Ашық сабақ "Құрылыс сызбаларының ерекшелігі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Құрылыс сызбаларының ерекшелігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға
Материалдың қысқаша нұсқасы




Мектеп: «Атамекен» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шырынбаева Нағима

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Құрылыс сызбаларының ерекшелігі

Сабақ мақсаттары:

Құрылыс сызбасының типтік проекциясын түсіндіру. құрылыс сызбаларының ерекшеліктерін білу. - кестелік деректерді графикалық түрде ұсына (диаграммалар құра) алады- графикалық функцияларды құра алады- деректерді талдау үшін диаграмманың дұрыс типін таңдау

Ойлау деңгейі:

Қолдану

Тілдік мақсаттар:

Сабақ барысында оқушылардың төмендегі көрсетілген тілдік құзіреттілігін

дамытуға мүмкіндік беріледі.

- Тыңдалым:тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында

бір-бірінің пікірін тыңдау,

- Оқылым: тәжірибелік тапсырмалар жасау барысында

тарихи деректермен және оқулықпен жұмыс жасау,

- Айтылым: топтарда және жұптарда талдау және мұғалімнің сұрақтарына жауап беру.

Диалогқа: /Жазылымға қатысты тіркестер:/

Зерттеу сұрағы:


Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Бас жоспар, сәулеттік нобай, фронтальды перспектив, бұрыштық перспектива.

Құндылықтарды дамыту:

Тәуелсіздік және Астана

Пәнаралық байланыстар

Өнер, математика

Бастапқы білім


Құрастыру сызбасы

Сабақ барысы:




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы:

5-минут

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.


Ж.Үй тапсырмасын сұрау:




Сабақтың ортасы:

2-мин



3-мин


7-8 мин



20-мин





























Оқушыларды суретті мозайкалар арқылы 3-топқа біріктіру.

1-топ: Тәж-Махал кесенесі

2-топ: Колизей

3-топ: EXPO-2017;


Мұғалім түсіндірмесі: Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын және жаңа сабақ туралы мәлімет беріп өтеді.

Бейне ролик. «Бір қабатты үйдің сызбасы»

Б. 1-Тапсырма. «Ой қозғау» сұрақтары:

Сәулет өнері деген не? (құрылыс, тұрғын үй салу өнерін сәулет дейді)
Стиль деген не? ( Белгілі бір тарихи кезеңде пайда болған үлкен туындыларды стиль деп аталады)
Стиль түрлерін ата? (Грекия мен Рим, РОМАН. ГОТИКА)
Көне ескерткіштерді ата. (парфенон, форум, колизей, акведуктар, қазан)
Қазіргі заман сәулет өнері мен өткен ғасырлардағы сәулет өнері айырмашылығы неде?
Мозайка деген не? түсті минерал қосып балқытылған шыны сынықтары
Парфенон деген не? (Ү ғасырдың ортасында Афиныдағы Акропль қыратында тұрғызылған грек храмы)
Римнің ең әйгілі құрлысы(. колизей)
Қожа Ахмет Йассауи кесенесі қай қалада салынған?(Түркістан)
Акведуктар қызметі қандай болған? (қалаға таза тау суын жеткізетін аркалы көпірлер)

/Компьютерде практикалық жұмыс орындау/
-Қазіргі заманда фильімдерді кандай фарматта көресіңдер?(3Д форматында)
-Ендеше сендер бүгін болашақ архитектор,дизайнерсыңдар,қазір сендер компютермен 3Д форматында құрылыс проектісін жасайсыңдар
Болашақ мектеп
Болашақ үй 

БТ. Тапсырма.



Таныстырылым. Бағалау критерийі:

  • Тақырыпқа сай келуі,

  • Графикалық сауаттылығы,

  • Өлшемдері,

  • Нақтылығы,










Сабақтың соңы:




2-мин


Сөйлемді аяқта:
1. Қожа Ахмет Йассауи кесенесі...... әмірі бойынша тұрғызылған (Әмір Темір)
2. Орта ғасырдағы сәулет өнерінің жауһары -..... (Регистан)
3. Регистан сәулет кешені.... тұрады. (Самарқан қаласы)
4. Үш мұсылман білім беру медресесі........ ( Ұлықбек, Ширдор, Тілаққари)
5. Қожа Ахмет Йассауи кесенесі....... орналасқан. (Түркістан)
6. Кесененің ішінде үлкен..... бар (қазан)

Үйге тапсырма: Мектептің эскизін сызу


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау:

Сабақтың басы:


1. Жіктеу-мүдделері ұқсас оқушылардан тұратын топ құрамын.


Сабақ ортасындағы белсенді оқу әдісі

3.Дереккөздер-Кейбір оқушылар дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін ауытқып отырады;


Психологиялық тұрғыдан алғанда, сыныпта жеке және топтық жұмыстарды жүргізуге ыңғайлы,қауіпсіз және қолайлы оқу ортасын қамтамасыз ету.

Америкалық ғалым әрі жазушы К.А.Томлинсонның саралап оқытудың 4-ші жолы Оқу ортасы бойынша саралау17-бет.

«Саралап қытудың тиімді жолдары» Астана 2017ж.

Сабақ бойынша рефлексия

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.01.2019
705
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі