«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыпты
еске түсіру.
1.Қожа Ахмет Ясауи ғұмырдың мәңгі еместігін, өмір сүрудің мәнін
қалай суреттейді?
2.»Даналық кітабында» адам бойындағы қандай ізгі қасиеттер
дәріптеледі?
3.Хикметтердің тақырыбы мен идеясы
қандай?
4.Ислам дінінің бес парызы қалай
аталады? 1-тапсырма. Креативті жазу
(жеке жұмыс)
Оқушылар шығармадан
негізгі оқиғаны немесе хикметтердің бір-екі шумағын алып, XXI
ғасырға сәйкес «Мәңгілік ел», «Рухани жаңғыру» идеяларымен
байланыстырып, қайтадан өңдеп
жазады.
(Үздік жұмыс сыныпта
оқылады және баға беріледі.)
Дескриптор:
-шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп ,жаза
алады.
- дәлелді ой қосып, өзгеше туынды
жасайды.
-қорытып, қайта
ұсынады
Қалыптастырушы бағалау «Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
2-тапсырма.
Топтық
жұмыс
1- топ. «Венн
диаграммасы»
«Даналық кітабының» ғибратты ойларын төмендегі кестеде көрсетілген
шығармалардың мазмұнымен
салыстырыңдар
«Даналық кітабы»
|
Абай
«Отыз сегізінші» сөз
|
Абай
«Ғылым таппай мақтанба»
|
|
|
|
Ортақ
ойлары:
|
2-топ.
«Төрт сөйлем» тәсілі
1.
Пікір. Нақыл сөздер бойынша
туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен
келтіреді.
2.Дәлел. Келтірілген өзіндік пікірді
тағы бір сөйлеммен дәлелдейді.
3.Мысал. Енді өзіндік пікірді тағы бір
негіздеп кетуі үшін бір сөйлеммен мысал келтіреді. Мысал өмірден,
практикадан алынуы қажет.
4.Қорытынды. Өзіндік пікірді тағы да бір
рет пысықтап, қорытынды шешімді бір сөйлеммен келтіру
керек.
3-тапсырма.
«Даналық ойдан дән ізде» (сыныппен
жұмыс)
Қ.А.Ясауи адамды бес
нәрседен сақтандырады.Олай болса, арамдық, өсек, еріншектік,
тәкапарлық, мақтаншақтық сөздеріне қандай ой қосып, мақал-мәтел
құрастырар едіңдер?
Дескриптор:
1.Даналық ойларды
басқа берілген шығармалардың мазмұнымен салыстыра
алады.
2.Топта берілген
тапсырмалар бойынша тақырыпты жүйелі, нақты қорытып, дәлелдей
алады.
Қалыптастырушы
бағалау: «Басбармақ»әдісі
|