Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
8.3.3.6 - жергілікті компонентті қосымша қамту
негізінде құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу
жолдарын ұсынады
|
Басы
0-7мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, бүгінгі сабаққа сәттілік
тілеу
Миға шабуыл: сабақтың тақырыбын анықтау үшін
оқушыларға суреттер ұсынылады
"Суреттер сөйлейді" әдісі арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашу. Бұл суреттерде не көрсетілген?
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп
ойлайсыздар?
Бүгінгі сабағымызда осы тақырыпқа қатысты қандай
мақсат қоямыз?
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау
критерийлерімен таныстырады.
Оқушыларды түсті жетондар арқылы 2топқа
бөлу
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады
Суреттерде не көрсетілген туралы өз ойларын
айтады
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Сабақтың, оқу мақсатын мұғаліммен бірге
қояды.
Оқушылар түсті жетондар арқылы 2топқа бөлінеді,
және бір-біріне сәттілік тілейді
|
Мұғалімнің ауызша
бағалауы:
Жақсы
Жарайсын
Керемет
|
Судың ластануы туралы суреттер
түсті жетондар
|
Ортасы
7-40
|
№1
тапсырма (1 және 2топқа)
Оқулықпен жұмыс §27
Құрлық суларының экологиялық проблемаларын қалай
жіктейді? ( кластер құрастырып, мысал
келтіріңдер)
Дескриптор:
Құрлық суларының экологиялық проблемаларының
жіктелуін атайды, мысал келтіреді
№2
тапсырма
Фишбоун әдісі
Ертіс өзенінің және Арал теңізінің экологиялық
проблемаларының себептері, салдары қандай? Экологиялық
проблемаларының шешу жолдарын ұсыныңдар
- Балықтың басы ол
өзекті проблема:
Құрлық суларының
экологиялық проблемалары.
- Жоғарғы қабырға
сүйектерінде құрлық суларының экологиялық проблемалардың пайда болу
себептері.
- Астынғы қабырға
сүйектерінде құрлық суларының ластанудың
салдары
- Балықтың қүйрығы: осы
проблемаларды шешу жолдары
1топ-Арал теңізінің
экологиялық проблемасы
2топ- Ертіс өзенінің
экологиялық проблемасы
Дескриптор:
- Құрлық суларының
экологиялық проблемалардың пайда болу себептерін
атайды.
- Құрлық суларының
ластанудың салдарын атайды
- Осы проблемаларды шешу
жолдарын ұсынады
|
Оқушылар берілген сұраққа жауабын §27 іздейді,
кластер құрастырып оны қорғайды
Берілген «Балық қанқасын» бір бірімен ақылдаса
отырып, толтырады
|
Топтар бір бірін бағалайды «Басбармақ
әдісі»
Екі жұлдыз,бір тілек
(екі топ бір бірін бағалайды)
|
А3
маркерлер
Қазақстан
ның физикалық картасы
Балық қанқасы А3
маркерлер
Арал
Ертіс туралы слайдтар
|
Сабақтың соңы
40-45
Ой толғаныс
Рефлексия
|
«Өз сөзімнің дәлелі» әдісі
Сабақта мен жұмыс істедім......................,
себебі..................
Маған
сабақ.........................................
Сабақ бойы
мен...................................
Мен
бүгін білдім................................
Маған түсініксіз
болды.....................
Сабақтың басында анықталған оқу мақсатына
...........% жеттім.
Мұғалімге қояр
сұрағым...................
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|