Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу
2. Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық
ахуал.
«Күлімдеу
әдісі (смайлик
көрсетіледі)».
4. Өткен сабақты
пысықтау.
Ақиқат жалған ойыны

|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2. Сабақтың
тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Бір –біріне
қарап смайликтер көрсетеді
Дескриптор:
Сұрақтардың ақиқат
жалған екенін анықтайды
|
Ауызша
мадақтау
|
https://bilimclass.kz/
Интерактивті тақта
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа
сабақ.
Мәтіндік құжат құру барасында
мәтінмен жұмыс схемада көрсетілген қадамдарды қамтиды.Өткен
тақырыпта мәтін теру,мәтінді редакциялау командаларымен
таныстық.Енді мәтінді пішімдеу жолдарын
үйренейік. 
Мәтіннің бөлігі
– таңба, сөз,жол, абзац немесе
толық мәтін.
Шрифті
пішімдеу – пішімдеу батырмалары
арқылы мәтіннің шрифтерін қоюлату, көлбеу (курсив) жазу,
астын сызу, шрифті үлкейту және кішірейту, түрін, түсін
ауыстыру жұмыстары. Шрифті пішімдеу үшін Word
мәтіндік процессорында Шрифт
командасының
батырмаларын қолданамыз

Жеке
жұмыс.
Мәтіндік редакторда орында.
Times Roman -16,Жартылай қалың,ортаға
қойыңдар

2. Екітап платформасында
тапсырманы орында

|
Мұғалімді тыңдайды
Анықтаманы жазып
алады
MS Word
бағдарламасын іске қосады.
Киіз үй мәтінін тереді. Құжатты
рәсімдейді
.
1 тапсырманы
орындайды
Тақырып бойынша
тапсырманы платформада орындайды
|
Ауызша мадақтау
Смайлик
«Бәрекелді,барлығын дұрыс жасадың!»
«сенің
қолыңнан барлығы келеді!»
|
Интерактивті тақта
Оқулық
Оқулық
MS
Word бағдарламасы
компьютер
Компьютер
Жұмыс дәптері
https://ekitap.kz/dashboard/courses/653f6713ba54dd261fd42438/lesson/655b379e636e530555834245
|
Сабақты бекіту
тапсырмасы
|
Жұптық жұмыс. Адасқан сөздер

|
Дескриптор:
Тақырып бойынша
оқушылар жұптасып тапсырманы орындайды
|
Ауызша
мадақтау
«Жарайсың»
«Талпын»
|
Таратпа
материал
|
Сабақтың соңы
|
М ұғалім
сабақты қортындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тексереді. Бағдаршам
әдісі
1.Түсінбедім
2. Әлі де
көп
білгім келеді
3. Сабақ түсінікті
болды
|
Дескриптор:
Оқушылар берілген
бағдаршам түсіне басып кері байланыс жасайды
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай ауызша мадақтайды
«жарайсыңдар!»
|

https://classroomscreen.com/
|