Ашық сабақ "Құрылымы күрделі теңдеулер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Құрылымы күрделі теңдеулер"

Материал туралы қысқаша түсінік
3.2.2.2 Кўпайтириш ва бўлишнинг берилган содда тенгламаларни тузилиши мураккаб х * ( 25/5 )=60, (24 * 3) / х = 6, х / (17 * 2) = 2, к + 124 / 4 = 465 турдаги тенгламаларни ечиш;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қисқа муддатли режа

Фан номи: Математика

89-дарс

Бўлим:

Бадиий – амалий санъат.

Педагогнинг исми - шарфи:


Куни:


Синфи:

Қатнашганлар сони: Қатнашмаганлар сони:

Дарснинг мавзуси:

Мураккаб тенгламалар.

Ушбу дарсда эришиладиган таълимий мақсадлар

3.2.2.2 Кўпайтириш ва бўлишнинг берилган содда тенгламаларни тузилиши мураккаб х * ( 25/5 )=60, (24 * 3) / х = 6, х / (17 * 2) = 2, к + 124 / 4 = 465 турдаги тенгламаларни ечиш;

3.1.2.9 100 ичидаги сонларни оғзаки кўпайтириш билан бўлишни бажаришда қўшилувчини ва кўпайтмани бир хонали сонга бўлиш, қўшилувчини сонга кўпайтириш тартибини қўллаш.

Дарснинг мақсади:

Барча ўқувчилар: Қўшилувчини сонга кўпайтириш тартибини қўллай олади, кўпайтиришнинг қулай усулидан тўғри фойдалана олади.


Ўқувчиларнинг босим бўлаги: Кўпайтиришнинг мукаммаллаштирилган ва кенгайтирилган хоссаларидан тўғри фойдалана олади.


Айрим ўқувчилар: Мураккаб тенгламаларни содда тенгламага айлантирган ҳолда еча олади, олган билимларини ҳаётга боғлай олади.

Сабақтың барысы:

Дарснинг вақти

Педагогнинг ҳаракати

Ўқувчининг харакати

Баҳолаш

Ресурслар

Боши 5-10минут

Ўқувчилар диққатини дарсга жалб қилиш ва ўтилган дарсни мустаҳкамлаш мақсадида “Ўрнини алмаштириб айт” ўйинини ўтказиш. Бунда ўқувчига 6*4 дейилади. Ўқувчи тез ўрнини алмаштириб, жавобини айтади. Гуруҳларга бирикишади.

Ўқувчиларнинг диққатини жамлаб, улар билан биргаликда бугунги дарс мақсади белгиланади.

Уй вазифаси: топшириғини кўздан кечириш, дафтарларни алмаштириш.


Саломлашади.

Дарсга тайёрланади.


Хар хил усулда бахоланади

Мавзуга оид расмлар

Ўртаси 30минут

1- топшириқ. “Ким китобхон, қани топ” усули.

Shape2 Shape1 Азиза 18 * 2 : 12 * 20


Дескриптор. Билим олувчи:

- Ҳисоблашларни бажаради;

- Кутубхонага ким неча марта борганлиги айтади, исботлайди.

Баҳолаш: Мушак отиш.


Китоб


2 – топшириқ. Содда ва мураккаб тенгламаларнинг ўхшашлик ва фарқли томонлари ўқитувчи томонидан тушунтирилади.

3 – топшириқ “Хотирангни ишга сол” усули орқали янги мавзуни қандай тушунганлиги текшириб борилади. Тенгламани ечинг.

х*(25:5)=350 (40*3):х=6

х*5=350 120:х=6

х=350:5 х=120:6

х=70 х=20

70*(25:5)=350 (40*3):20=6

350=350 6=6

Дескриптор. Билим олувчи:

- Мураккаб тенгламани содда кўринишга келтиради.

- Номаълум сонни топади,текширади.


Баҳолаш: “Пагон” орқали.


Дарслик


4- топшириқ “Сирли сандиқ” усули. Жавобларини сандиқдан топинг. Қайси гуруҳ кўп жавоб топади, қани бошладик.

12*2 12*4 350:5 600:300 48:2 600:20 140:20

Ғолиб гуруҳ рағбатлантирилади.

5- топшириқ “Ким билағон ва тезкор” усули. Чизма асосида ифода тузинг. Бажарилиш тартибини аниқланг ва унинг қийматини топинг.


Дескриптор. Билим олувчи:

Амалларни бажаради.


Баҳолаш: Рағбатлан-тирувчи сўзлар.

Китоб


Дам олиш дақиқаси: “Мусиқа тинглаш”.

Мусика тинглайди

Рағбатлан-тирада

Мр3


Якуни 5-минут

6- топшириқ. Томонлари 4 см ва 3 см бўлган тўғри тўртбурчак чизинг. Унинг периметри ва юзини топинг.

Ўтилган дарс “Фикрингни айт” усули орқали мустаҳкамланади.

Уйга вазифа: 7- топшириқ. Бўш катакларни тўлдиринг.

Қайта боғланиш: «Ростми ёки ёлғон» усули.

Дескриптор. Билим олувчи:

Периметрини топади.

Смайлик билан бахоланади.

Стикерлар





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2022
415
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі