Ашық сабақ қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға қысқа мерзімді жоспар Ұлы жібек жолы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Сағакүрес орталау мектебі

6.2.А Хғ.-ХІІғ. Басындағы Қазақстан

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Тымакбаева Г.И.

Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.4.2.2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтау.

Сабақ мақсаттары:

1.Барлық оқушылар: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтай алады.

2. Оқушылардың басым бөлігі: Ұлы Жібек жолының Қазақстан және басқа елдер үшін маңызды болғанын біледі. Ұлы Жібек жолының жүріп өткен жолдарын картадан көрсете алады.

3. Кейбір оқушылар: Батыс пен Шығысты байланыстырған Ұлы Жібек жолының әлемдік мәдениетке қосқан үлесін, құндылығын өз бетінше талдай алады.

Оқу дағдылары:

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Бағалау критерийі:

  1. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтайды.

  2. Ұлы Жібек жолының Қазақстан және басқа елдер үшін маңызды болғанын біледі. Ұлы Жібек жолының жүріп өткен жолдарын картадан көрсетеді.

  3. Батыс пен Шығысты байланыстырған Ұлы Жібек жолының әлемдік мәдениетке қосқан үлесін, құндылығын өз бетінше талдайды.


Тілдік мақсаттар:

  1. Айтылым, тыңдалым, жазылым: Бейнеролик көріп, түртіп алу әдісі постер қорғау арқылы жүзеге асады.

  2. Оқылым, жазылым. Деректер мен мәтінмен жұмыс жасайды.

Терминмен жұмыс: Ұлы Жібек жолы. Нефрит жолы, Лазурит жолы.

Диалог:

  1. Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болды ма?

  2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орны қандай?

  3. Ұлы Жібек жолының Қазақстан және өзге елдер үшін маңызы қандай?

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік ел идеясының 6 құндылығы

Мәңгілік ел идеясының тарих мәдениетпен

тілдің біртұтастығы.

Ұлы дала тарихына құрметпен мақтаныш сезімін қылыптастыру.

Маңыздылық: Қоғамның дамуы үшін Ұлы Жібек жолының, маңыздылығын анықтайды.

Пән аралық байланыс

География, қазақ әдебиеті

Алдыңғы білім

6.4.2.2. Халықаралық қатынасының дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



Сабақтың басы

1минут



5минут

Сәлемдесемін. Барлық оқушыларды ортаға шақырып, шеңберге тұрғызып оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін айту арқылы жақсы көңіл күймен сабақты бастаймыз.

Үй тапсырмасын сұрау:

Жеке жұмыс «Сиқырлы қоржын» ойыны арқылы қоржын ішіндегі сұрақтарға жауап беру.

1.Ұлы Жібек жолы не себепті «Жібек жолы атанды»?

2. Жолдың пайда болуы туралы не білесіздер?

3. Ұлы Жібек жолының халықаралық қарым-қатынасты дамытудағы тарихи маңызы қандай?

4.Ұлы Жібек жолының мәдениеттің өркендеуіне тигізген ықпалы . . .

5. Жібек жолының шаруашылықтың дамуына тигізген әсері . . .

6. Деректер


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Ұлы Жібек жолының тарихын, бағыттарын, тарихи маңызы мен мәдениетке тигізген әсерін анықтайды.

-Ұлы Жібек жолының халықаралық қарым-қатынасты дамытудағы тарихи маңызын біледі.

-Ұлы Жібек жолының шаруашылыққа тигізген әсерін анықтайды.

-Деректермен жұмыс істей алады.


ҚБ: Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.






























Сабақтың ортасы

10 минут








































20 минут

Оқушыларды қағазға жазылған сөздер арқылы 3 топқа бөлемін. Топ басшысы, бақылаушысы, баяндауышы, хатшы, уақытты қараушы. Сабағымызды смайлик арқылы бағалаймыз.

1 топ – Батыс, Шығыс

2 топ – Жібек жолы

3 топ – Қытай

Топпен жұмыс «Бейне таспа» әдісі арқылы көрсетемін. Оқушылар «Түртіп-алу» әдісі арқылы керек мәліметті дәптерге жазады.

«Сұрақ- жауап» әдісі арқылы тыңдалым, айтылым, жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында оқушыларға сұрақ беріледі:

Сол сұрақ төңірегінде бейне таспадан ақпаратқа сүйенеді. Әр топ сұрақтар бойынша түйінді мәліметтер айтады.

1.Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болды ма?

2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орны қандай?

3. Ұлы Жібек жолының Қазақстан және өзге елдер үшін маңызы қандай?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысын, халықаралық қатынасының дамуындағы орнын, өзге елдер үшін маңыздылығын анықтайды.



-Бейне таспадан көрген мәліметтерге қысқаша ақпарат бере алады.

-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасын айтады, мемлекеттер арасындағы байланысты анықтайды.

-Қазақстан мен Батыс үшін маңыздылығын біледі.

ҚБ жауап берген оқушыларды жұлдызша арқылы бағалау

Топпен жұмыс

Постермен жұмыс:

1 топ Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасы

2 топ Ұлы Жібек жолының тармақтары

3 топ Ұлы Жібек жолының жандануы


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарын, тармақтарын және жандану туралы біледі.


-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасын, тармақтары жайлы деректер келтіріп талдайды.

-Ұлы Жібек жолының қазіргі таңда жандануына дәлел келтіріп қорғайды.

-Мәтіннен басқа оқушылар деректерге, интернетке, оқулыққа сүйене отырып берілген тапсырманы оқушылар дәлелдеп, қорғап шығады.


ҚБ: «Шапалақтау» әдісі арқылы бағалау

Сергіту сәті: Өлең жолдарына сай қимыл қозғалыс.

Орнымыздан тұрайық

Басты оңға бұрайық

Басты солға бұрайық

Отырайық, тұрайық

Жеке жұмыс Картамен жұмыс:

Тапсырма: кескін картадан Ұлы Жібек жолының тармақтарын, Қазақстан жерінде орналасқан негізгі қалаларды кескін картаға түсір.


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Ұлы Жібек жолының тармақтарын, негізгі қалаларды кескін картадан көрсете алады.

Кескін картадан Ұлы Жібек жолының жолдарын, тармақтарын, Қазақстан жерінде орналасқан негізгі қалаларды тауып белгілейді.


ҚБ Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.




















































































Сабақтың соңы



7минут




































2 минут

Сабақты қорытындылау: «Иә» «Жоқ» әдісі

Жеке жұмыс (Иә) немесе (жоқ) деп жауап береді:

  1. Жолдың аты азық-түлік саудасына байланысты шыққан (жоқ)

  2. Ұлы сөзінің қосылуы Шығыс елдері мен Батыс елдерін байланыстырушы жол (иә)

  3. Жібек матасы Қытайда 1350ж. өндіріле бастады (жоқ)

  4. Жібек матасының айырбасқа түскен уақыты: б.з.б. V-II ғасыр аралығы (иә)

  5. VII ғ. Жібек матасы бүкіл Еуразияға әйгілі болды (жоқ)

  6. Жетісу жері- Батысқа шығатын қақпа (жоқ)

  7. Жетісу жері арқылы француз елшісі саяхатшы Рубрук монғолия, Мөңке ханға барып қайтты (Иә)

  8. Оңтүстік Қазақстан-Ұлы Жібек жолының Батысқа шығатын қақпасы (иә)

  9. Тараз қаласы саудагерлер бас қосатын қала (жоқ)

  10. Батыс елдеріне алғаш керуендер б.з.б.ІІғ. ортасында жолға шықты (иә)


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Ұлы Жібек жолының Батысқа шығатын қақпасы

Оңтүстік Қазақстан екендігін біледі.


Оңтүстік Қазақстан-Ұлы Жібек жолының Батысқа шығатын қақпасы екендігін анықтайды.

Батыс елдеріне алғаш керуендер б.з.б.ІІғ. ортасында жолға шыққандығын білді.



ҚБ: Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.

Үйге тапсырма: Ұлы Жібек жолының халықтарды өзара жақындастырудағы маңызы жайлы әңгіме құрастыру.

«Алма ағашы» әдісі арқылы кері байланыс: Қалай ойлайсыздар бүгінгі мақсатқа жеттіңіздерме?

. Оқушыларға сабақ соңында екі түсті «алма» беріледі, оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма- мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл-күйім көтеріңкі.

Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл-күйім жоқ.













































Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?












Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Бейне таспа» әдісі бойынша: Ұлы Жібек жолының тармақтары, тарихи маңызы туралы түсінік беремін;

Орта деңгейлі қолдау бойынша: мәтін бойынша нақты фактілерге назар аударамын;

Төмен деңгейлі қолдау: сыни тұрғыда ойлануына жағдай жасаймын.

«Сұрақ жауап» стратегиясы бойынша сұрақтар арқылы жаңа сабақты ашамын.

«Картамен жұмыс »

Топтық жұмысты «Алма ағашы», «Шапалақтау» әдістері арқылы жүргіземін. Оқушыларға берілген жеке жұмыстарды смайликтер, жұлдызшалар арқылы бағалаймын.

Әрбір тапсырманы бағалау үшін дескрипторлар құрылады.

Сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік техника ережелерімен таныстырамын.

Сергіту сәтіндегі қимыл қозғалысқа мән беремін.

































Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі

Пән__Қазақстан тарихы___ 6-сынып


Бөлім

Тақырып


Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?

Оқу мақсаты


6.4.2.2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтау.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, талдау


Бағалау критерийлері

1.Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтайды.

2.Ұлы Жібек жолының Қазақстан және басқа елдер үшін маңызды болғанын біледі. Ұлы Жібек жолының жүріп өткен жолдарын картадан көрсетеді.

3.Батыс пен Шығысты байланыстырған Ұлы Жібек жолының әлемдік мәдениетке қосқан үлесін, құндылығын өз бетінше талдайды.




Тапсырма

1 топ – Батыс, Шығыс

2 топ – Жібек жолы

3 топ – Қытай

1.Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болды ма?

2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орны қандай?

3. Ұлы Жібек жолының Қазақстан және өзге елдер үшін маңызы қандай?




Бағалау критерийi

Дескриптор

-Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысын, халықаралық қатынасының дамуындағы орнын, өзге елдер үшін маңыздылығын анықтайды


-Бейне таспадан көрген мәліметтерге қысқаша ақпарат бере алады.

-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасын айтады, мемлекеттер арасындағы байланысты анықтайды.

-Қазақстан мен Батыс үшін маңыздылығын біледі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.11.2018
1210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі