Сабақтың
басы/
3
мин.
Қызығушылықтыояту
Өткен
сабақтыпысықтау
/7мин
Миғашабуыл
/3
мин
|
Сәлемдесу,түгендеуСыныптапсихологиялықахуалорнату:
«Есімінеесімқос»әдісі.
«Баскетбол»әдісі
Оқушылардысандарарқылы
топтарғабіріктіру.
«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы
өткенсабақпенжаңасабақтыұштастырыппроблеманы
біргешешу
|
Оқушылармұғалімменсәлемдеседі.
Оқушыларқұрбысыныңесімінежақсытеңеу қосып айтады.
Мысалы, әдеміАйсұлу,байсалдыТалғат, т.б.
Мақсаты:оқушыларбір-бірлеріменжақсы қарым-қатынаста
болады,сабаққакөңілді қатысады.
Оқушылар шеңбер болып тұрады.Оқушы доппен ойнап,
шеңбердіайналып келеді де, сұрақ қойып, екіншіоқушыға лақтырады. Ол
оқушы жауапберіп, шеңберді айналып келіп, келесіоқушығасұрақ қойып
лақтырады.
Оқушылар сандар арқылы
топтарғабірігеді.
Оқушылар берілген сұрақтар туралыпікірлерін
еркінжеткізеді:
-«Қолданбалыесеп»дегеніміз не?
-Қолданбалы есептердікомпьютерде және
қолменорындаудыңартықшылықтарынедедепойласыңдар?
-Функциялар көмегіменқандай
қолданбалыесептердішешугеболады?
|
Ауызша
мадақтау
СмайликтерарқылыҚБ
Ауызша
мадақтау.
|
Оқытудың белсенді әдістері NIS.
Астана,
2013
Доп
Оқытудың белсенді әдістері NIS.
Астана,
2013
ҚБ парағы
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны тану/5мин
Саралау тапсырмалары/10мин.
Шығармашылық
жұмыс/12мин
|
Оқулықтаберілгенақпараттыоқушыларменбірге
талдайды.
Слайд арқылытаныстырылымжасау.
Мақсаты:аудиалжәневизуалоқушылардың білім алуынажағдай
жасау.
Оқушыларғажекепрактикалықжұмысорындату
1-тапсырма жалпы
тапсырма.
Мұғалім оқушығакөмектеседі.
«Досыңаәңгімелепбер»әдісі
1-тапсырма.
Кітап дүкенінде әр бір беті орта
есеппен 2000 таңбадан тұратын 120 беттік 200 журнал және әр беті
3000 таңбадан тұратын 300 беттік 500кітап бар.
Сұрақ:кітап дүкенінде қанша ақпарат бар? Егер
ақпарат көлемі 3 млрд-тан астам болса , Интернет дүкенді ашу, кері
жағдайда ашпау.
Шешуі:
2-тапсырма.
Прайс-парақтағы тауар атауына сай бағаларды
тапсырыс беру кестесіне жазып, тауар құнын автоматты түрде есептеу
керек.
Шешуі:
3-тапсырмашығармашылықтапсырма.Өз беттерінше орындауын
қадағалайды
Тапсырма:
Электрондықкестеде берілген үлгі
бойыншаатмосфералық қысымның
апталықөзгеруінебағаберетінкестежаса.
Тапсырманы
орындаудаабсолюттісілтемелерменлогикалық функция қызметін
пайдалануғаболады.
Қалыптыатмосфералыққысым
=760 мм сынап бағаны.Егер:
-
755–765 мм
сынап бағаныаралығында болса, «Талапқасай».
-
720–754 мм
сынап бағаныаралығында болса, «Талаптантөмен».
766–780 мм сынап бағаны аралығында болса,
«Талаптан жоғары».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар оқулықтағы ақпаратты
мұғаліммен бірге талдайды.
Аудиал және визуал білім
алады
Оқушылар жеке практикалық жұмыстар
орындайды.
Оқушылар берілген ақпарат бойынша
білгенін басқаларға айтады
Оқушылар берілген тапсырмаларды
орындайды
Дескриптор:
-берілген мәліметтер бойынша кесте
құрады;
-кестеде математикалық және логикалық
функциялармен жұмыс жасайды;
-мәселенің шешімін
анықтайды;
Дескриптор:
-Қолданбалы есептердішешу
функцияларынанықтайды.
3-тапсырманы өз беттерінше
орындайды:
Дескриптор:
-функцияларды
қолданудыңмаңыздылығынсипаттайды
|
Ауызша мадақтау
Медальдар арқылы
«Үздік жұмыс»
әдісі
«Қошаметтеу»
әдісі
|
презентация
ДК
Оқулық
8/-сынып
Үлестрмелі
карталар
https://www.opiq.kz/kit/15/chapter/776
Презентация
Информатика.
8-сынып
оқулығы
https://www.opiq.kz/kit/15/chapter/775
Презентация
Информатика.
8-сынып
оқулығы
https://www.opiq.kz/kit/15/chapter/775
|