Материалдар / Ашық сабақ “Құқықбұзушылық: қылмыс және жасөспірім”
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ “Құқықбұзушылық: қылмыс және жасөспірім”

Материал туралы қысқаша түсінік
24 қазан, 2024жыл Аетова Гүлжаған Еділбайқызы педагог-зерттеуші,педагогика ғылымдарының магистрі №5 мектеп-лицейі Тақырыбы «Құқық бұзушылық:қылмыс және жасөспірім » Мақсаты: Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттырып, құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтары біліп оны құрметтеуге тәрбиелеу. Жалпы мағлұмат Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, бір-бірімен ой бөлісе отырып, тәжірибе алмасу барысында құзыретті мұғалім болуға және құзіретті оқушы тәрбиелеуге қалыптастырылады. Оқу нәтижесі Оқушылар өздеріне деген сенімділігін арттырады. Сапалы білім,саналы тәрбие алуға жетелейді. Түйінді идеялар Оқу тәрбие барысында жұмыстың жүйелі жүруіне нақты көңіл аудара отырып, оқушылардың сапалы білім алуына ықпал ету және ой-өрісін шыңдау. Сабақтақолданылатынматериалдар Үлестірмелі материалдар, А3,А4қағаздары, стикер, плакат, ИКТ, слайд-презентация. Оқыту әд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
66
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


24 қазан, 2024жыл

 Аетова Гүлжаған Еділбайқызы педагог-зерттеуші,педагогика ғылымдарының магистрі

5 мектеп-лицейі

Тақырыбы

«Құқық бұзушылық:қылмыс және жасөспірім »

Мақсаты:

Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттырып, құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтары біліп оны құрметтеуге тәрбиелеу.

Жалпы мағлұмат

Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, бір-бірімен ой бөлісе отырып,  тәжірибе алмасу барысында  құзыретті мұғалім болуға және құзіретті оқушы тәрбиелеуге қалыптастырылады.

Оқу нәтижесі

Оқушылар өздеріне деген   сенімділігін арттырады. Сапалы білім,саналы тәрбие алуға жетелейді.

Түйінді идеялар

Оқу тәрбие барысында жұмыстың жүйелі жүруіне  нақты көңіл аудара отырып, оқушылардың  сапалы білім алуына ықпал ету және ой-өрісін шыңдау.

Сабақтақолданылатынматериалдар

Үлестірмелі  материалдар,  А3,А4қағаздары, стикер, плакат, ИКТ, слайд-презентация.

Оқыту әдістері

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Креативті ойлау

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

Оқытуды басқару мен көшбасшылық

Бірлескен оқу

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс

Дерек сөздер

Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Оқушы шығармашылығы мен құзыреттілігін дамыту.

Тапсырмалар

«Жеке тұлға, құзыреттілік, білім беру» сөздеріне кластер,   топқа бөлу,постер жасау,қорғау,бағалау.

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жекежұмыс,сұрақтарға жауап  беру. Кері байланыс  жүргізу





Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалімнің   іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті


І. Ұйымдастырубөлімі


Тренинг «Жеке тұлға»

  1. Сұрақтарға жауап беру арқылы бала бенесін құрастырады.Қалған оқушылар оның сөздерін жағымды тұрғыдан қабылдап, үнемі қол шапалақтап және қуаттап отыру керек (сенімді қарым-қатынас орнату көзделеді).

  2. 2. «Қағаздан оқушы жасау» жаттығуы. Қағаздан адам мүсінін ж жасап, әр оқушы өз бейнесін таныстырады. Осы арқылы тақырыпты ашады, қағаз түстеріне қарай топқа бөлінеді.

Оқушылыр  өз ізгі тілектерін айтып кіреді,лебіздерін білдіреді.

 Жауапты жан-жақты береді.



 





Қағаздан оқушы жасайды.

 

Қағаз түстеріне қарай топқа бөлінеді.

2.Тапсырмаларды орындау

ІІ. Қызығушылықты

ояту.


Бейнетаспа «Қылмыс және жаза»

Тақырып ашылады

Workshop-шеберхана. цех


Криативті ойланып жауап беруге үйренеді.

 

 «Құзіретті, жеке тұлға, білім беру» сөзіне қатысты ойлар «Padlet»тақтасына жазылады.

ІІІ. Мағынаны ашу.

2- тапсырма

25 минут

1-тапсырма: «Workshop»

Ітоп КQ бейнетаспадан фильм үзінді

Құқық бұзушылық

ІІ топ Берілген комикс жанрын дамытып суреттеу «Теріс әдеттер»

ІІІ топ Аңызды өмірмен байланыстыру.Көрініс дайындау.

ІҮ топ «Сурет галериясы»сюжеттік жоба

Vтоп.Жарнама «Жарқын болашақ»

Дескриптор:

  1. Шығармашылықтарын көрсете білуі

  2. Ойларын толық жеткізуі

  3. Оқиға желісінің безендірілуі

Жеке және топпен жұмыс жүргізеді.

Топпен бірлесе жұмыс жасай оқушының үздіксіз дамуындағы құзыреттілік деңгейі ашылады., комикс қорғалады.

 

Сергіту сәті

«Қораптағы доп» ойыны.

  • Осы ойында қандай қиындықтар болды? Допта берілген сөздер арқылы өмірге деген қиыншылықтарға өз пікіріңді айтып өтсеңіз.

Топтар қорапқа доптарды жинайды.


ІІІ. Ой толғаныс

  1. «Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні». Топтар бірін-бірі толықтырып, «Қазіргі таңда жеке тұлғаны дамытуда қандай ұстанымдарды назарға алуымыз керек?» Өз ойларын сурет шығармашылықпен жеткізеді

 Ойларын «DIY» әдісі

тақтасына жазады.


Қорытынды



Кері байланыс  жүргізу. «Ойды аяқта»

1. Бүгін мен білдім...

2. Мен үйрендім...

3. Қиындық тудырды...

4. Қолымнан келді...

«Куиз» ойыны арқылы жүргізіледі.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!