Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі.

    Мектеп: Сәкен Сейфуллин

    Күні: 18.01.2023ж

    Мұғалімнің аты-жөні: А. Тұрсұмбекова

    Сынып: 5 «В» сынып

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

    5.4.2.2.Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

    5.1.1.1. Ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты ашу

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды; Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

    Оқушылардың көпшілігі: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;

    Оқушылардың кейбірі: Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

    Бағалау критерийлері

    • тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді;

    • көтерілген мәселе бойынша өз ойын айтады;

    • мәтіннен жалқы есімдер мен жалпы есімдерді табады;

    • мәтіннен деректі зат есімдерді тауып, оларға көптік жалғауын жалғайды;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:

    сұраққа жауап береді;

    көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді;

    Әдеби тілдік норма бойынша:

    • зат есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі;

    • деректі зат есімдерге көптік жалғауын жалғап жазады.

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Қиял әлемі

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы



    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

    Үй тапсырмасын тексеру.

    І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

    Қызығушылықты ояту.

    «Менің атым – Қожа» шығармасының авторы кім? Осы фильмді көрдіңдер ме?

    Сыныпты топқа бөлу

    1-топ. Қожа

    2-топ. Жанар

    3-топ. Майқанова апай

    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру


    Сабаққа назарын аударады. Үй тапсырмасына жауап береді.


    Сұрақтарға жауап береді.


    Берілген сурет қиындыларын таңдау арқылы топқа бөлінеді




    ҚБ




    5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


    Сабақтың ортасы
















    30 минут

    Мағынаны тану

    ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

    Мәтінді тыңдаңыз.

    1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Алдыңғы сабақтағы мәтіннен жанрлық ерекшелігін анықтаңдар.

    Қожаның қиялы
    Мен армиядан батыр атанып, орден тағып келе жатырмын. Көпір аузында шоқ-шоқ гүл бумаларын ұстаған нөпір жұрт жолымды тосып тұр. Солардың ішінен көзіме оттай басылып, Жанар ұшырай кетеді. Аңсап көріскен Қозы мен Баяндай бір-бірімізге құшақ жая ұмтыламыз.
    - Жанар!
    - Қожа!
    Мектеп директоры Ахметов бастаған бір топ мұғалім қасыма келеді. «Жарайсың, Қожа! Жігіт-ақ екенсің! Біз сенің мұндай ержүректігіңді білмей, баяғыда бекер ұрсады екенбіз ғой! Кешір», - дейді Ахметов. «Иә, талқыдан талқыға сап, күн көрсетпеуші едіңіздер, - деймін. – Әсіресе әлгі Майқанова апай...»
    Майқанова маған батып келе алмай, бір шетке таман ыңғайсызданып тұрады. «Сіз неге оқшауланып тұрсыз, бері келіңіз», - деймін. Ол қалтырай басып жақындай түседі. «Кешір, Қожа... Баяғыда саған пионер лагеріне жолдама бермегенімді ұмытпаған боларсың». «Иә, ұмытқаным жоқ». «Кешір, кешір, айналайын Қожатай».
    (Бердібек Соқпақбаев)

    1. Берілген үзіндіден Қожаның қандай өзіндік әрекеті байқалады?

    2. Қожа не себепті атақты, танымал тұлғаға айналғысы келді?

    3. Ол батыр болуды армандағанда тек қана атын шығаруды мақсат ете ме?

    4. Сендердің ойларыңша, оқиға қалай жалғасуы мүмкін?

    Дескриптор:

    • сұрақтарға жауап береді;

    • оқиғаны өз ойымен жалғастырады;

    ҚБ

    2-тапсырма. «Менің атым – Қожа» хикаятынан үзіндіні тамашалап, сұрақтарға жауап беріңдер.


    1. Қожа шарбақтан не мақсатпен секірді?

    2. Оның ойы жүзеге асты ма?

    3. Қожа сендердің достарың болса, оған қандай кеңес берер едіңдер?

    Дескриптор:

    • сұрақтарға жауап береді;

    • кейіпкерге кеңес береді;


    ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

    Көптік жалғау

    Қазақ тілінде төрт түрлі жалғау бар: көптік, тәуелдік, септік, жіктік жалғаулары.

    Көптік жалғау зат атауларына жалғанып, заттың көптігін білдіретін жалғау. Көптік жалғауы (-лар, -лер, -дар, -дер, -тар, -тер) сөздерге үндестік заңдылығына сәйкес жалғанады. Мысалы: бала-лар, үй-лер, қаз-дар, із-дер, кітап-тар, көлік-тер.


    Прямоугольник 1



    3-тапсырма. Оқылым мәтінін негізге алып, деңгейлік тапсырманы орындаңдар.


    1-топ. Мәтіннен жалқы есімдер мен жалпы есімдерге мысалдар теріп жазыңдар.

    2-топ. Мәтіндегі деректі зат есімдерді тауып, оған көптік жалғауын жалғаңдар.

    3-топ. Өз армандарыңмен бөлісіп, Қожаға хат жазыңдар. Дара, күрделі зат есімдерді қолданыңдар.

    Дескриптор:

    • мәтіннен жалқы есімдер мен жалпы есімдерге мысалдар теріп жазады;

    • мәтіндегі деректі зат есімдерді тауып, оған үндестік заңына қарай көптік жалғауын жалғайды;

    • хат құрылымын сақтайды, зат есімдерді құрамына қарай анықтайды.



    4-тапсырма. Мәтіннен тірек сөздерді тауып, көптік жалғауын жалғаңдар. Оларды қатыстырып сөйлем құрап жазыңдар.

    Дескриптор:

    • мәтіннен тірек сөздерді табады;

    • көптік жалғауын жалғап, сөйлем құрайды;


    5-тапсырма. «Менің қиял-арманым» тақырыбында сурет салып, жалқы және жалпы есімдерді қатыстыра отырып әңгімелеу.

    «Кір жайғыш» әдісі


    Дескриптор:

    • жалқы және жалпы есімдерді қатыстырып, өз арманы туралы әңгімелейді;

    Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын» әдісімен бүгінгі тақырыпты әрқайсысы бір сөйлеммен қорытындылайды.








    Мәтінді тыңдап, алдыңғы мәтіннен ерекшелігін анықтайды.


    Сұрақтарға жауап береді.




    Өз ойымен оқиғаны жалғастырады.













    Фильмнен үзінді көреді.


    Сұрақтарға жауап береді.


    Оқушылар тақырыпқа байланысты тыңдалған мәтіннің негізгі ойын анықтайды.





















    Деңгейлік тапсырманы орындайды.


    Хат жазады













    Тірек сөздерді тауып көптік жалғауын жалғайды.

    Сөйлем құрап жазады.



    Сурет салады, өз арманы жайында әңгімелейді































    ҚБ














    ҚБ






























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тұрсұмбекова Айзада Мирзабековна
    30 Сәуір 2024
    295
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Қожаның қиялы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Қожаның қиялы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қожаның қиялы тақырыбы бойынша түрлендіріп сабақ жүргізу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі.

    Мектеп: Сәкен Сейфуллин

    Күні: 18.01.2023ж

    Мұғалімнің аты-жөні: А. Тұрсұмбекова

    Сынып: 5 «В» сынып

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

    5.4.2.2.Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

    5.1.1.1. Ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты ашу

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды; Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

    Оқушылардың көпшілігі: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;

    Оқушылардың кейбірі: Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

    Бағалау критерийлері

    • тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді;

    • көтерілген мәселе бойынша өз ойын айтады;

    • мәтіннен жалқы есімдер мен жалпы есімдерді табады;

    • мәтіннен деректі зат есімдерді тауып, оларға көптік жалғауын жалғайды;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:

    сұраққа жауап береді;

    көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді;

    Әдеби тілдік норма бойынша:

    • зат есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі;

    • деректі зат есімдерге көптік жалғауын жалғап жазады.

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Қиял әлемі

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы



    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

    Үй тапсырмасын тексеру.

    І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

    Қызығушылықты ояту.

    «Менің атым – Қожа» шығармасының авторы кім? Осы фильмді көрдіңдер ме?

    Сыныпты топқа бөлу

    1-топ. Қожа

    2-топ. Жанар

    3-топ. Майқанова апай

    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру


    Сабаққа назарын аударады. Үй тапсырмасына жауап береді.


    Сұрақтарға жауап береді.


    Берілген сурет қиындыларын таңдау арқылы топқа бөлінеді




    ҚБ




    5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


    Сабақтың ортасы
















    30 минут

    Мағынаны тану

    ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

    Мәтінді тыңдаңыз.

    1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Алдыңғы сабақтағы мәтіннен жанрлық ерекшелігін анықтаңдар.

    Қожаның қиялы
    Мен армиядан батыр атанып, орден тағып келе жатырмын. Көпір аузында шоқ-шоқ гүл бумаларын ұстаған нөпір жұрт жолымды тосып тұр. Солардың ішінен көзіме оттай басылып, Жанар ұшырай кетеді. Аңсап көріскен Қозы мен Баяндай бір-бірімізге құшақ жая ұмтыламыз.
    - Жанар!
    - Қожа!
    Мектеп директоры Ахметов бастаған бір топ мұғалім қасыма келеді. «Жарайсың, Қожа! Жігіт-ақ екенсің! Біз сенің мұндай ержүректігіңді білмей, баяғыда бекер ұрсады екенбіз ғой! Кешір», - дейді Ахметов. «Иә, талқыдан талқыға сап, күн көрсетпеуші едіңіздер, - деймін. – Әсіресе әлгі Майқанова апай...»
    Майқанова маған батып келе алмай, бір шетке таман ыңғайсызданып тұрады. «Сіз неге оқшауланып тұрсыз, бері келіңіз», - деймін. Ол қалтырай басып жақындай түседі. «Кешір, Қожа... Баяғыда саған пионер лагеріне жолдама бермегенімді ұмытпаған боларсың». «Иә, ұмытқаным жоқ». «Кешір, кешір, айналайын Қожатай».
    (Бердібек Соқпақбаев)

    1. Берілген үзіндіден Қожаның қандай өзіндік әрекеті байқалады?

    2. Қожа не себепті атақты, танымал тұлғаға айналғысы келді?

    3. Ол батыр болуды армандағанда тек қана атын шығаруды мақсат ете ме?

    4. Сендердің ойларыңша, оқиға қалай жалғасуы мүмкін?

    Дескриптор:

    • сұрақтарға жауап береді;

    • оқиғаны өз ойымен жалғастырады;

    ҚБ

    2-тапсырма. «Менің атым – Қожа» хикаятынан үзіндіні тамашалап, сұрақтарға жауап беріңдер.


    1. Қожа шарбақтан не мақсатпен секірді?

    2. Оның ойы жүзеге асты ма?

    3. Қожа сендердің достарың болса, оған қандай кеңес берер едіңдер?

    Дескриптор:

    • сұрақтарға жауап береді;

    • кейіпкерге кеңес береді;


    ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

    Көптік жалғау

    Қазақ тілінде төрт түрлі жалғау бар: көптік, тәуелдік, септік, жіктік жалғаулары.

    Көптік жалғау зат атауларына жалғанып, заттың көптігін білдіретін жалғау. Көптік жалғауы (-лар, -лер, -дар, -дер, -тар, -тер) сөздерге үндестік заңдылығына сәйкес жалғанады. Мысалы: бала-лар, үй-лер, қаз-дар, із-дер, кітап-тар, көлік-тер.


    Прямоугольник 1



    3-тапсырма. Оқылым мәтінін негізге алып, деңгейлік тапсырманы орындаңдар.


    1-топ. Мәтіннен жалқы есімдер мен жалпы есімдерге мысалдар теріп жазыңдар.

    2-топ. Мәтіндегі деректі зат есімдерді тауып, оған көптік жалғауын жалғаңдар.

    3-топ. Өз армандарыңмен бөлісіп, Қожаға хат жазыңдар. Дара, күрделі зат есімдерді қолданыңдар.

    Дескриптор:

    • мәтіннен жалқы есімдер мен жалпы есімдерге мысалдар теріп жазады;

    • мәтіндегі деректі зат есімдерді тауып, оған үндестік заңына қарай көптік жалғауын жалғайды;

    • хат құрылымын сақтайды, зат есімдерді құрамына қарай анықтайды.



    4-тапсырма. Мәтіннен тірек сөздерді тауып, көптік жалғауын жалғаңдар. Оларды қатыстырып сөйлем құрап жазыңдар.

    Дескриптор:

    • мәтіннен тірек сөздерді табады;

    • көптік жалғауын жалғап, сөйлем құрайды;


    5-тапсырма. «Менің қиял-арманым» тақырыбында сурет салып, жалқы және жалпы есімдерді қатыстыра отырып әңгімелеу.

    «Кір жайғыш» әдісі


    Дескриптор:

    • жалқы және жалпы есімдерді қатыстырып, өз арманы туралы әңгімелейді;

    Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын» әдісімен бүгінгі тақырыпты әрқайсысы бір сөйлеммен қорытындылайды.








    Мәтінді тыңдап, алдыңғы мәтіннен ерекшелігін анықтайды.


    Сұрақтарға жауап береді.




    Өз ойымен оқиғаны жалғастырады.













    Фильмнен үзінді көреді.


    Сұрақтарға жауап береді.


    Оқушылар тақырыпқа байланысты тыңдалған мәтіннің негізгі ойын анықтайды.





















    Деңгейлік тапсырманы орындайды.


    Хат жазады













    Тірек сөздерді тауып көптік жалғауын жалғайды.

    Сөйлем құрап жазады.



    Сурет салады, өз арманы жайында әңгімелейді































    ҚБ














    ҚБ






























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    30.04.2024
    295
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тұрсұмбекова Айзада Мирзабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации