«Х. Көбіков атындағы орта
мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»
КММ «Бөбек» шағын орталығы
«Балапан» ересек тобы
Тәрбиеші : Жексембаева
Назым
Күні: 03.05
.2022
Білім беру
саласы: Қатынас
Оқу
қызметі: Сөйлеуді
дамыту
Өтпелі
тақырып: « Жер
ана»
Апталық
тақырып: «Жәндіктер»
Тақырыбы: Қоянның туылған
күні
Мақсаты: Балаларға берілген тақырып
бойынша ертегіні ойлап табуға ,онда бірнеше кейіпкерлердің рөлін
көркемдеп сипаттай білуге үйрету. Сыйластыққа
тәрбиелеу.
Әдіс-
тәсілдер: Түсіндіру,мадақтау,көрсету,әңгімелеу,
сұрақ-жауап.
Мотивациялық
–қозғаушылық:
– Сәлеметсіңдер ме, балалар.
Көтеріңкі көңіл-күй
-
Балалар, оқу қызметіміз
сәтті өтсін!
-
Бүгінгі оқу қызметімізде, мен
сендерге көтеріңкі көңіл күй, қуаныш сыйлағым
келеді.
-
Сендер, тапқыр, белсенді
балалар екендеріне сенемін
Іздену
ұйымдастырушылық:
Суретпен
жұмыс:
Жабайы жануарлардың қоянның
туған күнінде отырған сәті. Балалардың назарын суретке аударып,
жануарлар қандай мерекені тойлап отырғанын сұрау. Балалардан
өздерінің туған күндері жылдың қай мезгілде болатынын, туған күн
мерекесі ұнайды ма, ұнаса не себепті ұнайтынын сұрау. Суретке қарай
отырып қоянның туған күні екенін баяндайды. Өз туған күндері туралы
әңгімелеп, қандай сыйлықтар алғандығын
айтады
Суретке қарай отырып
қоянның туған күні екенін баяндайды. Өз туған күндері туралы ә
ңгімелеп, қандай сыйлықтар алғандығын айтады .Туған күн иесі қоянға
қызығушылықпен қарайды. Балалар бүгін
біз сендермен қоянның туған күніне барамыз ол үшін біз сендермен
ЖИПТО ойынын ойнаймыз .
Бұл ойының бастапқы мақсаты
алдарына тұрған кедергілерден өтуҚоянның туылған күніне баруымыз
үшін үшін мына сиқырлы есіктен өтуіміз керек. Балалар қарайықшы
туған күнің дастарханы боспа? -Бос екен! -Ал дастарханды жасау үшін
ең алдымен бізге не керек ? - Дұрыс айтасындар балалар! Туған күнге
дастархан жасау үшін ең алдымен дүкенге баруымыз керек. Енді
барлығымыз дүкенге аттанайықшы. Балалар біз дүкеннен заттарды алу
үшін мына тапсырмаларды орындауымыз керек
екен.
Тапсырма
1: Жемістер: Алма- Өрік-
жүзім
Көкеністер: Қияр- Сәбіз-
Картоп - Қызанақ-томато
-
Өте жақсы енді баріміз
қолымызға дастарханға керек заттарды алып бірінші белестен
өтейік.
-
Енді балалар тағы туған күн
иесіне не беруге болады? Алдымызда нені көріп
тұрмыз?
-
Дұрыс айтасындар
шар!
-
Бірақ бұл шарды да жайдан алмаймыз бұл шарды алу үшінде тапсырмасын орындауымыз
керек.
2. Тапсырма
-
Бәріміз мұқият тыңдайықшы, бұл қандай
жануарлардың дыбысы екен?
-
Маймыл
-
Піл
-
Жылан
-
Қасқыр
-
Аю
-
Жақсы балалар бір қадам алдыға
жылжимыз.
Рефлекциялық
–түзетушілік
Ойдан ертегі
құрастыру: Қазір сурет бойынша «Қоянның туған
күні» тақырыбына ойдан ертегі құрастыруын талап ету. Ертегідегі
туған күндегі көңіл күй, қоянды құттықтап келген достары, олар
қоянға қандай тілек тілегенін кейіпкердің қимыл – қозғалысын, рөлін
көркемдеп, сипаттауға бағыттау.
«Қоянның туған күні» тақырыбы
бойынша суретке қарап, ойдан ертегі тудыруға
әрекеттенеді.
Сабақты
қорытындылау.
Өте жақсы балалар. Бүгінгі
сабаққа жақсы қатысып
отырдыңдар.
Күтілетін
нәтиже:
Біледі:
берілген тақырыпқа ертегі ойлап
табуды;
Меңгереді:
кейіпкерлер рөлін көркемдеп сипаттауды
.
Игереді :
жылы лебіздер тілектер
айтуды
«Х. Көбіков атындағы орта
мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ «Бөбек» шағын
орталығы «Балапан» ересек тобы
Тәрбиеші : Жексембаева
Назым
Күні:
29.03.2022
Білім беру
саласы: Қатынас
Оқу
қызметі: Сөйлеуді
дамыту
Өтпелі
тақырып: «Салттар мен
фольклорлар»
Апталық
тақырып: «Ару
көктем»
Тақырыбы: Көктем
суреттері
Мақсаты: :Көктем мезгілі туралы білім
беру және оның ерекшеліктері мен таныстыру.Табиғатты сүйюге
тәрбиелеу
Әдіс-
тәсілдер: Түсіндіру,мадақтау,көрсету,әңгімелеу.
Мотивациялық
–қозғаушылық: Сәлеметсіңдер ме ,балалар!
Бүгінгі біздің оқу қызметіміз – сөйлеуді
дамыту Шаттық
шеңбері:
Күндей жадырап Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі оқу
қызметімізді бастайық
Іздену
ұйымдастырушылық:
Балалар бір жылда неше мезгіл
бар?
Бір жылда төрт мезгіл
бар.
Қазір бізде жылдың көктем
мезгілі. Көктем мезгілінің басты ерекшелігі күн сәулесінің ұзаруы.
Яғни күн ұзарып түн қысқарды деп
айтады.
Балалар күннің сәулесі жерге көп молынан
түскендіктен жердегі қардың бәрі еріп,жылғалардан су аға
бастады.Ағаштар бүршік атып,жапырақ жайды .Табиғатта маусымдық
өзгерістер басталды.
Және олардың айырмашылығын айтып
берейік.
Наурыз айы .Наурыз айында балалар қар енді ғана
ери бастаса Сәуір айында қардың барлығы еріпті және ағаштар бүршік
жара бастады.Ал мамыр айына қарасақ балалар табиғат мүлдем
өзгеріпті .Айналаның барлығы жап жасыл ,ағаштардың барлығы
гүлдепті.
Енді жыл құстарына тоқтала
кетейік.
-
-
Біз білеміз иа, балалар жыл құстарына қандай құстар жатады
.
- Есімізге
түсірейік.
-
Қарлығаш,бозторғай,тырна,ұзақ, қараторғай және су құстары
.
Сергіту
сәті:
Бала ,бала ,балақан, Қане
қайсы алақан? Саусақтарың әйбат, Былай-былай
ойнап.
Балалар көктем мезгілінде
ең алғаш жер бетіне бәйшешек гүлдеп шығады, одан кейін қызғалдақ
,бақбақ,і нжу гүл,нарцисс гүлдейді
.
-
Балалар көктем мезгілінде
аңдар да ұйқысынан оянады екен. Аю,борсық,тиын,кірпі ал қоян болса
өзінің ақ тонын басқа түске
ауыстырады.
Жәндіктер қыс бойы
ағаштардың қуысында тығылып жатса көктем келісімен олар да тіріле
бастайды.
Бал
арасы,қанқыз,көбелектер , құмырсқа,қоныз,инелік және тағыда басқада
жәндітер өздерінің тірліктеріне
кіріседі.
Бірақта жәндіктердің ішінде
зиянкестері де бар.
Мақал:
Көктемде жерге түскен бір
дән, Күзді күні мың дән болады.
Балалар сендер бұл мақалды
қалай түсінесіңдер?
-Ия көктем келісімен
адамдар егін еге бастайды,ал одан кейін күзде оны жинап
алады.Сондай ақ бау-бақшада жемістерін отырғызып,күтеді. Арықтарды
тазалайды,және ағаштардың түптерін
қопсытады.
Рефлексиялық-
түзетушілік
Балалар мен сендерге үйге
мынадай тапсырма бергелі отырмын. Көктем келген кезде қандай аңдар
ұйқысынан оянады? Атап беріңдер. Сабаққа қатысқандарыңа рахмет! Сау болыңдар
балалар!
Күтілетін
нәтиже:
Біледі:
Көктем мезгіліндегі
ерекшеліктерді Меңгереді: Жан –жануарлар мен
аң-құстардың түрлерін Игереді: Еңбекқорлық пен
адамгершілікті