Материалдар / Ашық сабақ Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Нақты сандарды салыстыруды айқындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
2400
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Авторы: Конганбаева Газиза Какимовна


Ақтөбе облысы Қобда ауданы И.Құрманов атындағы орта мектебі математика пәнінің мұғалімі



Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

Квадрат түбір және иррационал өрнек


Күні:


Сынып:8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:0

Сабақтақырыбы:Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру.


Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру

Сабақ мақсаттары

  1. Нақты сандарды салыстыру.

  2. Нақты сандарды салыстыруды айқындау.

  3. Есептер шығару арқылы салыстыруды тұжырымдау

Бағалау критерийлері

  • нақты сандардарды салыстырады;

  • берілген фигуралардың аудандарын салыстырады;

  • өрнектерді түрлендіріп, мәндерін салыстырады.

Тілдік мақсаттар

Оқытудың пәндік және тілдік мақсаты:

- нақты сандардың анықтамасын түсіндіреді;

- нақты сандарды салыстыру белгілерін қолданып есеп шығарады;

Пәнге тән лексика мен терминология:«бүтін сан», «рационал сан», «натурал сан», «шексіз периодты ондық бөлшек»;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: «барлық рационал және иррационал сандар...», «кез-келген шексіз периодты емес ондық бөлшек...».

Құндылықтарғабаулу

«Мәңгілік ел» идеясының құндылығы «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» құрмет құндылығын бірін-бірі тыңдау, түсіну, ой бөлісу арқылы жүзеге асады.

Пәнаралық байланыстар

Геометрия пәні( геометриялық пішіндер).

Алдыңғы білім

Жай бөлшек және ондық бөлшек, дәреже,рационал сандар.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтыңбасы



I .Ұйымдастыруы бөлімі: Оқушылармен амандасып, оқушы назарын шоғырландыру

II. «Ширату жаттығу» арқылы өтілген сабақ тақырыбына байланысты оқушылардың қызығушылығын туғызу, мақсатын аныктау.

Сандарды жиындарға сәйкестендіру

Сандар

Жиындар

1

Q

R

π

N

-5

Z

-3,1

I




Мобильдік қосымша «Plikers»

Сабақтың ортасы



(Т) 1-тапсырма «Ойлан, тап» әдісі бойынша берілген тапсырманы «Bilimland.kz» білім порталы арқылы өздеріне қажетті білімді алып, топпен оқып, өз пікілерін ортаға салады,бір-біріне түсіндіреді.

I деңгей. Өрнектің мәнін тап, салыстыр:

1) және -5,4;

2) және 0,5.

II деңгей. Өрнектің мәнін тап, салыстыр:

1) және 3 2) және 135

Дескриптор:

  • көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады;

  • бөліндінің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады;

  • дәреженің квадрат түбірі қасиеттерін қолданады;

  • өрнектің мәнін есептейді;

  • мәндерін салыстырады.

Тиімді сұрақтар:

1. Қандай сандар жиынын білесіңдер?

2. Рационал сандарға қандай сандар жатады?

3. Иррационал сандарға қандай сандар жатады?

4. Нақты сандар дегеніміз не?

ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен бағалайды.

(Ж)2- тапсырма «Көршіңмен талқыла» белсенді оқу әдісі арқылыоқушылардың тақырып бойынша керекті материалдан түйінді, басты ақпаратты іріктей білу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі, жұппен, топпен есептің шығару жолдарын талдайды.

Сұрақ: Фигуралардың аудандарын салыстырындар.

Дескриптор:

- берілген фигураралардың қасиеттерін біледі;

-аудандарын табады;

-аудандарын салыстырады.

ҚБ: «Бас бармақ », «Жуан-жіңішке сұрақтар» арқылы кері байланыс әдістері пайдаланады.

3- тапсырма (Ж ) «Эйлер -Венн диаграммасы» әдісі арқылы оқушылар есептің идеялар мен ойламен бөлісіп толтырады, талқылайды.

; .

Е септеп,нақты сандарды салыстырып, жиындарға топтастырыңдар.

Дескриптор:

  • есетерді шығарады;

  • арифметикалық түбірлердің дәрежесіне есепті шығарады;

  • жиындарын табады.

ҚБ:«Егер 5 минутым болса...» әдісімен бағалайды.Әр оқушы өз ойларын сынып алдында қорғай біледі, белгіленген мақсатқа қол жеткізеді.

«Bilimland.kz» сайты https://bilimland.kz/ru



















Фигуралар туралы ақпарат видеоролик аркылы беру


https://www.youtube.com/watch?v=cGlVuaTGe1Q&t=285s


https://www.youtube.com/watch?v=uXA_3N6oUF4&t=64s







Слайд «Венн диаграмасы»









стикерлер

Сабақтыңсоңы

( М) Қорытынды: Тапсырмаларды «Бір сөйлеммен түйіндеу»

Оқушылардың жалпы сабақ барысындағы қорытынды шолу.

Рефлексия.«БББ» әдісі арқылы кестені толтырады.

БББ тәсілін қолдану оқушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауда, өзінің танымдық ойы туралы дамуына және шығармашылық қабілеттерін жетілдіреді.

БББ кестесі үлестірме














































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!