармау керек.
Содан кейін олар жазғандарының ішінен жазылуы бір-біріне ұқсас бір
жұп санды таңдауы керек.
Оқытушы енді студенттерге олардың жеке бастарының
қасиеттерін сипаттайтын келесідей тізімді оқып
береді:
-
егер «1» сандары ұқсас келсе, онда бұл адамдар – эгоистер дегенді
білдіреді;
-
«2» сандарының ұқсастығы бұл студенттердің іскер адамдар, болашақ
басшылар екендігін меңзейді;
-
егер «3» сандары ұқсас келсе, онда бұл адамдарға сенім артуға
болады дегенді білдіреді.;
-
егер «4» сандары ұқсас келсе, онда бұл адамдар - онда бұл адамдар
жан-жақты дамыған;
-
«5» сандарының ұқсастығы бұл студенттердің ақылды екендігін
көрсетеді;
Өткен сабақты пысықтау
«Kahoot»
ойыны
Интерактивті тақта арқылы
Kahoot бағдарламасында тест орындау.
" ҚБ:
қолпаштау
Жаңа сабақ
«Қисық бетімен жұмыс» мұғалім
түсіндірмесі
«Сәйкестендіру»
тапсырмасы
|
|
Безье қисығын салу
|
|
|
Спиро қисығын салу
|
|
|
Кез келген бағытта түзу сызық
салу
|
|
|
Көлденең және тік бағытта сызықтар
салу
|
Оқушылар бір-бірінің парағын алмасып тақтадан My
test бағдарламасы арқылы тексеру, бір-бірін
бағалау.
ҚБ: «+, -,
керемет»
Жеке практикалық жұмыс
орындау
Оқулықта 62-62 бет «Компьютерде
орындайық»
1-тапсырма: Графикалық редакторды
қолданып, жапырақтың суретін сал.
-
Жапырақты салу үшін Безье қисығын
қолдан.
-
Жапырақтың бірнеше көшірмесін
жаса
-
Жапырақтардың әрқайсысын әр бағытқа
бұр
-
Түстер палитрасымен жапырақтарды
боя.
Дескриптор:
- сурет
салу құралын анықтайды;
- суреттің пішімін анықтайды.
2-тапсырма: Қисық
сызықтарды пайдаланып, үлгідегі кеменің суретін салып бояп,
өңде.
Дескриптор:
- векторлық редакторда сурет салу кезеңдерін
анықтайды;
- векторлық суретті өңдейді.
ҚБ:
балдық жүйе
|
А4
қағаз, қалам
Проектор, компьютер,
ноутбуктер, Kahoot
бағдарламасы
Проектор,
компьютер, Inkscape
бағдарламасы
Таратпа қағаз
«+,
-, керемет»
Ноутбуктер, Inkscape бағдарламасы, оқулық
«Информатика»
|
Сабақтың соңы
40-45
минут
|
«Салыстыру»
тапсырмасы
Қандай құралдар көмегімен
салынған?
Кері
байланыс:
«Плюс, минус, қызықты»
әдісі.
«+»
Не үйрендің?
|
«-»
Не қиын болды?
|
«қызықты»
Не қызықты болды?
|
|
|
|
|
Проектор, компьютер,
слайд
Кері байланыс парағы
|