Материалдар / Ашық сабақ Қолданбалы есептерді шешу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Қолданбалы есептерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кіріктірілгенфункциялардықолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2023
124
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлімі:

ІІІ бөлім. Электронды кестелердегі ақпаратты өңдеу

Педагогтің аты-жөні:

Бекишева Г.Е.

Күні:


Сынып: 8 «А»сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны: жоқ

Сабақтың тақырыбы

Қолданбалы есептерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

8.2.2.3- электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кіріктірілгенфункциялардықолдану;

8.2.2.1-электрондыкестедеесептердішешуүшінмәліметтердіңтүрлітипіменформатын қолдану;

8.2.2.4- кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу;

Сабақтың мақсаты:

Барлықоқушы:қолданбалыесептердікомпьютердешешуфункцияларынанықтау;

Оқушылардың көбі:қолданбалы есептерді компьютерде шешуфункцияларын қолдану;

Кейбір оқушылар: қолданбалы есептерді компьютерде шешудің маңыздылығын тұжырымдау.

Бағалау критерийлері



  • Қолданбалы есептерді компьютерде шешу функцияларынанықтайды;

  • Қолданбалыесептердікомпьютердешешуфункцияларынқолданады;

  • Қолданбалыесептердікомпьютердешешудіңмаңыздылығынтұжырымдайды.

Құндылықтарға баулу



Ынтымақтастық:топтықжұмысбарысындажылулыққарым-қатынастардамиды,ынтымақтастықдағдыларықалыптасадыжәнесындарлыкөзқарасдамиды,қарым-қатынастардықалыптастырукезіндесыниойлауқабілетідағдыланады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы/

3 мин.












Қызығушылықтыояту

Өткен сабақтыпысықтау

/7мин







Миғашабуыл

/3 мин














Сәлемдесу,түгендеуСыныптапсихологиялықахуалорнату:


«Есімінеесімқос»әдісі.











«Баскетбол»әдісі


Оқушылардысандарарқылы топтарғабіріктіру.




«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы өткенсабақпенжаңасабақтыұштастырыппроблеманы біргешешу








Оқушылармұғалімменсәлемдеседі.


Оқушыларқұрбысыныңесімінежақсытеңеу қосып айтады. Мысалы, әдеміАйсұлу,байсалдыТалғат, т.б.

Мақсаты:оқушыларбір-бірлеріменжақсы қарым-қатынаста болады,сабаққакөңілді қатысады.


Оқушылар шеңбер болып тұрады.Оқушы доппен ойнап, шеңбердіайналып келеді де, сұрақ қойып, екіншіоқушыға лақтырады. Ол оқушы жауапберіп, шеңберді айналып келіп, келесіоқушығасұрақ қойып лақтырады.


Оқушылар сандар арқылы топтарғабірігеді.


Оқушылар берілген сұрақтар туралыпікірлерін еркінжеткізеді:

-«Қолданбалыесеп»дегеніміз не?

-Қолданбалы есептердікомпьютерде және қолменорындаудыңартықшылықтарынедедепойласыңдар?

-Функциялар көмегіменқандай қолданбалыесептердішешугеболады?



Ауызша мадақтау









СмайликтерарқылыҚБ















Ауызша мадақтау.


Оқытудың белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013















Доп


Оқытудың белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013

ҚБ парағы



Сабақтың ортасы

Мағынаны тану/5мин






Саралау тапсырмалары/10мин.









































Шығармашылық жұмыс/12мин








Оқулықтаберілгенақпараттыоқушыларменбірге талдайды.

Слайд арқылытаныстырылымжасау.

Мақсаты:аудиалжәневизуалоқушылардың білім алуынажағдай жасау.



Оқушыларғажекепрактикалықжұмысорындату

1-тапсырма жалпы тапсырма.

Мұғалім оқушығакөмектеседі.


«Досыңаәңгімелепбер»әдісі


1-тапсырма.

Кітап дүкенінде әр бір беті орта есеппен 2000 таңбадан тұратын 120 беттік 200 журнал және әр беті 3000 таңбадан тұратын 300 беттік 500кітап бар.

Сұрақ:кітап дүкенінде қанша ақпарат бар? Егер ақпарат көлемі 3 млрд-тан астам болса , Интернет дүкенді ашу, кері жағдайда ашпау.

Шешуі:

2-тапсырма.

Прайс-парақтағы тауар атауына сай бағаларды тапсырыс беру кестесіне жазып, тауар құнын автоматты түрде есептеу керек.

Шешуі:


3-тапсырмашығармашылықтапсырма.Өз беттерінше орындауын қадағалайды

Тапсырма:

Электрондықкестеде берілген үлгі бойыншаатмосфералық қысымның

апталықөзгеруінебағаберетінкестежаса.

Тапсырманы орындаудаабсолюттісілтемелерменлогикалық функция қызметін пайдалануғаболады.

Қалыптыатмосфералыққысым

=760 мм сынап бағаны.Егер:

  • 755–765 мм сынап бағаныаралығында болса, «Талапқасай».

  • 720–754 мм сынап бағаныаралығында болса, «Талаптантөмен».

766–780 мм сынап бағаны аралығында болса, «Талаптан жоғары».













Оқушылар оқулықтағы ақпаратты мұғаліммен бірге талдайды.


Аудиал және визуал білім алады





Оқушылар жеке практикалық жұмыстар орындайды.



Оқушылар берілген ақпарат бойынша білгенін басқаларға айтады





Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды




Дескриптор:

-берілген мәліметтер бойынша кесте құрады;

-кестеде математикалық және логикалық функциялармен жұмыс жасайды;

-мәселенің шешімін анықтайды;









Дескриптор:


-Қолданбалы есептердішешу функцияларынанықтайды.











3-тапсырманы өз беттерінше орындайды:










Дескриптор:

-функцияларды қолданудыңмаңыздылығынсипаттайды


Ауызша мадақтау






















Медальдар арқылы


«Үздік жұмыс» әдісі






























«Қошаметтеу» әдісі



презентация







ДК Оқулық

8/-сынып


Үлестрмелі карталар

https://www.opiq.kz/kit/15/chapter/776
















Презентация



Информатика.

8-сынып оқулығы

https://www.opiq.kz/kit/15/chapter/775












Презентация



Информатика.

8-сынып оқулығы

https://www.opiq.kz/kit/15/chapter/775

Сабақтың соңы. Ой толғаныс

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!