Сабақ
тың басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Ғажайып жылулық шынжыры»
жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы,жылы
күлкілерін сыйлайды.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап береміз!
-
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау
Топқа бөлу
Себетпен кәмпит әкелу.
Оқушыларға себеттен кәмпит алуларын сұраймын. Кәмпиттің түрлеріне
қарай 3 топқа бөлініп отырады.
|
Психологиялық ахуалға
берілген ережені дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап
береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
|
|
Алдыңғы білімді
еске түсіру
тапсырмалары
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
3-топ «Қызыл
кәмпиттер»
|
Сабақ
тың ортасы
|
Автор туралы
әңгімелеу.
Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы Алматы обылысы Нарынқол ауданында
дүниеге келген. Абай атындағы Қазақ мемлекеттік педагогика
институтын бітірген. «Жұлдыз», «Балдырған», журналдарында қызмет
еткен. «Менің атым Қожа» повесі оқырмандардың сүйікті шығармасына
айналса, осы повесі бойынша түсірілген фильм 1967 жылы Канн
фестивалінің жүлдегері атанды.Жазушының «Балалық шаққа саяхат»,
«Өлгендер қайтіп келмейді», «Жекпе – жек
повестері, көптеген
әңгіме,
өлеңдері балаларға арналған.
Мәтінді «Болжау»
әдісі арқылы оқу. (Мәтінді алдын ала бөлімдерге бөліп
алу.)
1 – Баланың көмегі.
2 –
Жол көрсету.
3 –
Сыныптас.
4 – Алғашқы кездесуді еске
алу.
“Теріп алу”
стратегиясы
алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар,
тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын,
әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі,
жағымсыз Қожа
– алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек,
мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне
біледі. Жантас
– өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз,
арамза, жағымпаз Қожаның жағымды
жақтары: Өз ісіне есеп бере
алады Жағымсыз іс-әрекеттерін жөндеуге
талаптанады Өз-өзін
тәрбиелейді Үлкенді
сыйлайды Қожаның жағымсыз
жақтары Тәртіпсіз Аңқау Өтірікші Сотқар
Ой
тастау Қалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не
себепкер? Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер
ме, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі
ме?
Шығармашылық
тапсырма
|
Берілген
сұрақтарға әңгіме бойыншажауап береді.
Топта президент қалады. Келген
өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.
Дәптермен жұмыс
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
ИНСЕР кестесін толтыру.
Нені
білемін?
|
Нені
білдім?
|
Нені білгім
келеді?
|
|
|
|
|
От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін
бағалау
|
(«Менің атым-Қожа» фильмінен үзінді,
суреттер)
«Әлемді
шарлау» әдісі арқылы
түсіндіріледі.
«ИНСЕР»
кестесі
«Ойлан –
жұптас – бөліс» әдісі
|
Сабақтың соңы
|
Постер
жасау
«Сен маған, мен саған
әдісі»
Әдебиетте реалистік образ деген бар.
Реалистік образ – адам бейнесінің шынайы түрі. Бұл кәдімгі өмірде
болған, бар және бола беретін қоғам өзгеруіне қарай ылғи жаңарып
отыратын тип.
Қожа –
реалистік бейне.
Оқушыларға қандай кейіпкерлермен таныс
болғандарын дәптерлеріне жазғызу.
Рефлексиялық
эссе
Оқушылар мына сұрақтарға жауап
бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
-
Алдымен біз былай деп
ойладық.....
-
Одан кейін
біз мына проблемаға тап болдық.............
-
Проблеманы шешу
үшін......жасадық.
-
Бұдан
біз..................көрдік.
-
Демек, бұл мынаны
білдіреді.................
Сонымен
біз.................деген шешімге келдік.
|
Әр топ тапсырмаларын
орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын
стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына
жабыстырады
Кесте
толтыру:
Белсенді кейіпкерлер
|
Тасадағы
кейіпкерлер
|
|
|
Рефлексиялық эссені
толтырады
|
Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
Мұғалімнің формативті
бағалауы
|
Кесте
Рефлексия
|