Сабақтың басы
10мин
Сабақтың ортасы
25
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
– жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру
– топтарға бөлу.
Білу,түсіну: «Білгір
физик»
Қолдану:
1-тапсырма «Өз орнына қой»
2-тапсырма «Ойлан.Есепте»
А
тобы
-
50 Н күш әсерінен
доп 10м/с2үдеу алады. Доптың массасы
қандай?
-
Массасы 500 кг вагонеткаға 125 Н
күшәсеретеді. Ол қандай үдеумен қозғалады?
В
тобы
-
Күш әрекетінен
массасы 1 кг дене 10 м/ үдеу алады. Осы
күш массасы 0,5 кг денеге қандай үдеу береді?
-
60 Н
күш денеге 0,8 м/ үдеу береді.
Қандай күш осы денеге 2 м/ үдеу бере
алады?
С
тобы
-
Екі
нүктелік масса 100г және 500 кг бір-бірінен 20м аралықта
орналасқан. Олардың арасыңдағы өзара тартылыс күшін
анықтаңдар.
|
Мотивациялық
сөздермен топтарға бөлінеді
Жеке сұраққа жауап береді
Заңдарды сәйкестендіреді
Есептерді шығарады
|
Дескриптор:
-Сұраққа жауап
береді-1балл
Дескриптор:
-Ньютонның бірінші заңын
табады-1балл
-Ньютонның екінші заңын
табады-1балл
-Ньютонның үшінші заңын
табады-1балл
Дескриптор:
-Есептің берілгенін
жазады-1балл
-Ньютон заңының формуласын
жазады-1балл
-Формуланы түрлендіріп, есептің шешуін
табады-1балл
|
Жұлдызшалар
https://wordwall.net/ru/resource/64779397
Жапсырмалы қағаз бөліктері
Қосымша-1
|
Сабақтың соңы
10мин
|
Бекіту:
1. Екі бала динамометрді екі
жаққа қарай тартады. Балалардың әрқайсысы динамометрге 80 Н күш
түсіреді.Динамометр нені көрсетеді?
2. Кеме қайықпен
соқтығысқанда, қайықты өзіне еш зиян келтірмей оңай батырып
тастайды. Өзара әсерлесетін күштердің теңдігі арқылы осы құбылысты
қалай түсіндіруге болады?
3.топтық
жұмыс
Әр тапсырманың бағалау критериилері
бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Рефлексия «Раdlet»
тақтасы
|
Сұраққа жауап береді
Жауапты сәйкестендіреді
|
Дескриптор:
-Дұрыс
жауап-1балл
Дескриптор:
-Дұрыс 6
жауапқа-2балл
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Экран
Қосымша 2
Стикерлер
https://padlet.com/iliaslarisa1/9-u81a4je9nlyx7zxq
|