(Т)
1-тапсырма «Ойлан,
тап» әдісі бойынша берілген
тапсырманы «Bilimland.kz» білім порталы арқылы өздеріне қажетті
білімді алып, топпен оқып, өз пікілерін ортаға салады,бір-біріне
түсіндіреді.
I деңгей. Өрнектің мәнін тап,
салыстыр:
1)
және
-5,4;
2) және
0,5.
II деңгей. Өрнектің мәнін
тап, салыстыр:
1)
және
3 2)
және
135
Дескриптор:
-
көбейтіндінің квадрат түбірі қасиеттерін
қолданады;
-
бөліндінің квадрат түбірі қасиеттерін
қолданады;
-
дәреженің квадрат түбірі қасиеттерін
қолданады;
-
өрнектің мәнін есептейді;
-
мәндерін салыстырады.
Тиімді сұрақтар:
1. Қандай сандар жиынын
білесіңдер?
2. Рационал сандарға қандай сандар
жатады?
3. Иррационал сандарға қандай сандар
жатады?
4. Нақты сандар дегеніміз не?
ҚБ:
«Бағдаршам» әдісімен
бағалайды.
(Ж)2-
тапсырма «Көршіңмен
талқыла» белсенді оқу әдісі
арқылыоқушылардың тақырып бойынша керекті материалдан түйінді,
басты ақпаратты іріктей білу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі,
жұппен, топпен есептің шығару жолдарын
талдайды.
Сұрақ: Фигуралардың аудандарын
салыстырындар.
Дескриптор:
- берілген фигураралардың қасиеттерін
біледі;
-аудандарын табады;
-аудандарын салыстырады.
ҚБ: «Бас бармақ
»,
«Жуан-жіңішке
сұрақтар» арқылы кері байланыс әдістері
пайдаланады.
3- тапсырма (Ж )
«Эйлер -Венн диаграммасы»
әдісі арқылы оқушылар есептің идеялар мен
ойламен бөлісіп толтырады,
талқылайды.
;
.
Е
септеп,нақты сандарды салыстырып, жиындарға
топтастырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ:«Егер 5 минутым
болса...» әдісімен бағалайды.Әр оқушы өз
ойларын сынып алдында қорғай біледі, белгіленген мақсатқа қол
жеткізеді.
|