Материалдар / Ашық сабақ "Қос бәйтерек достығы" 7-сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қос бәйтерек достығы" 7-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушылар берілген мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Наурыз 2024
149
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

«7-бөлім. Қазақстандағы ұлттар достығы. Морфология. (Еліктеуіш сөз. Бейнелеуіш сөз)

Педагогтің аты-жөні:

Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясы.

Сыныбы:

7 Б

Сабақтың тақырыбы:

Қос бәйтерек достығы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1. мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7.4.4.2.еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдеу.

Сабақтың мақсаты:

Берілген мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.

еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдейді.

Бағалау критерийі

Үзінділерді тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжам жасайды.

Еліктеуіш сөздерді мәнмәтінде қолданады.

ОДД

Жоғары деңгей

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(7 минут)


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен танысады және жағымды ахуал орната отырып, топқа бөледі.

2.Оқу мақсатымен таныстырады.

3.Сабақ мақсаты таныстырады.

4.Оқушыларға жаңа сабақты өткен сабақпен байланыстыру мақсатында тапсырма береді.

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

1. Топқа бөлінеді.

2.Оқу мақсатымен танысады.

3.сабақ мақсатын талқылайды.

3.Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдеріне сүйене отырып «Гулг тест » әдісі арқылы еліктеу сөздерді ажыратады.

Қалыптастырушы бағалау:

оқушыларды «Жарайсың!», «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Дескриптор:

-сұрақпен танысады;

-дұрыс жауапты белгілейді;

-тестті 3 минутта орындайды.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны, сабақ презентациясы, қима қағаздар.






Сабақтың ортасы

(7 минут)


Мұғалім жаңа сабақты түсінуге бағытталған тапсырма ұсынады.

2-тапсырма – топтық жұмыс «Білім жаршысы»

Оқушылар берілген мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау:

«Бас бармақ»

Дескриптор:

-ақпаратпен танысады;

-сұраққа жауап береді.


Мәтіндер

1-топ. Мұхтар Шаханов туралы мәтінмен танысады.

2-топ. Шыңғыс Айтматов туралы мәліметпен танысады.

3-топ. Мұхтар Шаханов пен Шыңғыс Айтматов достығы туралы мәтінмен танысады.


7 минут

Мұғалім еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын рәсімдеуге арналған тапсырма береді.

3-тапсырма – жеке жұмыс.

Оқушылар қазақ тілі оқулығындағы 2-тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

-еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді ажыратып жазады;

-бір еліктеуіш сөзге сөйлем ойлайды;

Бір бейнелеуіш сөзді қатыстырып сөйлем ойлайды.

Қалыптастырушы бағалау:

«Дескриптор бойынша бағалау»

-еліктеуіш және бейнелеуіш сөздерді ажыратады;

-бір еліктеуіш сөзге сөйлем ойлайды;

-бір бейнелеуіш сөзді қатыстырып сөйлем ойлайды.


«Қазақ тілі» оқулығы, 7-сынып.

2-тапсырма, 106-бет

15 минут

Мұғалім мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжауға арналған тапсырма береді.

4-тапсырма. Оқушылар берілген мәтінді тыңдап, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.

Дескриптор:

-мәтіннің 1-бөлігін тыңдайды;

-оқиғаның дамуын болжайды;

-мәтіннің 2-бөлігін тыңдайды;

-оқиғаның аяқталуына болжам жасайды.

Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


М.Шахановтың «Достық өлкесінің заңы» атты өлең.

«Екі дос» аңызы

Ш.Айтматовтың нақыл сөзі.

Сабақтың соңы




Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша бекіту тапсырмасын ұсынады

Оқушылар бекіту тапсырмасын орындайды

Educaplay платформасымен жұмыс жасайды.

Қалыптастырушы бағалау: «Отшашу»





https://www.educaplay.com/learning-resources/13906788-learning_resource.html


Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша үй тапсырмасын береді.

Оқушылар М.Шаханов пен Ш.Айтматовтың достығы жайлы «Қос бәйтерек достығы» тақырыбында эссе жазады.


бүгінгі сабақтағы ақпарттар, энциклопедия және АКТ материалдары

Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша оқушыларды бағалауды ұсынады.

Оқушылар бағалау парағы арқылы өздерін бағалайды.

«Тамаша»

«Керемет»

«Жарайсың»

Кері байланыс

Оқушылар сабақ барысындағы іс-әрекетіне «Ватсап» әдісі арқылы рефлексия жасайды.

Өзін-өзі бағалау

«Ватсап» парақшасы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!