Сабақтың
басы
1
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Топ мүшелеріне бағалау парағын
тарату.
Әр топқа бағалау парағы
таратылады.
|
Оқушылар кітап, дәптерлерін
түгендеп, бірден 3 топқа бөлініп
отырады.
|
Топ басшысы бағалау парағын
тарату
|
Бағалау
парақтары
|
Кіріспе
«Миға шабуыл»
әдісі
2
мин
|
-Бүгінгі сабағымыз бейнелеу өнері, яғни сурет өнерімен
байланысты өтеді.
-Сурет өнері мен қиялдың
қандай байланысы бар деп
ойлайсыңдар?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айқындалады.
-Мына сурет қандай тәсілмен
жасалған деп ойлайсыңдар?
-Мұнда суретшінің қиялы қалай
көрінген?
-Бұл жұмыстың авторы
кім?
|
Қылқалам
туындылары – бір қалыптан,
бір өлшеммен шығып жатқан зат
не бұйым
емес.
Суретшінің қиял кеңістігі шексіз
тұңғиық
әлем.
Қайырғали
Медет
Білім алушылар сұраққа жауап
береді.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
минут
5
минут
10
минут
ЕББҚ
|
Оқылым
тапсырмасы.
Мәтінді оқып , ат
қой.
Мәтінде айтылған
ақпараттың дұрыстығын
тексер.
Сұрақтар
құрастыр.
Бағалау
критерийі:
мәтін мазмұнын
түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастырады.
Слайд көрсету.
«Бен Хейн» суреттері.
-Балалар, кім қосымша берілген
тапсырмалар бойынша Бен Хейн үлгісімен салынған суретімен
таныстырып,сипаттама береді?
Қазақстандық қандай
суретшілерді білесіңдер?
-Биыл халық
суретшісі Әбілхан Қастеевтің 120 жылдық мерейтойы аталып
өтпекші.
«Суреттер
галереясына саяхат жасайық»
RAFT технологиясын
пайдаланып тапсырмаларды
орындаңдар!
Бағалау
критерийі:
Жанрлық
ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,
жарнама/хабарландыру/ құрастырып
жазады.
Ә. Қастеевтің өнер
шығармалары туралы хабар таратып, оларды әйгілеу,
жарнамалау.
Үлгерімі төмен
оқушыларға жеке тапсырма
беріледі.
|
Мәтінді оқып , ат
қояды.
Мәтінде айтылған
ақпараттың дұрыстығын тексеру үшін сәйкестендіру парағын
толтырады.
Бірнеше сұрақтар
құрастырады.
Балалар өздері салып келген
суреттері туралы
мәліметбереді.
-Әбілхан Қастеев,
Гульфайрус Ысмайлова
1-топ .
Суретші Әбілхан Қастевтің
мерейтойына орай Жаркент қаласында жас суретшілердің көрмесі
өтпекші, соған хабарландыру жазыңдар. Хабарландыруда деректі және
дерексіз зат есімдерді қолдануға
тырысыңдар.
2-топ. Ә. Қастеевтің
өнер шығармалары туралы хабар таратып, оларды әйгілеп,
жарнамалаңдар.
3-топ . «Қиял »
сөзіне синквейн
құрастырыңдар.
Тапсырма. Мәтін ішінен зат
есімдерді теріп жаз.
|
Дескриптор:
1.Мәтін мазмұнын
түсінеді-8 балл; 2.Нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған
сұрақтар құрастырады-1балл.
Барлығы-9
балл.
«Оюлы
бағалау»
Өзін-өзі
бағалау
Дескриптор:
-
Жанрлық ерекшеліктеріне сай
рәсімделуі мен құрылымын сақтайды- 2
балл;
2.Жарнама/хабарландыру/ құрастырып жазады-1
балл.
Барлығы
-3 балл
|
Топ басшысы
бағалау парағына қосып
отырады.
Слайд «Бен Хейн
шығармашылығы»
Өздерінің
құрастырған суреттері бойынша сипаттама
береді.
Слайд,
"Түрксіб"
(1932),
"Амангелді сарбаздары"
(1970)
«Шоқан
Уәлиханов»
|
Сергіту сәті.
3 минут
Білімдерін
тексеру.
5
мин
|
https://www.bigtimer.net/?minutes=10&repeat=fals
«Блиц
турнир»
1 минуттың ішінде
қанша сұраққа жауап беретіні тексеріледі. Топ мүшелері бір-біріне
сұрақтар қояды, 1 минутта кім көп сұраққа жауап берсе, сол топқа 2
балл қосылады.
quizizz.платформасымен
жұмыс
|
Оқушылар ереже
бойынша өздері жаттап келген сұрақтарын
қояды.
quizizz.платформасында
бес сұраққа жауап береді. 5
балдық жүйемен бағаланады.
|
Жауаптарына сәйкес балл саны
қосылады
|
https://quizizz.com/
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
2
мин.
Бағалау
3 минут
|
Рефлексия «Үлгілі іздер
»
«Іздер» –
оқушылардың әрқайсысына түрлі түсті қағаздардан қиылған іздер
таратылады. Мұғалім ізді «Үлгілі іздер» тақтасына
жапсырады.
|
Әр оқушы өзіне
берілген «ізге» бүгінгі сабақта өзіне қызықты болған, жүрегіне із
қалдырған нәрсені жазады.
|
Топ басшылары
бағалау парағына жалпы балл санын шығарады. Бағалау шкаласы слайдта
көрсетіледі, сол бойынша
бағалайды.
|
10 балдық жүйемен
бағалау.
Бағалау
шкаласы
|