Пәні:математика | Уақыты:08.09.18 | Кабинет:13 | Мұғалім:Жаңылханова Н.Т |
Сабақтың тақырыбы | Қосу және азайтуға берілген өзара кері жай есептер |
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
Сабақтың жабдығы | суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі
Көрнекіліктер: | Оқушыларды өзара кері есептер құрастыруға және шығаруға жаттықтыру. Көпбұрыштар түрлері жайындағы түсінікті тиянақтау. Екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыра білуге машықтандыру. Тез ойлап тез есептеуге үйрету.
|
| кеспе сандар касса, карточкалар геометриялық фигуралар, слайдтар.
|
Сабақтың түрі: | Жаңа материалды оқыту, игеру, логикалық тапсырмалар беру.
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: | «Джиксо»әдісі, «Бұрыштар» тәсілі, «Бағдаршам» бағалауы |
Сабақтың барысы: | Ұйымдастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Әр топтың топ басшысын бағалау парағын беру. |
| Мұғалімнің әрекеті
| Оқушының әрекеті |
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
Ынтымақтастық атмосферасы | Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Үй тапсырмасын пысықтау
| Көбейту кестесін еске түсіруСөзжұмбақты шешу.1дм - де неше см бар?- 10см100 саны неше таңбалы сан?1м - де неше дм бар?1м - де неше см бар?Қосуды қай амалмен тексереміз?Азайтуды қай амалмен тексереміз?Сыйымдылықтың өлшем бірлігі?Массаның өлшем бірлігі? | Оқушылар ауызша орындайды |
Жаңа сабақ | Қызығушылықтарын ояту: (фигуралар, нүкте, сәулелерді еске түсіру)Математикалық жұмбақтар шешейік:
1. Нүктеден, екі сәуледен,Құрылған бұл не екен? (бұрыш)2. Алды артымыз шексіз деЖете алмайсың біздерге.Сәуле менен кесіндіШыққан тегін білсе де. (түзу)
Жаңа сабақ: 100 - ге дейін санау.Ауызша есептер айту.Ондықтармен бірліктерден құрылған санды жазу және оқу2 онд 4 бірл 24 3 онд 2 бірл 32 9 онд 6 бірл 965 онд 7 бірл 57 8 онд 1 бірл 81 7 онд 9 бірл 79Оқулықпен жұмыс.«Джиксо» әдісі арқылы топтар орындайды (оқушылар аялдама жасап ауысып, орындап отырады)№1. Қосу мен азайту кері амалдар екенін дәлелде350+40=390 ------390-350=40--------390-40=350780-700=80--------700+80=780--------80+700=780420+200=620-------620-200=420--------620-420=200Бағалау әдісін қолдану№2. Есепті шығара)Ұл-16 16-4=12Қыз-?4 еуі кем Бағалау әдісін қолдану
№3 Есеп болатындай етіп,бос тор көздерге сандар қой.а)Болды-400 тг 400-240=160 Сыйлыққа-240қалды-?«Бұрыштар» тәсілі арқылы (оқушылар жауабын бұрыштардан табады)№4 Есепті шығар.Кері есеп құрастыр.Жазда-35 кг 35-15=20 кг артыкқыста-15кг ? кг артықБағалау әдісін қолдану
|
Сергіту сәті | Бір, екі, үш,Бойға жинап күш.Әдемі етіп жазамыз,Күнде бестік аламыз. | Оқушылар сергіту сәтін жасайды |
Ой толғаныс Математикалық диктант
|
Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды?
|
Үй тапсырмасы | Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау№6 |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады |
Кері байланыс |
|
|