Құстардың ұясы
Мақсаты: Компьютер алдында сақталатын ережелерді білу, компьютердің негізгі құрылғыларының атауын білу, балаларды компьютерді еркін пайдалануды үйрету. Компьютерде сурет салдыру арқылы, балалардың информатика оқу іс – әрекетәне сүйіспеншілікті ояту. Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беруді, логикалық ойлауды, түстерді үш тілде атап білуі, шығармашылық қабілетін дамыту.
Пайдаланған құралдар: Компьютерлер, құстың суреті.
Оқу іс – әрекетінің барысы:
Балалар кабинетке кіреді, келген қонақтармен амандасады.
Педагог: Балалар сендер компьютер алдында сақталатын ережелерді білесіңдерме?
Балалар: Компьютер алдында су киімімізбер отыруға, су колымызбен ұстауға, монитордың бетін ұстауға ...... болмайды.
Педагог: жарайсыңдар балалар! Барлық ережелерді дұрыс айсыңдар. Балалар, сендер қауіпсіздік ерелерді айттыңдар, ал енді компьютердің негізгі құрылғыларының атауын атап беріңдерші.
Балалар: Монитор, пернетақта, тышқан, жүйелік блок.
Педагог: Барлыған дұрыс аттыңдар. Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Қыс мезгілі
Педагог: Дұрыс, ал қыста не жауады?
Балалар: Қар.
Педагог: Жарайсыңдар! Қардан біз не жасай аламыз?
Балалар: Аққала.
Педагог: Бәрекелді бізге қонаққа аққала келді, өзімен бірге көңілді сергіту сәтін алып келді.
(компьютерде аққаланың орындаунда сергіту сәті көрсетіледі).
Педагог: Кандай керемет аққаланың алып келген сергіту сәті өте көңілді болды. Балалар қараңдаршы мына құстың ұясы желмен ұшып кеткен екен, енді құсқа шұғыл түрде ұя керек. Балалар құсқа көмектесемізбе?
Балалар: Ия.
Педагог: Олай болса құсқа ұя салып берейік.
(Балалар компьютер арқылы құстың ұясын салады).
Педагог: Жарайсыңдар балалар! Енді құстың өз ұясы бар. Балалар шаршадыңдарма?
Балалар: Жооқ.
Педагог: олай болса аққала ойынын ойнайық.
Ойынның шарты: аққала бір неше бөліктерге бөлінген, соларды біріктіріп алу керек.
Педагог: Балалар ойын ұнадыма?
Балалар: Ия.
Педагог: Балалар сендер санап білесіндерме?
Балалар: Ия.
Педагог: Қане санап көрейік.
Балалар:1,2,3,4,5.
Педагог: Жарайсыңдар балалар! Мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.
Түнде көп боламыз,
Күндіз жоқ боламыз.
Балалар: Жұлдыздар.
Педагог: Балалар жұмбақтың жауабының дұрыс бұрыстығын мына сандарды ретімен біріктірсеңіздер шығады.
Балалар санның ретімен жұлдыздың суретін салады.
Қорытынды: Балалар бүгінгі оұу іс – әрекетімізде сендер кәмге көмектестіңдер? Оған не салып бердіңдер?
Балалар: құстарға ұя.
Педагог: Жарайсыңдар балалар! Енді құстың өз ұясы бар. Балалар сендер ұяны салу үшін қандай пішіндерді пайдарандыңдар?
Балалар: Төртбұрыш, үшбұрыш, доңгелек.
Педагог: Бәрекелді! Бүгінгі барлық тапсырмаларды дұрыс әрі тез орындадыңдар. Сендердің әр қайсысына мына жұлдызшаны бергім келіп тұр. Осы жұлдыздай жарқын болуыңызды тілеймін.
Қазақстан Республикас, Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы білім бөлімінің «№8 «Алтын сақа» балақшасы
Индорматика маманы Раку Алия Михайловна
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Құстардың ұясы"
Ашық сабақ "Құстардың ұясы"
Құстардың ұясы
Мақсаты: Компьютер алдында сақталатын ережелерді білу, компьютердің негізгі құрылғыларының атауын білу, балаларды компьютерді еркін пайдалануды үйрету. Компьютерде сурет салдыру арқылы, балалардың информатика оқу іс – әрекетәне сүйіспеншілікті ояту. Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беруді, логикалық ойлауды, түстерді үш тілде атап білуі, шығармашылық қабілетін дамыту.
Пайдаланған құралдар: Компьютерлер, құстың суреті.
Оқу іс – әрекетінің барысы:
Балалар кабинетке кіреді, келген қонақтармен амандасады.
Педагог: Балалар сендер компьютер алдында сақталатын ережелерді білесіңдерме?
Балалар: Компьютер алдында су киімімізбер отыруға, су колымызбен ұстауға, монитордың бетін ұстауға ...... болмайды.
Педагог: жарайсыңдар балалар! Барлық ережелерді дұрыс айсыңдар. Балалар, сендер қауіпсіздік ерелерді айттыңдар, ал енді компьютердің негізгі құрылғыларының атауын атап беріңдерші.
Балалар: Монитор, пернетақта, тышқан, жүйелік блок.
Педагог: Барлыған дұрыс аттыңдар. Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Қыс мезгілі
Педагог: Дұрыс, ал қыста не жауады?
Балалар: Қар.
Педагог: Жарайсыңдар! Қардан біз не жасай аламыз?
Балалар: Аққала.
Педагог: Бәрекелді бізге қонаққа аққала келді, өзімен бірге көңілді сергіту сәтін алып келді.
(компьютерде аққаланың орындаунда сергіту сәті көрсетіледі).
Педагог: Кандай керемет аққаланың алып келген сергіту сәті өте көңілді болды. Балалар қараңдаршы мына құстың ұясы желмен ұшып кеткен екен, енді құсқа шұғыл түрде ұя керек. Балалар құсқа көмектесемізбе?
Балалар: Ия.
Педагог: Олай болса құсқа ұя салып берейік.
(Балалар компьютер арқылы құстың ұясын салады).
Педагог: Жарайсыңдар балалар! Енді құстың өз ұясы бар. Балалар шаршадыңдарма?
Балалар: Жооқ.
Педагог: олай болса аққала ойынын ойнайық.
Ойынның шарты: аққала бір неше бөліктерге бөлінген, соларды біріктіріп алу керек.
Педагог: Балалар ойын ұнадыма?
Балалар: Ия.
Педагог: Балалар сендер санап білесіндерме?
Балалар: Ия.
Педагог: Қане санап көрейік.
Балалар:1,2,3,4,5.
Педагог: Жарайсыңдар балалар! Мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.
Түнде көп боламыз,
Күндіз жоқ боламыз.
Балалар: Жұлдыздар.
Педагог: Балалар жұмбақтың жауабының дұрыс бұрыстығын мына сандарды ретімен біріктірсеңіздер шығады.
Балалар санның ретімен жұлдыздың суретін салады.
Қорытынды: Балалар бүгінгі оұу іс – әрекетімізде сендер кәмге көмектестіңдер? Оған не салып бердіңдер?
Балалар: құстарға ұя.
Педагог: Жарайсыңдар балалар! Енді құстың өз ұясы бар. Балалар сендер ұяны салу үшін қандай пішіндерді пайдарандыңдар?
Балалар: Төртбұрыш, үшбұрыш, доңгелек.
Педагог: Бәрекелді! Бүгінгі барлық тапсырмаларды дұрыс әрі тез орындадыңдар. Сендердің әр қайсысына мына жұлдызшаны бергім келіп тұр. Осы жұлдыздай жарқын болуыңызды тілеймін.
Қазақстан Республикас, Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы білім бөлімінің «№8 «Алтын сақа» балақшасы
Индорматика маманы Раку Алия Михайловна
шағым қалдыра аласыз













