Күні
|
16.02.2023ж
|
Мұғалімнің аты-
жөні
|
Болатова Алуа
Сейлханқызы
|
Пән/
сынып
|
Математика/ 2-
сынып
|
Тарау немесе бөлім
атауы
|
Санды және әріпті өрнектер.
Теңдеулер. Есептер
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қосу мен көбейтудің
қасиеттері
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
|
2.2.1.3. Қосу мен көбейтудің
қасиеттерін әріпті теңдік түрінде: a + b = b + a, (a + b) + c = a +
(b + c), ab= ba түрінде көрсету және
қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Қосу мен көбейтудің
қасиеттерін әріпті теңдік түрінде
көрсетеді;
Есеп шығару барысында
қолданады.
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңдері/
уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
|
Ұйымдас
тыру
7
минут
|
Амандасу.
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Психологиялық
ахуал.
«Эмоцияларды
қайтала» ойыны.
Адамның көңіл-
күйлерін мимика арқылы
көрсету.
Оқушыларға «Білім
әлеміне саяхаттауға» арналған паспорттар мен ұшақ билеттерін
таратып береді.
Топқа
бөлу.
Wardwall платформасы
арқылы.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Интербелсенді тақтаға дұрыс
жауабын шығару арқылы
тексереді.
|
Амандасады.
Назарларын сабаққа
аударады.
Эмоцияларды
қайталайды.
Паспорттар мен ұшақ
билеттерін алады.
Топқа
бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексереді.
|
Мақтау, мадақтау
сөздері.
|
https://wordwall.net/ru/resource/61109062
|
Жаңа
сабақ
10
минут
|
Жаңа тақырыпты
анықтау мақсатында тақтада түрлі мультфильм кейіпкерлерінің
бейнесінде жазылған №1 тапсырмадағы өрнектерді салыстыра отырып
орындайды.
Тақырыпты түсіндіру
үшін анимациялық бейнежазба
көрсету.
Бүгінгі сабақ
барысында саяхат жасайтын 3 мемлекетпен таныстырып
өтеді.
-
мемлекет:
Египет
-
мемлекет: Америка
Құрама Штаттары
-
мемлекет:
Қазақстан
|
-Өрнектерді
салыстырады.
-Бейнежазбаны мұқият
қарайды.
-Бейнежазбаны
талдайды.
|
Мақтау, мадақтау
сөздері.
|
Оқулық математика 2-
сынып, 2- бөлім, 48-бет. Алматы «Атамұра» 2022. Оспанов
Т.Қ.
https://studio.d-id.com/share?id=866250d32699602201b6a184b7878479&utm_source=copy
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
5
минут
1
минут
4
минут
|
1-мемлекет:
Египет
№2. «Киндер сыйлығы»
әдісі.
ЖЖ.
2-мемлекет:
АҚШ
№5.
Ж.
«Бургер»
әдісі
Сергіту
сәті.
«Лабиринт»
ойыны.
Мақсаты: Сынып
ұжымын бірлесіп, бірін- бірі түсінісіп, ортақ әрекет етуге
жұмылдыру.
3-мемлекет:
Қазақстан
№7. «Ноутбук» әдісі.
ТЖ.
|
-Жұппен жұмыс
жасайды;
-Жұмыртқаны
ашиды;
-Өрнектердің мәнін
тиімді тәсілмен есептейді;
-Жауаптарын
тексереді.
-Жеке жұмыс
жасайды;
-Есептейді;
-Өрнектерді
салыстырады.
-Жауаптарын тақтадан
тексреді.
Ұжыммен бірлесе
жұмыс жасау арқылы лабиринттенн допты алып
шығады.
-Топпен жұмыс
жасайды;
-Амалдардың белгісіз
компоненттерін табады;
-Жауаптарын
тексереді.
|
Дескриптор:
-Өрнектердің мәнін
тиімді тәсілмен есептейді.
-Жауабын
анықтайды.
2
балл.
ҚБ: «Египеттен
кәдесый»
Дескриптор:
-Есептейді;
-Өрнектерді
салыстырады.
4
балл
ҚБ: «АҚШтан
кәдесый».
Қол
шапалақтау.
Дескриптор:
-Амалдардың белгісіз
компоненттерін табады.
4
балл
ҚБ: «Қазақстаннан
кәдесый»
|
Оқулық математика 2-
сынып, 2- бөлім, 48-бет. Алматы «Атамұра» 2022. Оспанов
Т.Қ.
Оқулық математика 2- сынып, 2-
бөлім, 48-бет. Алматы «Атамұра» 2022. Оспанов
Т.Қ.
|
Бекіту
8
минут
|
«Түрлі- түсті
қорапша» ойыны
Қызыл: Суреттер
бойынша көбейтінді құру.
Жасыл: Көбейтудің
қасиеттеріне байланысты
есептер.
Сары: Қосудың
қасиетіне байланысты
есептер.
Көк:
Салыстыру.
Допты түрлі- түсті ұяшықтары
бар қорапшаға лақтырып, түсі бойынша тапсырмаға жауап
беру.
|
-Допты түрлі- түсті
қорапшаға лақтырады;
-Тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
-Тапсырманы
орындайды.
ҚБ: «Паспорт»
әдісі.
|
|
Қорытынды
5
минут
|
Паспортқа кері
байланыс жазып, ұпай сандарын
белгілейді.
«ТВ- шоу»
әдісі.
Сабақты
қорытындылайды.
Рефлексия. «Білім
шыңы» әдісі.
Үй тапсырмасы: №8,
49- бет.
|
Сабақты
қорытындылап, сұхбат береді.
«Білім шыңы» әдісі арқылы
алған білімдерінің деңгейін тақтада
белгілейді.
|
Өзін- өзі
бағалау
|
|