Ашық сабақ "Құрама есептерді шешу жолдары"2-класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Құрама есептерді шешу жолдары"2-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
2-класс Математика Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

2 Бадамша орта мектебі КММ

(білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайу. Жүздіктер. Есептер.

Пәні:

Математика

Педагогтің Т.А.Ә.

Мусина Г.Б.

Күні:

29.11.23ж

Сынып: 2 Б

Қатысушылар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

47 сабақ. Құрама есептерді шығару

( Математика 1- бөлім 94– 95 бет «Атамұра» баспасы, 2022 ж.)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.1.Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу.

2.5.1.8 Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу.

Сабақтың мақсаты

  • Сен құрама есептерді шығаруды жалғастырасың;

Құндылық

Талап: Сыни және креативті ойлау

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі\

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалңау

Ресурстар

Сабақтың

басы

1 минут

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу


Оқушылар сәлемдеседі.

Кезекші оқушы сыныпты түгендейді



Қ.Б

Керемет!




Психалогия

лық ахуал

қалыпта

стыру

1-минут




Алдыңғы білім

5минут

Мұғалім:-Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Оқушы:-Керемет (қолдарын көтереді)

Мұғалім:-Сабаққа дайындықтарың қалай?

Оқушы:-Тамаша (алақандарын шапалақтайды)

Мұғалім:-Ынталарыңыз қалай?

Оқушы:-Ғажап (қолдарын көтереді)

Мұғалім:-Ендеше сабағымызды бастайық!

Оқушы:-О-о-о (бас бармағын көтереді)



«educo play» әдісі


https://www.educaplay.com/learning-resources/17087500-learning_resource.html






Психологиялық ахуал туғызады








Алдыңғы білімді еске түсіреді.



Қ.Б

Керемет!







Қ.Б

Керемет!



















Панель

компьютер











Сабақтың

ортасы


Жаңа білім















Жеке жұмыс

5 минут







Сынып жұмысы

47 сабақ. Құрама есептерді шығару

Сабақ мақсаты:

  • Сен құрама есептерді құрама шығаруды жалғастырасың;

көркем жазу

30 30

31 31

-Балалар бүгін біз сіздермен бірге саяхатқа шығатын боламыз.Егер сіздер тапсырмаларды жақсы орындайтын болсаңыздар Қазақстанның көрікті жерлеріне саяхаттайтын боламыз.

Оқулықпен жұмыс






1-тапсырма

Айтылым; Жазылым; №1 есеп 94 бет Дәптермен жұмыс

Бурабай ,Жасыбай көлдеріне саяхат

  • Есепті шығар

Күзгі демалыста Бурабайға 12 бала, ал Жасыбайға 13 бала баруды жоспарлады. Олармен 2 ересек адам бірге барады. Барлығы неше адам демалуды жоспарлады?


Жаңа сабақ және сабақ мақсатын хабарлайды


  • Күн ретін жазады

  • Көркем жазады













Есепті шығарады

ЖПравая фигурная скобка 1 оспарлады – 12 б және 13 б

Бірге барды – 2 е ? а

Ш: 12 + 13 = 25 б ( жоспарлады )

25 + 2 = 27 а ( барлығы )

Өрнек: ( 12 + 13 ) + 2 = 27

Ж:Барлығы 27 адам демалуды жоспарлады.





















Дескриптор

1.Шартын жазады

2.Шешуін табады

3.Жауабын жазады

Қ.Б Керемет!




Тақта

бор
















94 бет



Дәптер




Топтық жұмыс

10 минут

















Видеокөрсетілім

2минут


Нейрогимнастика

Сергіту сәті

2-минут




Жұптық жұмыс

5 минут







Жеке жұмыс

5 минут








Ұжымдық жұмыс

5 минут




2 -тапсырма

«Ойлан ,топтас талқыла» әдісі

Оқжетпес Алтынай шипажайларына саяхат

Айтылым; Жазылым; №2 есеп 94 бет

1-топ Есепті қысқаша жазба түрінде шығарады

2-топ Есепті сызба сызу арқылы шығарады

3-топ Есепті кесте түрінде шығарады

  • Есепті шығар.

«Оқжетпес» шипажайында 50 адам, ал «Алтынай» шипажайында 40 адам демалып жатты. Олардың 30 – ы үйлеріне кетті. Шипажайларда неше адам қалды?

«Оқжетпес» шипажайы «Алтынай» шипажайы






Қазақстанның көрікті жерлері


ТОП-5 ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЕҢ КӨРІКТІ ЖЕРЛЕРІ. - YouTube


Музыка ырғағымен жаттығулар жасау










«Аквариум»әдісі

Айтылым; Жазылым; №3 есеп 95 бет


  • Теңдеулерді шеш

С – 27 = 63 75 – x = 39 a + 38 = 61







«Жұмыртқа аршу» әдісі

Жазылым; Салыстыр

50– 10 * 50 + 14 80 – 40 * 70 – 30

100 – 70* 15 + 40 10+ 40 * 25 + 20









Сәйкестендір «Қарындаштар»әдісі

Есептің шартын оның шешуі болатын санмен сәйкестендір


1)Саматта 300тг болды.Оған анасы тағы 200 тг берді.Самат 100 тг қалам сатып алды.Саматта неше тг қалды? 400

2)Сыныпта 15 ұл бала және 14 қыз бала отыр еді.11оқушы сыртқа шығып кетті.Неше оқушы сыныпта қалды? 8

3) Автотұрақта 27 көлік тұр. Оның 10-ы жүк көлігі,

11-і автобус, ал қалғаны жеңіл көліктер болды.

Автотұрақта неше жеңіл көлік тұр? 6

4) Мектеп асханасына мейіз қосылған 25 бәліш және картоп қосылған 15 тоқаш әкелінді.Олардың 30-ы сатылды. Асханада неше бәліш қалды? 10

5) Жұлдыз дүкеннен 12 ақ шар және одан 10-ы артық қызыл шар сатып алды.

Жұлдыз барлығы неше шар сатып алды? 34

6) Сыныпта 12ұл және одан 2-еуі артық қыз бала бар .Сыныпта барлығы неше оқушы? 26

7) Арманда 100 тг бар болатын.Атасы Арманға 100тг берді


Ол50тг өшіргіш сатып алды.Арманда неше тг қалды? 150

8) Мектепте өткен концертке 8қыз,және одан 2-еуі артық ұл қатысты.

Концертке барлығы неше оқушы қатысты? 18

1-топ


Оқжетпес-50а

Алтынай -40а

Қайтып кетті-30а


Шешуі:(40+50)-30=60

Полилиния 1 50 40

2-топ


Прямая соединительная линия 1

Полилиния 2


30 ?

Шешуі:(40+50)-30=60

3-топ


Оқжет

пес

Алтынай

Қайтып кетті

Қалды?

50

40

30

?


Видеоны қарайды







Музыка ырғағымен жаттығулар жасайды






Теңдеулерді шешеді

с– 27 = 63

с = 63 + 27

с = 90

90-27=63

63=63

75 – x = 39

х=75-39

х=36

--------------

75-36=39

39=39

a + 38 = 61

а=61-38

а=23

23+38=61

61=61








Салыстыр


50– 10 <50 + 14 80 – 40 =70 – 30

100 – 70<15 + 40 10+ 40 >25 + 20











Есептің шартын оның шешуі болатын санмен сәйкестендіреді






Дескриптор

1.Қысқаша шартын құрады\сызбасын сызады\кестеге салады


2.Шешуін

табады


3.Жауабын жазады
















Дескриптор

Теңдеуді шешеді

Қ.Б Керемет!






Дескриптор

Салыстырады

Қ.Б Керемет!






Қ.Б Керемет!












94 бет

Дәптер










Панель

компьютер


































Таратпа материалдар

Сабақтың

Соңы

3 минут

Бекіту


Сабақты бекіту Интерактивті ойын

«Көбелекті гүлге қондыр»


Сұрақтарға жауап береді


Дескриптор

Тапсырманы айтады

Қ.Б Жарайсың!

Панель,

компьютер


Рефлексия

Жеміс ағашы

1минут


Рефлексия

  • Түсіндім

  • Түсінбедім

  • Сұрағым бар


Бүгінгі сабақтан алған білімдерін ойымен бөліседі


Панель компьютер

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.07.2024
561
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі