|
Бөлім: |
«7-бөлім. Қазақстандағы ұлттар достығы. Морфология. (Еліктеуіш сөз. Бейнелеуіш сөз) |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясы. |
|
Сыныбы: |
7 Б |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қос бәйтерек достығы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.1. мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.4.4.2.еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдеу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Берілген мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдейді. |
|
Бағалау критерийі |
Үзінділерді тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжам жасайды. Еліктеуіш сөздерді мәнмәтінде қолданады. |
|
ОДД |
Жоғары деңгей |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (7 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен танысады және жағымды ахуал орната отырып, топқа бөледі. 2.Оқу мақсатымен таныстырады. 3.Сабақ мақсаты таныстырады. 4.Оқушыларға жаңа сабақты өткен сабақпен байланыстыру мақсатында тапсырма береді. |
Оқушылар назарын сабаққа аударады. 1. Топқа бөлінеді. 2.Оқу мақсатымен танысады. 3.сабақ мақсатын талқылайды. 3.Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдеріне сүйене отырып «Гулг тест » әдісі арқылы еліктеу сөздерді ажыратады. |
Қалыптастырушы бағалау: оқушыларды «Жарайсың!», «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: -сұрақпен танысады; -дұрыс жауапты белгілейді; -тестті 3 минутта орындайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны, сабақ презентациясы, қима қағаздар.
|
|
|
Сабақтың ортасы (7 минут) |
Мұғалім жаңа сабақты түсінуге бағытталған тапсырма ұсынады. |
2-тапсырма – топтық жұмыс «Білім жаршысы» Оқушылар берілген мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» Дескриптор: -ақпаратпен танысады; -сұраққа жауап береді. |
Мәтіндер
|
|
|
7 минут |
Мұғалім еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдеуге арналған тапсырма береді. |
3-тапсырма – жеке жұмыс. Оқушылар қазақ тілі оқулығындағы 2-тапсырманы орындайды. Дескриптор: -еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді ажыратып жазады; -бір еліктеуіш сөзге сөйлем ойлайды; Бір бейнелеуіш сөзді қатыстырып сөйлем ойлайды. |
Қалыптастырушы бағалау: «Дескриптор бойынша бағалау» -еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді ажыратады; -бір еліктеуіш сөзге сөйлем ойлайды; -бір бейнелеуіш сөзді қатыстырып сөйлем ойлайды.
|
«Қазақ тілі» оқулығы, 7-сынып. 2-тапсырма, 106-бет |
|
|
15 минут |
Мұғалім мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжауға арналған тапсырма береді. |
4-тапсырма. Оқушылар берілген мәтінді тыңдап, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Дескриптор: -мәтіннің 1-бөлігін тыңдайды; -оқиғаның дамуын болжайды; -мәтіннің 2-бөлігін тыңдайды; -оқиғаның аяқталуына болжам жасайды. |
Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
М.Шахановтың «Достық өлкесінің заңы» атты өлең. «Екі дос» аңызы Ш.Айтматовтың нақыл сөзі. |
|
|
Сабақтың соңы
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша бекіту тапсырмасын ұсынады |
Оқушылар бекіту тапсырмасын орындайды Educaplay платформасымен жұмыс жасайды. |
Қалыптастырушы бағалау: «Отшашу»
|
https://www.educaplay.com/learning-resources/13906788-learning_resource.html
|
|
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар М.Шаханов пен Ш.Айтматовтың достығы жайлы «Қос бәйтерек достығы» тақырыбында эссе жазады. |
|
бүгінгі сабақтағы ақпарттар, энциклопедия және АКТ материалдары |
||
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша оқушыларды бағалауды ұсынады. |
Оқушылар бағалау парағы арқылы өздерін бағалайды. |
«Тамаша» «Керемет» «Жарайсың» |
|
||
|
Кері байланыс |
Оқушылар сабақ барысындағы іс-әрекетіне «Ватсап» әдісі арқылы рефлексия жасайды. |
Өзін-өзі бағалау |
«Ватсап» парақшасы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қос бәйтерек достығы" 7-сынып.
Ашық сабақ "Қос бәйтерек достығы" 7-сынып.
|
Бөлім: |
«7-бөлім. Қазақстандағы ұлттар достығы. Морфология. (Еліктеуіш сөз. Бейнелеуіш сөз) |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясы. |
|
Сыныбы: |
7 Б |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қос бәйтерек достығы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.1. мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.4.4.2.еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдеу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Берілген мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдейді. |
|
Бағалау критерийі |
Үзінділерді тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжам жасайды. Еліктеуіш сөздерді мәнмәтінде қолданады. |
|
ОДД |
Жоғары деңгей |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (7 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен танысады және жағымды ахуал орната отырып, топқа бөледі. 2.Оқу мақсатымен таныстырады. 3.Сабақ мақсаты таныстырады. 4.Оқушыларға жаңа сабақты өткен сабақпен байланыстыру мақсатында тапсырма береді. |
Оқушылар назарын сабаққа аударады. 1. Топқа бөлінеді. 2.Оқу мақсатымен танысады. 3.сабақ мақсатын талқылайды. 3.Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдеріне сүйене отырып «Гулг тест » әдісі арқылы еліктеу сөздерді ажыратады. |
Қалыптастырушы бағалау: оқушыларды «Жарайсың!», «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: -сұрақпен танысады; -дұрыс жауапты белгілейді; -тестті 3 минутта орындайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны, сабақ презентациясы, қима қағаздар.
|
|
|
Сабақтың ортасы (7 минут) |
Мұғалім жаңа сабақты түсінуге бағытталған тапсырма ұсынады. |
2-тапсырма – топтық жұмыс «Білім жаршысы» Оқушылар берілген мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ» Дескриптор: -ақпаратпен танысады; -сұраққа жауап береді. |
Мәтіндер
|
|
|
7 минут |
Мұғалім еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдеуге арналған тапсырма береді. |
3-тапсырма – жеке жұмыс. Оқушылар қазақ тілі оқулығындағы 2-тапсырманы орындайды. Дескриптор: -еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді ажыратып жазады; -бір еліктеуіш сөзге сөйлем ойлайды; Бір бейнелеуіш сөзді қатыстырып сөйлем ойлайды. |
Қалыптастырушы бағалау: «Дескриптор бойынша бағалау» -еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді ажыратады; -бір еліктеуіш сөзге сөйлем ойлайды; -бір бейнелеуіш сөзді қатыстырып сөйлем ойлайды.
|
«Қазақ тілі» оқулығы, 7-сынып. 2-тапсырма, 106-бет |
|
|
15 минут |
Мұғалім мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжауға арналған тапсырма береді. |
4-тапсырма. Оқушылар берілген мәтінді тыңдап, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Дескриптор: -мәтіннің 1-бөлігін тыңдайды; -оқиғаның дамуын болжайды; -мәтіннің 2-бөлігін тыңдайды; -оқиғаның аяқталуына болжам жасайды. |
Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
М.Шахановтың «Достық өлкесінің заңы» атты өлең. «Екі дос» аңызы Ш.Айтматовтың нақыл сөзі. |
|
|
Сабақтың соңы
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша бекіту тапсырмасын ұсынады |
Оқушылар бекіту тапсырмасын орындайды Educaplay платформасымен жұмыс жасайды. |
Қалыптастырушы бағалау: «Отшашу»
|
https://www.educaplay.com/learning-resources/13906788-learning_resource.html
|
|
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар М.Шаханов пен Ш.Айтматовтың достығы жайлы «Қос бәйтерек достығы» тақырыбында эссе жазады. |
|
бүгінгі сабақтағы ақпарттар, энциклопедия және АКТ материалдары |
||
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша оқушыларды бағалауды ұсынады. |
Оқушылар бағалау парағы арқылы өздерін бағалайды. |
«Тамаша» «Керемет» «Жарайсың» |
|
||
|
Кері байланыс |
Оқушылар сабақ барысындағы іс-әрекетіне «Ватсап» әдісі арқылы рефлексия жасайды. |
Өзін-өзі бағалау |
«Ватсап» парақшасы |
шағым қалдыра аласыз














