Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ашық сабақ Құқық негіздері 9 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген жағдаяттарды талдау арқылы еңбек шартының құқықтық реттелуін анықтау.Жұмыс беруші мен қызметкердің негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындау;Еңбек және демалыс уақытын және еңбекке ақы төлеу шарттарын анықтау;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
«Береке орта
мектебі»КММ
Пәні:
Құқық
негіздері
Бөлім:
9.2 C Еңбек
жағдайлары
Педагогтің
аты-жөні:
Елубаева
Г.Ж.
Күні:
07.12.21
Сынып: 9
«Ә»
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Заңнамамен еңбек жағдайлары
қалай реттеледі?
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
9.4.2.1 ҚР еңбек
кодексінің баптарын негізге ала отырып еңбек жағдайларын
анықтау
9.4.2.2 Құқықтық жағдаяттарды
талдау арқылы жұмыс беруші мен жұмысшының құқықтары мен міндеттерін
түсіндіру
Сабақтың
мақсаты
Берілген жағдаяттарды талдау
арқылы еңбек шартының құқықтық реттелуін анықтау.Жұмыс беруші мен
қызметкердің негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындау;Еңбек және
демалыс уақытын және еңбекке ақы төлеу шарттарын
анықтау;
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
5
минут
Ұйымдастыру
бөлімі:
-Оқушылармен
сәлемдесу;
-Оқушыларды
түгендеу;
-Психологиялық ахуал
орнату: «Жылы лебіз»әдісі
Топқа
бөлу.
1-топ
«Құқық»
2-топ
«Жауапкершілік»
3-топ
«Міндеттер»
Өткен тақырыпты
қайталау
1.ҚР қай жылы тәуелсіздігін
алды? 1991ж 16 ж
2.ҚР тәуелсіздіген алғаш
таныған мемлекет? Туркия
3.ҚР ұлттық валютасы қай жылы
айналымға енгізілді? 1993 15
қараша
4.ҚР Ата Заңы неше бап,неше
бөлімнен тұрады?
5.Биыл тәуелсіздікке қанша
жыл? 30ж
6. Мәдениет қаншаға бөлінеді ?
2
7.ҚР Әнұранының авторы :
Н.Назарбаев,Ж.Нәжмеденов,Ш.Калдаяков
2006
Сабаққа уакытылы
қатысу
Оқушылардың
бір-біріне деген жылы
лебіздері.
Топқа бөлініп
отырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
Мадақтау
Бас бармақ әдісі арқылы
бағалау
2 б
Слайд
№1
Оқулық
Жаңа
білім
2
минут
12
минут
15
минут
5
минут
І.Жаңа тақырыпты
меңгеру
Сабақтың тақырыбын
ашу және мақсатын анықтау
«learning apps»
бағдарламасы негізінде жаңа сөздерді
табады
Мұғалім оқушылардың
қызығушылығын ояту мақсатында жаңа тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді
табуды ұсынады.https://learningapps.org/watch?v=pvf2joo2521
Жауаптары:еңбек,жалақы,тынығу уақыты, демалыс уақыты,
еңбек даулары, еңбек құқығы, қосалқы еңбек, еңбек
шарты
Мұғалімнің
түсіндірмесі:Жаңа сөздерге анықтама
беру
1-тапсырма.«Ойлан, жұптас,
бөліс»әдісі
Әр топқа бір тақырыпша бөлініп
беріледі
1-қадам: мәтінмен
жұмыс
2-қадам: жұптық
талқылау
3-қадам: топтық
тұжырым
4-қадам: топтық
қорғау
1-Құқық тобы :Жұмыс берушімен
жұмыскердің құқықтарымен
міндеттері.
2-Жауапкершілік тобы:Еңбек
жағдайлары мен еңбекті
қорғау.
3 –Міндеттер тобы:Кәмелет
жасына толмағандардың еңбегін құқықтық
реттеу.
Қалыптастырушы
бағалау «Балдық жүйе»
2-тапсырма.
«Ойыңмен бөліс»
Оқушылар топ болып
берілген жағдаяттарды стикер бойынша алып, шешімдерін
ұсынады.
Оқушылар телефон
көмегімен жаңа сөздерді
анықтайды
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Жаңа сөздерді
дәптерге жазып алады.
Бағалау
критерийлері
Еңбек жағдайларын
жіктейді
Дескриптор:
-ҚР Еңбек кодексіне сай жұмыс
берушімен жұмыскердің құқықтары мен міндеттерін
анықтайды;
Дескриптор:
-Еңбек жағдайларын
жіктеп көрсетеді;
-Еңбекті қорғаудың
мағызыдығын түсіндіреді;
Дескриптор:
-Кәмелет жасына толмағандардың
еңбегін қорғаудың ерекшеліктерін
атайды;
Бағалау
критерийі:Берілген жағдаяттардың шешімін
анықтайды
Дескриптор:
Заңнамаға сүйене
отырып, заңға сілтеме жасай отырып мәселенің шешімін
көрсетеді
Дескриптор:
Сұрақтардың дұрыс жауабын
белгілейді:
Мадақтау
Оқушылар жауабына
бірден ауызша кері байланыс
беріледі.
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
3
балл
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
3
балл
2
балл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады