Ашық сабақ "Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқшылар амалдардың орындалу тəртібін біледі,екі-үш амалды жақшалы жəне жақшасыз өрнектердің мəнін таба алады,қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: математика

Мұғалімнің аты-жөні: Шакенова М.О

Күні .10.2018

СЫНЫП: 2

Сабақтың тақырыбы:

Қосудың ауыстырымдылық жəне терімділік қасиеттері.

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.2.3. Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану.

2.2.1.6 екі-үш амалды жақшалы жəне жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тəртібін анықтау, олардың мəнін табу.

Критериалды бағалау

  • қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін білетін болады.

  • Тиімді есептеу үшін қосудың қасиеттерін қолдана алады.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: амалдардың орындалу тəртібін біледі,екі-үш амалды жақшалы жəне жақшасыз өрнектердің мəнін таба алады,қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін түсінеді.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: екі-үш амалды тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдана алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:үш жəне одан да көп амалдарды тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдана алады.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін, жақшалы жəне жақшасыз өрнектің мəнін, амалдардың орындалу тəртібін айта алады.

Түйінд ісөздермен сөз тіркестері: қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тілстилі:

Тыңдалым,айтылым,жазылым.

Талқылауғаарналғансұрақтар:

Тиімді есептеу тəсілі дегеніміз не? ...

Қосылғыштарды тиімді топтауға бола ма?

Сандарды ретімен жəне кері ретпен санай аласың ба?

Қай қосылғыштарды қосындысымен алмастыруға болады? Амалдардың орындалу тəртібін көрсете аласың ба?

ишара:бес бармақ, смайликтер

Алдыңғы оқу

51 бет № 5

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі




Басы



Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Прямая соединительная линия 1

Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосфера құру

Мұғалім күнделікті өмірде тиімді жəне тез есептеудің қажеттілігі туралы əңгімелейді.

- Тиімді есептеу дегеніміз не? (Шапшаң, қысқа жолмен, тез есептеу). Қанеки ендеше тура және кері санап берейік 3 тілде.

- жарайсыңдар ендеше сабақтада бүгін осындай алғыр,зерек ,шапшаң болыңдар!


Ресурстар

О



ртасы

Белсендіру.

  • Балалар біз қазір қай ортақ тақырып аясын өтудеміз?

  • Менің отбасым және достарым.Моя семья и мои друзья.My Famile and frends.

Осы бөлімнің ішіндегі бүгінгі өтетін бөлімшеміз «Менің сөмкем» деп аталады екен.

Ендеше қазір сендер өз топтарыңмен мына дайын сөмкенің түрлеріне анықтама берулерің керек.

Бастамас бұрын топтың ережесін айта кетейік.

Топта тәртіпті сақтау

Келесі тоқа кедергі жасамау

Сабаққа белсенді қатысу

Өз ой пікірімізді еркін айту

Мақсатқа жету

Тамаша ал әр топ өз постерлеріңді қорғап шығамыз.

Жетістік критерийлері:

Сөмке түрлерін атайды,соның ішінде өз сөмкелеріне толық мағлұмат беру.

Оқулықтағы №1 а -тапсырмада қосудың ауыстырымдылық,

терімділік қасиеттері қаралады.

  • Сендер қалай ойлайсыңдар,егер қосу кезінде амалдардың орындалу ретін ауыстырса,нәтижесі өзгере ме, өзгермей ме ?

  • Бірге анықтап көрелік.

  • Тақтаға екі оқушы шығару керек.Қолдарыңа 4 көк қарындаш,3 қызыл қарындаш ұстату. Барлығы неше қарындаш?

4+3 =7

Ал енді орнын ауыстырып көрейік,нәтижесі өзгере ме екен ?


3+4=7

Ендеше сабағымыздың бірінші мақсаты нені үйрену?


1 Ә

Тақтаға 3 оқушы керек. 3 қызыл алма 2 көк алма 1 сары алма

Не байқадық? Бұл жағдайда қалай тиімді есептеуге болады?

3+2+1

(3+2)+1=6

(2+1)+3=6 т.с.с


Қандай нәтиже шықты?

Санға санды қосу үшін алдымен екі санды қосып алу керек ,сосын басқасын қосу керек.

Мұнда ауыстырымдылық қасиетті қолдануға бола ма?

АРисунок 1 уыстырымлық қасиетпен терімділік қасиеттер не үшін пайдаланылады?

Сабақтың екінші мақсаты нені үйрену екен?

Дәптермен жұмыс




Суреттердің

қиықша-

лары,

оқулық,

жинақ











Оқулық,

Санау

материал-

дары.








Сабақтың

презентация

сын қолдану























Дәптер



Оқулықтағы №2 тапсырма (топтық жұмыс)

Жетістік критерийі:Тиімді әдіс-тәсілді қолдана отырып есептеу


Дәптердегі №2 тапсырма




































Сурет қиықшалары,

ұяшықтар









































Билеттер,кубик-рубик


Соңы















































« Мұғалім – оқушы » ойыны

Кім жылдам ?



Кері байланыс











































Жетістік баспалдағы













































Соңы









Жетістік баспалдағы

Үйге тапсырма

53 бет № 3


А,А+ оқушыларына уақыт өлшем бірліктерінің шешімін табу,топтық, жұптық жұмыстар жүргізу.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Дүниетану,АКТ

Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушыларнебілді?

Сыныптағыахуалқандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушараларытиімдіболдыма? Мен берілген

уақытішіндеүлгердімбе? Мен

өзжоспарымақандайтүзетулер

енгіздімжəненеліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіруге көмектесетінін білдім?





















Рисунок 2 Рисунок 2

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
702
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі