Назерке балабақшаның «Көгершін» тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Вариативтілік бөлім
Оқу іс-әрекеті: Біз өнерліміз
Тақырыбы: Қонжық бізде қонақта
Мақсаты: Балаларды шағын тақпақтарды жатқа оқуға,кейіпкерлер бейнесін сомдауға көркем оқу әдіс-тәсілдерін қолдануға, дауыс ырғағына,дыбыстау көркемдігіне көңіл аударуға үйрету.Балаларды бірлікке, кішіпейілдікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Түлкі, қасқыр.қоян суреттері.
Сөздік жұмыс: қонжық
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Ұйымдастырушылық - оятушылық |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілі сендерге ұнай ма? -Күз мезгілінің соңғы айы қарашада табиғатта қандай өзгерістер болады? -Иа балалар, қараша айында жабайы жануарлар оның ішінде аю қонжығымен қысқы ұйқыға кетеді. |
Қазір күз мезгілі. Қараша айындағы өзгерістерді айтады. |
|
Ұйымдастырушылық - ізденушілік |
Ғажайып сәт: Қуыршақ театрындағы қонжықтың келуі. Қонжық балалармен амандасады. Балалар біз қонжыққа өз өнерлерімізді көрсетейік,ормандағы қонжықтың достарының жүрісін салып берейік. Сергіту жаттығуын орындау. Тауға шықсам қалың қар, Сайға түссем қалың қар Байқаңдар қар астында Ұйықтап жатқан аю бар. Дидактикалық ойын: «Қайсысы нені жақсы көреді?» |
Сәлеметсіңбе қонжық. Балалар аңның бейнесін сомдайды. Балалар сергіту жаттығуын орындайды. Балалар қызығып ойнайды. |
|
Рефлекстік – түзету (коррекциялық) |
Қонжық: -Балалар, енді мен қайтайын, мені анам іздеп қалар,апаныма түсіп,ұйқыға жатуым керек.Сендермен бірге тақпақ жаттадым, жаттығу да жасдым,ойнадым.Сендерге көп рахмет!Көктем мезгілінде тағы да қонаққа келемін.Сау болыңдар! |
-Сау болыңыз. Балалар қонжыққа шырша бүрлерін сыйға тарту етеді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ертегінің көптеген түрлерін білу.
Игереді: ұқыптылықты игереді.
Меңгереді: ертегі кейіпкерлерін сахналауды.
Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:
(аты-жөні)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қонжық бізде қонақта"
Ашық сабақ "Қонжық бізде қонақта"
Назерке балабақшаның «Көгершін» тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Вариативтілік бөлім
Оқу іс-әрекеті: Біз өнерліміз
Тақырыбы: Қонжық бізде қонақта
Мақсаты: Балаларды шағын тақпақтарды жатқа оқуға,кейіпкерлер бейнесін сомдауға көркем оқу әдіс-тәсілдерін қолдануға, дауыс ырғағына,дыбыстау көркемдігіне көңіл аударуға үйрету.Балаларды бірлікке, кішіпейілдікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Түлкі, қасқыр.қоян суреттері.
Сөздік жұмыс: қонжық
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Ұйымдастырушылық - оятушылық |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілі сендерге ұнай ма? -Күз мезгілінің соңғы айы қарашада табиғатта қандай өзгерістер болады? -Иа балалар, қараша айында жабайы жануарлар оның ішінде аю қонжығымен қысқы ұйқыға кетеді. |
Қазір күз мезгілі. Қараша айындағы өзгерістерді айтады. |
|
Ұйымдастырушылық - ізденушілік |
Ғажайып сәт: Қуыршақ театрындағы қонжықтың келуі. Қонжық балалармен амандасады. Балалар біз қонжыққа өз өнерлерімізді көрсетейік,ормандағы қонжықтың достарының жүрісін салып берейік. Сергіту жаттығуын орындау. Тауға шықсам қалың қар, Сайға түссем қалың қар Байқаңдар қар астында Ұйықтап жатқан аю бар. Дидактикалық ойын: «Қайсысы нені жақсы көреді?» |
Сәлеметсіңбе қонжық. Балалар аңның бейнесін сомдайды. Балалар сергіту жаттығуын орындайды. Балалар қызығып ойнайды. |
|
Рефлекстік – түзету (коррекциялық) |
Қонжық: -Балалар, енді мен қайтайын, мені анам іздеп қалар,апаныма түсіп,ұйқыға жатуым керек.Сендермен бірге тақпақ жаттадым, жаттығу да жасдым,ойнадым.Сендерге көп рахмет!Көктем мезгілінде тағы да қонаққа келемін.Сау болыңдар! |
-Сау болыңыз. Балалар қонжыққа шырша бүрлерін сыйға тарту етеді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ертегінің көптеген түрлерін білу.
Игереді: ұқыптылықты игереді.
Меңгереді: ертегі кейіпкерлерін сахналауды.
Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:
(аты-жөні)
шағым қалдыра аласыз













