Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Сағакүрес орталау мектебі 6.2.А Хғ.-ХІІғ. Басындағы Қазақстан Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Тымакбаева Г.И. Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтау. |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
1.Барлық оқушылар: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтай алады. 2. Оқушылардың басым бөлігі: Ұлы Жібек жолының Қазақстан және басқа елдер үшін маңызды болғанын біледі. Ұлы Жібек жолының жүріп өткен жолдарын картадан көрсете алады. 3. Кейбір оқушылар: Батыс пен Шығысты байланыстырған Ұлы Жібек жолының әлемдік мәдениетке қосқан үлесін, құндылығын өз бетінше талдай алады. |
||||||||||||||
|
Оқу дағдылары: |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Терминмен жұмыс: Ұлы Жібек жолы. Нефрит жолы, Лазурит жолы. Диалог:
|
||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік ел идеясының 6 құндылығы Мәңгілік ел идеясының тарих мәдениетпен тілдің біртұтастығы. Ұлы дала тарихына құрметпен мақтаныш сезімін қылыптастыру. Маңыздылық: Қоғамның дамуы үшін Ұлы Жібек жолының, маңыздылығын анықтайды. |
||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
География, қазақ әдебиеті |
||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
6.4.2.2. Халықаралық қатынасының дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі. |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
|||||||||||||
|
Сабақтың басы 1минут 5минут |
Сәлемдесемін. Барлық оқушыларды ортаға шақырып, шеңберге тұрғызып оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін айту арқылы жақсы көңіл күймен сабақты бастаймыз. Үй тапсырмасын сұрау: Жеке жұмыс «Сиқырлы қоржын» ойыны арқылы қоржын ішіндегі сұрақтарға жауап беру. 1.Ұлы Жібек жолы не себепті «Жібек жолы атанды»? 2. Жолдың пайда болуы туралы не білесіздер? 3. Ұлы Жібек жолының халықаралық қарым-қатынасты дамытудағы тарихи маңызы қандай? 4.Ұлы Жібек жолының мәдениеттің өркендеуіне тигізген ықпалы . . . 5. Жібек жолының шаруашылықтың дамуына тигізген әсері . . . 6. Деректер
ҚБ: Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау. |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 20 минут |
Оқушыларды қағазға жазылған сөздер арқылы 3 топқа бөлемін. Топ басшысы, бақылаушысы, баяндауышы, хатшы, уақытты қараушы. Сабағымызды смайлик арқылы бағалаймыз. 1 топ – Батыс, Шығыс 2 топ – Жібек жолы 3 топ – Қытай Топпен жұмыс «Бейне таспа» әдісі арқылы көрсетемін. Оқушылар «Түртіп-алу» әдісі арқылы керек мәліметті дәптерге жазады. «Сұрақ- жауап» әдісі арқылы тыңдалым, айтылым, жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында оқушыларға сұрақ беріледі: Сол сұрақ төңірегінде бейне таспадан ақпаратқа сүйенеді. Әр топ сұрақтар бойынша түйінді мәліметтер айтады. 1.Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болды ма? 2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орны қандай? 3. Ұлы Жібек жолының Қазақстан және өзге елдер үшін маңызы қандай?
ҚБ жауап берген оқушыларды жұлдызша арқылы бағалау Топпен жұмыс Постермен жұмыс: 1 топ Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасы 2 топ Ұлы Жібек жолының тармақтары 3 топ Ұлы Жібек жолының жандануы
ҚБ: «Шапалақтау» әдісі арқылы бағалау Сергіту сәті: Өлең жолдарына сай қимыл қозғалыс. Орнымыздан тұрайық Басты оңға бұрайық Басты солға бұрайық Отырайық, тұрайық Жеке жұмыс Картамен жұмыс: Тапсырма: кескін картадан Ұлы Жібек жолының тармақтарын, Қазақстан жерінде орналасқан негізгі қалаларды кескін картаға түсір.
ҚБ Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау. |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7минут 2 минут |
Сабақты қорытындылау: «Иә» «Жоқ» әдісі Жеке жұмыс (Иә) немесе (жоқ) деп жауап береді:
ҚБ: Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау. Үйге тапсырма: Ұлы Жібек жолының халықтарды өзара жақындастырудағы маңызы жайлы әңгіме құрастыру. «Алма ағашы» әдісі арқылы кері байланыс: Қалай ойлайсыздар бүгінгі мақсатқа жеттіңіздерме? . Оқушыларға сабақ соңында екі түсті «алма» беріледі, оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма- мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл-күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл-күйім жоқ.
|
|
|||||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
|
«Бейне таспа» әдісі бойынша: Ұлы Жібек жолының тармақтары, тарихи маңызы туралы түсінік беремін; Орта деңгейлі қолдау бойынша: мәтін бойынша нақты фактілерге назар аударамын; Төмен деңгейлі қолдау: сыни тұрғыда ойлануына жағдай жасаймын. «Сұрақ жауап» стратегиясы бойынша сұрақтар арқылы жаңа сабақты ашамын. «Картамен жұмыс » |
Топтық жұмысты «Алма ағашы», «Шапалақтау» әдістері арқылы жүргіземін. Оқушыларға берілген жеке жұмыстарды смайликтер, жұлдызшалар арқылы бағалаймын. Әрбір тапсырманы бағалау үшін дескрипторлар құрылады. |
Сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік техника ережелерімен таныстырамын. Сергіту сәтіндегі қимыл қозғалысқа мән беремін. |
|||||||||||||
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі
Пән__Қазақстан тарихы___ 6-сынып
|
Бөлім Тақырып |
Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
|
Оқу мақсаты |
6.4.2.2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтау. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, талдау |
|
Бағалау критерийлері |
1.Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтайды. 2.Ұлы Жібек жолының Қазақстан және басқа елдер үшін маңызды болғанын біледі. Ұлы Жібек жолының жүріп өткен жолдарын картадан көрсетеді. 3.Батыс пен Шығысты байланыстырған Ұлы Жібек жолының әлемдік мәдениетке қосқан үлесін, құндылығын өз бетінше талдайды.
|
|
Тапсырма |
|
|
1 топ – Батыс, Шығыс 2 топ – Жібек жолы 3 топ – Қытай 1.Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болды ма? 2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орны қандай? 3. Ұлы Жібек жолының Қазақстан және өзге елдер үшін маңызы қандай? |
|
|
Бағалау критерийi |
Дескриптор |
|
-Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысын, халықаралық қатынасының дамуындағы орнын, өзге елдер үшін маңыздылығын анықтайды
|
-Бейне таспадан көрген мәліметтерге қысқаша ақпарат бере алады. -Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасын айтады, мемлекеттер арасындағы байланысты анықтайды. -Қазақстан мен Батыс үшін маңыздылығын біледі. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ қмж
Ашық сабақ қмж
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Сағакүрес орталау мектебі 6.2.А Хғ.-ХІІғ. Басындағы Қазақстан Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Тымакбаева Г.И. Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтау. |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
1.Барлық оқушылар: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтай алады. 2. Оқушылардың басым бөлігі: Ұлы Жібек жолының Қазақстан және басқа елдер үшін маңызды болғанын біледі. Ұлы Жібек жолының жүріп өткен жолдарын картадан көрсете алады. 3. Кейбір оқушылар: Батыс пен Шығысты байланыстырған Ұлы Жібек жолының әлемдік мәдениетке қосқан үлесін, құндылығын өз бетінше талдай алады. |
||||||||||||||
|
Оқу дағдылары: |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Терминмен жұмыс: Ұлы Жібек жолы. Нефрит жолы, Лазурит жолы. Диалог:
|
||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік ел идеясының 6 құндылығы Мәңгілік ел идеясының тарих мәдениетпен тілдің біртұтастығы. Ұлы дала тарихына құрметпен мақтаныш сезімін қылыптастыру. Маңыздылық: Қоғамның дамуы үшін Ұлы Жібек жолының, маңыздылығын анықтайды. |
||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
География, қазақ әдебиеті |
||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
6.4.2.2. Халықаралық қатынасының дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі. |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
|||||||||||||
|
Сабақтың басы 1минут 5минут |
Сәлемдесемін. Барлық оқушыларды ортаға шақырып, шеңберге тұрғызып оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін айту арқылы жақсы көңіл күймен сабақты бастаймыз. Үй тапсырмасын сұрау: Жеке жұмыс «Сиқырлы қоржын» ойыны арқылы қоржын ішіндегі сұрақтарға жауап беру. 1.Ұлы Жібек жолы не себепті «Жібек жолы атанды»? 2. Жолдың пайда болуы туралы не білесіздер? 3. Ұлы Жібек жолының халықаралық қарым-қатынасты дамытудағы тарихи маңызы қандай? 4.Ұлы Жібек жолының мәдениеттің өркендеуіне тигізген ықпалы . . . 5. Жібек жолының шаруашылықтың дамуына тигізген әсері . . . 6. Деректер
ҚБ: Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау. |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 20 минут |
Оқушыларды қағазға жазылған сөздер арқылы 3 топқа бөлемін. Топ басшысы, бақылаушысы, баяндауышы, хатшы, уақытты қараушы. Сабағымызды смайлик арқылы бағалаймыз. 1 топ – Батыс, Шығыс 2 топ – Жібек жолы 3 топ – Қытай Топпен жұмыс «Бейне таспа» әдісі арқылы көрсетемін. Оқушылар «Түртіп-алу» әдісі арқылы керек мәліметті дәптерге жазады. «Сұрақ- жауап» әдісі арқылы тыңдалым, айтылым, жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында оқушыларға сұрақ беріледі: Сол сұрақ төңірегінде бейне таспадан ақпаратқа сүйенеді. Әр топ сұрақтар бойынша түйінді мәліметтер айтады. 1.Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болды ма? 2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орны қандай? 3. Ұлы Жібек жолының Қазақстан және өзге елдер үшін маңызы қандай?
ҚБ жауап берген оқушыларды жұлдызша арқылы бағалау Топпен жұмыс Постермен жұмыс: 1 топ Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасы 2 топ Ұлы Жібек жолының тармақтары 3 топ Ұлы Жібек жолының жандануы
ҚБ: «Шапалақтау» әдісі арқылы бағалау Сергіту сәті: Өлең жолдарына сай қимыл қозғалыс. Орнымыздан тұрайық Басты оңға бұрайық Басты солға бұрайық Отырайық, тұрайық Жеке жұмыс Картамен жұмыс: Тапсырма: кескін картадан Ұлы Жібек жолының тармақтарын, Қазақстан жерінде орналасқан негізгі қалаларды кескін картаға түсір.
ҚБ Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау. |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7минут 2 минут |
Сабақты қорытындылау: «Иә» «Жоқ» әдісі Жеке жұмыс (Иә) немесе (жоқ) деп жауап береді:
ҚБ: Жауап берген оқушыларды смайликтер арқылы бағалау. Үйге тапсырма: Ұлы Жібек жолының халықтарды өзара жақындастырудағы маңызы жайлы әңгіме құрастыру. «Алма ағашы» әдісі арқылы кері байланыс: Қалай ойлайсыздар бүгінгі мақсатқа жеттіңіздерме? . Оқушыларға сабақ соңында екі түсті «алма» беріледі, оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма- мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл-күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл-күйім жоқ.
|
|
|||||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
|
«Бейне таспа» әдісі бойынша: Ұлы Жібек жолының тармақтары, тарихи маңызы туралы түсінік беремін; Орта деңгейлі қолдау бойынша: мәтін бойынша нақты фактілерге назар аударамын; Төмен деңгейлі қолдау: сыни тұрғыда ойлануына жағдай жасаймын. «Сұрақ жауап» стратегиясы бойынша сұрақтар арқылы жаңа сабақты ашамын. «Картамен жұмыс » |
Топтық жұмысты «Алма ағашы», «Шапалақтау» әдістері арқылы жүргіземін. Оқушыларға берілген жеке жұмыстарды смайликтер, жұлдызшалар арқылы бағалаймын. Әрбір тапсырманы бағалау үшін дескрипторлар құрылады. |
Сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік техника ережелерімен таныстырамын. Сергіту сәтіндегі қимыл қозғалысқа мән беремін. |
|||||||||||||
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі
Пән__Қазақстан тарихы___ 6-сынып
|
Бөлім Тақырып |
Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
|
Оқу мақсаты |
6.4.2.2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтау. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, талдау |
|
Бағалау критерийлері |
1.Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орнын анықтайды. 2.Ұлы Жібек жолының Қазақстан және басқа елдер үшін маңызды болғанын біледі. Ұлы Жібек жолының жүріп өткен жолдарын картадан көрсетеді. 3.Батыс пен Шығысты байланыстырған Ұлы Жібек жолының әлемдік мәдениетке қосқан үлесін, құндылығын өз бетінше талдайды.
|
|
Тапсырма |
|
|
1 топ – Батыс, Шығыс 2 топ – Жібек жолы 3 топ – Қытай 1.Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болды ма? 2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасының дамуындағы орны қандай? 3. Ұлы Жібек жолының Қазақстан және өзге елдер үшін маңызы қандай? |
|
|
Бағалау критерийi |
Дескриптор |
|
-Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысын, халықаралық қатынасының дамуындағы орнын, өзге елдер үшін маңыздылығын анықтайды
|
-Бейне таспадан көрген мәліметтерге қысқаша ақпарат бере алады. -Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасын айтады, мемлекеттер арасындағы байланысты анықтайды. -Қазақстан мен Батыс үшін маңыздылығын біледі. |
шағым қалдыра аласыз

















