-
Ұйымдастыру
кезеңі.
-оқушылармен амандасу;
-жоқ оқушыларды белгілеу;
-сынып тазалығын қадағалау;
Психологиялық ахуал «Өрмекші
торы».
Шарты:
Оқушыларды ортаға дөңгелете тұрғызу. Басында добы бар жіп
пайдаланамыз. Допты қолына алған оқушы кез келген оқушыға тілегін,
бүгінгі күнге сәттілігін айтуы керек. Солай барлық оқушылар
айналдыра айтып шығады, сонда өрмекші торы пайда
болады.
Топқа
бөлу.
Саралау тәсілі:
Жіктеу.
Белсенді оқу әдісі
«Құпия сандық»
Нұсқау беру және
айту:Оқушылар сандықтан қағаз
қиындыларын таңдайды, жазылған квадрат түбірлеріне байланысты
есептер шығаруға байланысты 2 топқа
бөлінеді.
1-топ: 1) 2)
3)
2-топ:1) 2)
3)
ҚБ: мұғалімнің мадақтауы - «бәрі
ойдағыдай аяқтадын», «сіздер ылғи қуантасыңдар», «мен сіздерге
сенемін».
Мұғалімнің
іс-әрекеті: Сабақтың тақырыбын айтып,
бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру
Бағалау парағымен
таныстыру: Әр оқушыға бағалау парағы
беріледі. Бағалау парағындағы «түймедақ гүлі»
- үй
тапсырмасын тексергенде қолданады, егер үй
тапсырмасындағы бір есеп дұрыс болмаса, түймедақтың бір күлтесің
жұлып отырады; тест
тапсырмасың орындағаннан кейін (тек бір
қате болса «күлімдеген» күннің, қате саны 2 не 3-еу
болса «ойланған», қате саны 4-тен көп
болса «мұңайған» күннің) суретін өз бағалау
парағына жапсырады; жұптық
тапсырманы орындаған кейін (әр дұрыс
тапсырма үшін) құстың суретін бағалау парағына жапсырады;
ал деңгейлік
тапсырмалардағы әр дұрыс есеп үшін бағалау
парағындағы терекке жемістің суретін жапсырып
отырады.
Бағалау парағына
нұсқау:
Сабақ
кезеңдері
|
Қалыптастырушы бағалау
критерийлері
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
Үй
тапсырмасы
|
«түймедақ гүлі»
- үй
тапсырмасын тексергенде қолданады, егер үй
тапсырмасындағы бір есеп дұрыс болмаса, түймедақтың бір күлтесің
жұлып отырады.
|
|
Өткенді қайталауға арналған
элективті тест
|
тек бір қате
болса «күлімдеген» күннің, қате саны 2 не 3-еу
болса «ойланған», қате саны 4-тен көп
болса «мұңайған» күннің суретін өз бағалау
парағына жапсырады.
|
|
Жұптық
жұмыс
|
әр дұрыс тапсырма үшін құстың
суретін бағалау парағына
жапсырады.
|
|
Деңгейлік
тапсырмалар
|
- "Плюс" - оң әсер еткен
фактілерді, алған білімдері жайлы жаза
алады,
- "Минус" - "қолымнан келмей
жатыр" немесе "түсініксіз болып тұр" деген ойларын
жазады,
- "Қызықты" деген бағанаға не
қызықты болды не не жайында көбірек білгісі келетінін сұрақ түрінде
жазса да болады.
|
|
Белсенді оқу әдісі: Өзара
тексеріс
Саралау
тәсілі: Диалог және қолдау
көрсету
Үй жұмысын
тексеру: Әр оқушы көршілерімен
дәптерлерін алмасып, интерактивті тақтадан көрсетілген дұрыс
жауаппен бір-бірін тексереді. №145
Дескриптор: Білім
алушы
-квадрат түбірдің
қасиеттерін пайдаланып көбейткішті түбір таңбасының алдына
шығарады
-Өрнектерді
түрлендіруді орындайды.
ҚБ: Әр оқушы көршілерімен
дәптерлерін алмасып, интерактивті тақтадан көрсетілген дұрыс
жауаппен бір-бірін тексеріп, әр қате есеп үшін бағалау парағындағы
түймедақ гүлінің бір күлтесің жұлып
отырады
|