Материалдар / Ашық сабақ ҚМЖ Сызықтық алгоритмдерді программалау 6-сынып

Ашық сабақ ҚМЖ Сызықтық алгоритмдерді программалау 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар. Ашық сабақ. Сызықтық алгоритмдерді программалау. 6-сынып
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлімі:

IV бөлім. Python тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні:

Сисенбаева Қамажай Мақсотқызы

Күні:

02.03.2023 ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: 9 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты:

Программалау барысында кездесетін қателермен таныстыру. Практика барысында кездесетін қателерді жөндеуге үйрету.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі:

10 мин


Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Сыныпта ашық көңіл-күй қалыптасыру үшін «Түстер» әдісі қолданылады.

Жасырын тұрған ашық және суық түстерді таңдау арқылы екі топқа топтасады:

6 түс берілген оқушылар жасырынған түстердің әр елдің туы және амандасу дәстүрі берілген.


Оқушыларды бағалау бойынша «Смарт сағат» парағы үйлестіріледі.


«Миға шабуыл» әдісін пайдаланып, «Umaigra» интерактивті онлайн платформасында сұрақ қойылады.


Жаңа тақырыпты, оқу мақсатын хабарлайды:

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Сызықтық алгоритмдерді программалау».

Мұғаліммен амандасды.



Оқушылар түстерді таңдау арқылы бір-бірімен амандасып, екі топқа топтасады.











Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді




Оқушылар мұғалімнің жетелеуші сұрақтарының көмегімен сабақтың тақырыбын, мақсатын өздері анықтайды.

Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенді болған оқушыларға мадақтау сөз айтады:

«Жарайсың!», «Бәрекелді!» және т.с.с.








2 балл

Интерактивті тақта


Презентация

prezi.com










Umaigra-интерактивті білім беру ойындарын құруға арналған онлайн-құрал

Umaigra 2021 (umapalata.com)

Сабақтың ортасы

(25 минут)


































































Жаңа білім.

Тақырыпқа байланысты дайын видео-материалмен көрсетіледі.


Есептер шығару.

Тапсырма №1.

Python тілінде есептер шығару.

1 – есеп.

Радиусы белгілі шеңбердің ұзындығын анықтау керек.


2 – есеп.

Python тілінде программа кодын жазыңдар

3 – есеп.

Python тілінде программа кодын жазыңдар

Тапсырма №2.

LearningApps.org интерактивті тақтада тапсырма


Тапсырма №3.

Тест тапсырмасы

Тест тапсырмасы

1.Алға қойған мақсатқа жету үшін орындалатын әрекеттердің тізбегі:

А. Алгоритм В. Арифметика

С. Ақпарат

2. Пайтон тілін қай жылы ойлап тапты?

А.1980 В. 1991 С. 1977

3. Пайтон тілін ойлап тапқан программист?

А. Гвидо ван Россум В. Паскаль

С. Карл Чапек

4. Пайтон тілінің кеңейтілімі –

А. .docx B. .py C. .exe

5. Транслятор қандай ұғымды білдіреді?

А. Іске қосу В. Функция

С. Түсінікті тілге аудару

6. int сөзінің мағынасы

А. Нақты В. Бүтін С. Жай сан

7. Пернетақтадан мәліметтерді енгізу функциясы

А. Input B. Print C. Int

8. Іс-әрекеттер бірінен кейін бірі тізбейтей орындалатын алгоритм.

А. Тармақталған алгоритм

В. Циклдік алгоритм С. Сызықтық алгоритм

9. Float қандай тип

А. Логикалық В. Жолдық С. Нақты сан

10. Int қандай тип

А. Бүтін сан В. Тізім С. Логикалық

Тапсырма №5.

Қорытынды.

Дескриптор

-сабақты қорытындылау мақсатында wordwall интерактивті тақтасында информатикалық диктант орындайды.




Жаңа сабақпен танысады





Дискриптор:

-программаға айнымалыны енгізеді;

-берілген өрнекті Python тілінде жазады;

-нәтижені экранға шығарады.


Дискриптор:

-программаға айнымалыны енгізеді;

-берілген өрнекті Python тілінде жазады;

-нәтижені экранға шығарады.







Дескриптор

- Берілген жолдарды дұрыс ретпен орналастырады.







Дескриптор

- тест тапсырмаларының дұрыс жауабын табады.






































2 балл







2 балл












1 балл










2 балл



























1 балл



























https://yandex.kz/video/preview/8320951359866306138

Оқулық



Интерактивті тақта

prezi.com


Python программалау ортасы







https://learningapps.org/view5300819








Zipgrade әдісі



































Сабақтың соңы

(10) минут

Үй тапсырмасы.

Оқулық, 116 бет, Үй тапсырмасы





Оқушылар мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама береді, мүмкіндіктері бағаланып, қиындықтары туралы нақты дәлелдер келтіріледі.


«Classroomscreen» арқылы


Презентация


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі