|
Пәні: Математика |
Сабақ тақырыбы: |
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті |
||||||
|
Күні : |
Мектеп:117 |
Мұғалімнің есімі: Г.Ғаниева |
||||||
|
СЫНЫП: 1-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
2А бөлім – 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
1.1.2.4 бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін қолдану |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Оқушылардың мысалдарды тиімді әдіспен есептеуге болатыны туралы ұғымын қалыптастыру, қосудың ауыстырымдылық қасиетімен таныстыру, тиімді әдіспен есептеуде ауыстырымдылық қасиетін қолдануға дағдыландыру. бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады қосудың ауыстырымдылық қасиетін біледі; 0 және 1-дің қасиетін қолданады қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданудың тиімділігін біледі және қолданады |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Ресурстар: |
барлық оқушыға арналған фишка салынған “сиқырлы дорба”; сандық сәуле салынған парақша; сандық өрнектер жазуға арналған жол; сандар мен тірек сөздер жазылған парақша; “Ауызша есептеу” презентациясы. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топтағы балалардың пікірін тыңдап, құрметтеуге баулу. Өз-өзін бағалай білуге дағдыландыру |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек, сауат ашу |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақтада берілген тапсырмаларды оқып, орындайды |
|||||||
|
Бастапқы білім |
Қосу кестесімен шығарамыз |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар күннің шапағын алады. Сыртында жақсы қасиеттер берілген. Сол қасиеттердің барлығы бойымыздан табылсын деген тілекпен сабағымызды бастаймыз. Сол қасиеттер А және Қ әрпінен басталса 1-топқа, С және Ұ әрпінен басталса 2-топқа, М және О әрпінен басталса 3-топқа жайғасамыз. |
Күннің шапағы
|
||||||
|
Сабақтың ортасы . |
Жұппен жұмыс ұйымдас-тырыңыз. Жұптағы әр оқушыға “сиқырлы дорбадан” бірнеше фишканы алып санауды және мысал құрас-тыруды тапсырыңыз. Бірнеше жұптың жауабын тыңдаңыз. Жұптағы оқушыларға фишкаларымен ауысып, дәл сондай жұмысты орындауды тапсырыңыз. Оқушылардан не байқағанын сұраңыз. Жауаптарын тыңдаңыз. Қандай қорытынды жасауға болатынын біліңіз. Суреттерге қарап, қорытынды жаса. Тә-жірибелік жұмысты орындау алған білімдерді бекі-туге бағытталған. Оқулықта “қосылғыштардың орны ауысқанымен, қосындының мәні өзгермейді” деген заңдылық үш түрде: заттардың суреті, оларға сәйкес сандық өрнектер және сандық сәуледегі үлгісі ар-қылы көрсетілген. Бұл ақпараттың осындай тәсілмен берілу мақсаты әртүрлі деңгейде оқушыларға жаңа тақырыпты қабылдауға көмектесу болып табылады. Шығарып көр. Тапсырма қосудың толық емес кестесін қолданып, мысалдарды шығаруға бағыт-тайды. Екінші жартысы — қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан алынған мысалдар болады. Осы кестеге сүйене отырып, оқушылар қажетті қосын-дының мәнін тауып жаза алады және тиімді әдіспен есептеу дағдысын бекітеді. Жауабы: а) 9; ә) 10; б) 10; в) 9; г) 8; ғ) 10; д) 9; е) 8; ж) 8. Орындап көр. Бұл тапсырма қоршаған ортадағы нысандарды ауыстырымдылық заңын қолданып қо-суға болатынын көруге бағытталған. Оны орындау барысында оқушылардың назарын конструкцияда-ғы текшелердің екі түсіне аударыңыз. Текшелердің саны екі конструкцияда тең болатындай, екінші конструкциядағы текшелер санын басқа түстегі текшелермен толықтыру қажет. Жауабы: а) 2 текше; ә) 3 текше. Есте сақта! Бұл айдарда берілген тұжырымда-мада қосу амалындағы компоненттердің қасиеті көрсетілген. Оны есептеуді жеңілдету және мы-салдарды тиімді тәсілмен орындау үшін алдағы уақытта үнемі қолданып отыру керек.
|
Фишкалар салынған сиқырлы дорбалар сандар мен тірек сөздер жазылған парақша; |
||||||
|
|
Суреттер мен оларға сәйкес келетін мысал-дарды сызық арқылы қос. Оқушыларға “Лего”конструкторынан құралған тіктөртбұрыштарды қарауды ұсыныңыз. Әр тіктөртбұрышқа сәйкес мы-сал тауып, сызбамен көрсетуін сұраңыз. Тапсырманы орындау барысында бірдей қосылғыштардың орнын ауыстырудың қажеті жоқ екенін айтыңыз. Бірдей мысалдарды тап. Тапсырма есептеудің тиімді жолын іздеуге бағытталған. Оқушылар бірдей мысалдарды табуы керек және оларды сызықтармен қосып, мысалдың мәнін табуда қайсысынан бастаған жеңіл екенін анықтап, мәнін есептеуі керек. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қол-данып, 4 мысал құрастыр және жаз. Тапсырма қосудың ауыстырымдылық қасиетін оқушылардың өз бетінше қолдану жұмысына арналған. Оқушылар қосудың ауыстырымдылық қасиетіне сүйеніп, жұп мысалдар құрастырып жазу керек. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдануды ойын арқылы бекітіңіз. Ол үшін оқушыларды топтарға бөліңіз. Топтағы қыздар мен ұлдар санын көрсету арқылы қосудың ауыстырымдылық заңын қолдануын сұраңыз. Ойын барысында оқушылар орындарымен ауыса отырып, саны өзгермейтініне көз жеткізеді. |
|
||||||
|
Бағалау |
Оқушылар сабақтың соңында: қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана отырып, мысалдар шығаруды; қосудың ауыстырымдылық қасиетіне сүйене отырып, есептеудің тиімді тәсілін таңдауды меңгереді. Оқушылардың тақырыпты меңгерy деңгейін тексеру үшін мынадай сұрақтар қойыңыз: — Егер қосу амалын орындау барысында сан-дардың орнын ауыстырса, қосудың нәтижесі қалай өзгереді? — Қай қосудың нәтижесі артық: 5 + 3 немесе 3 + 5? — Қай мысалды шығару оңай: 2 + 8 немесе 8 + 2? Неге? Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалауға байланысты жұ-мыс өткізіңіз. |
|||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалауға байланысты жұ-мыс өткіземін. Сабақтың соңында оқушылар жұлдызшамен өз-өздерін бағалайды. |
Сергіту сәті орындалды. Қауіпсіздіктехникасыережелерінің тармақтары |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қосудың ауыстырымдылық қасиеті 1 сынып
Ашық сабақ Қосудың ауыстырымдылық қасиеті 1 сынып
|
Пәні: Математика |
Сабақ тақырыбы: |
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті |
||||||
|
Күні : |
Мектеп:117 |
Мұғалімнің есімі: Г.Ғаниева |
||||||
|
СЫНЫП: 1-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
2А бөлім – 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
1.1.2.4 бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін қолдану |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Оқушылардың мысалдарды тиімді әдіспен есептеуге болатыны туралы ұғымын қалыптастыру, қосудың ауыстырымдылық қасиетімен таныстыру, тиімді әдіспен есептеуде ауыстырымдылық қасиетін қолдануға дағдыландыру. бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады қосудың ауыстырымдылық қасиетін біледі; 0 және 1-дің қасиетін қолданады қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданудың тиімділігін біледі және қолданады |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Ресурстар: |
барлық оқушыға арналған фишка салынған “сиқырлы дорба”; сандық сәуле салынған парақша; сандық өрнектер жазуға арналған жол; сандар мен тірек сөздер жазылған парақша; “Ауызша есептеу” презентациясы. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топтағы балалардың пікірін тыңдап, құрметтеуге баулу. Өз-өзін бағалай білуге дағдыландыру |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек, сауат ашу |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақтада берілген тапсырмаларды оқып, орындайды |
|||||||
|
Бастапқы білім |
Қосу кестесімен шығарамыз |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар күннің шапағын алады. Сыртында жақсы қасиеттер берілген. Сол қасиеттердің барлығы бойымыздан табылсын деген тілекпен сабағымызды бастаймыз. Сол қасиеттер А және Қ әрпінен басталса 1-топқа, С және Ұ әрпінен басталса 2-топқа, М және О әрпінен басталса 3-топқа жайғасамыз. |
Күннің шапағы
|
||||||
|
Сабақтың ортасы . |
Жұппен жұмыс ұйымдас-тырыңыз. Жұптағы әр оқушыға “сиқырлы дорбадан” бірнеше фишканы алып санауды және мысал құрас-тыруды тапсырыңыз. Бірнеше жұптың жауабын тыңдаңыз. Жұптағы оқушыларға фишкаларымен ауысып, дәл сондай жұмысты орындауды тапсырыңыз. Оқушылардан не байқағанын сұраңыз. Жауаптарын тыңдаңыз. Қандай қорытынды жасауға болатынын біліңіз. Суреттерге қарап, қорытынды жаса. Тә-жірибелік жұмысты орындау алған білімдерді бекі-туге бағытталған. Оқулықта “қосылғыштардың орны ауысқанымен, қосындының мәні өзгермейді” деген заңдылық үш түрде: заттардың суреті, оларға сәйкес сандық өрнектер және сандық сәуледегі үлгісі ар-қылы көрсетілген. Бұл ақпараттың осындай тәсілмен берілу мақсаты әртүрлі деңгейде оқушыларға жаңа тақырыпты қабылдауға көмектесу болып табылады. Шығарып көр. Тапсырма қосудың толық емес кестесін қолданып, мысалдарды шығаруға бағыт-тайды. Екінші жартысы — қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан алынған мысалдар болады. Осы кестеге сүйене отырып, оқушылар қажетті қосын-дының мәнін тауып жаза алады және тиімді әдіспен есептеу дағдысын бекітеді. Жауабы: а) 9; ә) 10; б) 10; в) 9; г) 8; ғ) 10; д) 9; е) 8; ж) 8. Орындап көр. Бұл тапсырма қоршаған ортадағы нысандарды ауыстырымдылық заңын қолданып қо-суға болатынын көруге бағытталған. Оны орындау барысында оқушылардың назарын конструкцияда-ғы текшелердің екі түсіне аударыңыз. Текшелердің саны екі конструкцияда тең болатындай, екінші конструкциядағы текшелер санын басқа түстегі текшелермен толықтыру қажет. Жауабы: а) 2 текше; ә) 3 текше. Есте сақта! Бұл айдарда берілген тұжырымда-мада қосу амалындағы компоненттердің қасиеті көрсетілген. Оны есептеуді жеңілдету және мы-салдарды тиімді тәсілмен орындау үшін алдағы уақытта үнемі қолданып отыру керек.
|
Фишкалар салынған сиқырлы дорбалар сандар мен тірек сөздер жазылған парақша; |
||||||
|
|
Суреттер мен оларға сәйкес келетін мысал-дарды сызық арқылы қос. Оқушыларға “Лего”конструкторынан құралған тіктөртбұрыштарды қарауды ұсыныңыз. Әр тіктөртбұрышқа сәйкес мы-сал тауып, сызбамен көрсетуін сұраңыз. Тапсырманы орындау барысында бірдей қосылғыштардың орнын ауыстырудың қажеті жоқ екенін айтыңыз. Бірдей мысалдарды тап. Тапсырма есептеудің тиімді жолын іздеуге бағытталған. Оқушылар бірдей мысалдарды табуы керек және оларды сызықтармен қосып, мысалдың мәнін табуда қайсысынан бастаған жеңіл екенін анықтап, мәнін есептеуі керек. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қол-данып, 4 мысал құрастыр және жаз. Тапсырма қосудың ауыстырымдылық қасиетін оқушылардың өз бетінше қолдану жұмысына арналған. Оқушылар қосудың ауыстырымдылық қасиетіне сүйеніп, жұп мысалдар құрастырып жазу керек. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдануды ойын арқылы бекітіңіз. Ол үшін оқушыларды топтарға бөліңіз. Топтағы қыздар мен ұлдар санын көрсету арқылы қосудың ауыстырымдылық заңын қолдануын сұраңыз. Ойын барысында оқушылар орындарымен ауыса отырып, саны өзгермейтініне көз жеткізеді. |
|
||||||
|
Бағалау |
Оқушылар сабақтың соңында: қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана отырып, мысалдар шығаруды; қосудың ауыстырымдылық қасиетіне сүйене отырып, есептеудің тиімді тәсілін таңдауды меңгереді. Оқушылардың тақырыпты меңгерy деңгейін тексеру үшін мынадай сұрақтар қойыңыз: — Егер қосу амалын орындау барысында сан-дардың орнын ауыстырса, қосудың нәтижесі қалай өзгереді? — Қай қосудың нәтижесі артық: 5 + 3 немесе 3 + 5? — Қай мысалды шығару оңай: 2 + 8 немесе 8 + 2? Неге? Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалауға байланысты жұ-мыс өткізіңіз. |
|||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалауға байланысты жұ-мыс өткіземін. Сабақтың соңында оқушылар жұлдызшамен өз-өздерін бағалайды. |
Сергіту сәті орындалды. Қауіпсіздіктехникасыережелерінің тармақтары |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||
шағым қалдыра аласыз














