|
Пәні |
Дүниежүзі тарихы |
||||||
|
Мектеп: |
«№5 А.Байтұрсынов атындағы ЖББМ»КММ |
||||||
|
Мұғалім: |
А.Мизамов |
||||||
|
Күні: |
11.12.2023ж |
||||||
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Бөлім: |
Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи-қабақ соғысы» оқиғаларының ерешеліктері қандай? |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.2.3 тарихи фактілер мен картаға сүйене отырып, әскери-саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттау; 9.3.2.5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау; 9.3.1.4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Саяси оқиғалардың мазмұнын ажыратады Саяси оқиғалардың салдарын талдау және бағалау |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Мұғалім карикатураны көрсетеді және сабақ тақырыбының арасындағы байланысты табуды сұрайды.
Карикатураны түсіндіріңіз. 1. Карикатураның мәнін талдау арқылы қарастырылатын кезеңдегі негізгі саяси оқиғаларды түсінуге жетелеңіз. 2. Оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарына талдау жасаңыз. Терминдерге анықтама беріңіз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақтау Бағалау: бастапқыда оқушылар өз анықтамаларын айтады, содан кейін оқушылар презентациядағы терминдер анықтамасымен өзін-өзі тексереді |
|
|
|
|
|
Жаңа білім |
Мұғалім 1979-1983 жылдардағы АҚШ пен КСРО оқиғаларын сипаттай отырып, қырғи- қабақ соғыстың негізгі оқиғаларын қысқаша ашады. Оқушыларға видеоролик көрсетіледі Мұғалімнің міндеті - екі алып державаның қарсыластығын көрсету, осылайша оқушыларға әлемнің ядролық соғысқа жақындығын түсіндіру. Мұғалім оқушыларды екі топқа бөліп,”қырғи-қабақ» соғыстың негізгі оқиғаларын КСРО және АҚШ көзқарастары арқылы талдауға тапсырма береді. 1.Топтық жұмыс.Қырғи-қабақ соғыстың негізгі оқиғалары. 1.Корей соғысы 2.Вьетнам соғысы 3.Кариб дағдарысы 4.Ауған соғысы 2.Жұптық жұмыс.Оқушылар жұп болып картадан бір
социалистік.бір капиталистік елді табуға тырысады. 3.Жеке жұмыс. «Тұлғаны таны» ойыны.
Оқушылар суреттегі тұлғаны тауып,оның бүгінгі тақырыпқа қатысын сипаттайды. |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды оқушылар НАТО мен ВШҰ арасындағы қарама -қайшылықты талдайды. Саяси оқиғалардың себептерін анықтайды Саяси оқиғалардың мазмұнын ашады Саяси оқиғалардың салдарын талдайды және бағалайды НАТО мен ВШҰ арасындағы қарама-қайшылықты сипаттайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» «Жұлдызшалар» |
Ақпараттық мәтін Дүниежүзі картасы Кесте Тақырыптық суреттер |
|
|
|
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау 4 сурет 1 жауап ойыны. Оқушылар ребусты шешу арқылы бүгінгі сабақты қорытындылайды. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|
|
|
|
Кері байланыс |
АҚШ халқынан КСРОға, КСРО халқынан АҚШқа хат жазу. |
Оқушылар қырғи-қабақ соғысы туралы өз ойларын жазады. |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|
|
|
|
Тексерілді: |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. "Қырғи-қабақ" соғысы
Ашық сабақ. "Қырғи-қабақ" соғысы
|
Пәні |
Дүниежүзі тарихы |
||||||
|
Мектеп: |
«№5 А.Байтұрсынов атындағы ЖББМ»КММ |
||||||
|
Мұғалім: |
А.Мизамов |
||||||
|
Күні: |
11.12.2023ж |
||||||
|
Сынып: 9 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Бөлім: |
Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи-қабақ соғысы» оқиғаларының ерешеліктері қандай? |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.2.3 тарихи фактілер мен картаға сүйене отырып, әскери-саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттау; 9.3.2.5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау; 9.3.1.4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Саяси оқиғалардың мазмұнын ажыратады Саяси оқиғалардың салдарын талдау және бағалау |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Мұғалім карикатураны көрсетеді және сабақ тақырыбының арасындағы байланысты табуды сұрайды.
Карикатураны түсіндіріңіз. 1. Карикатураның мәнін талдау арқылы қарастырылатын кезеңдегі негізгі саяси оқиғаларды түсінуге жетелеңіз. 2. Оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарына талдау жасаңыз. Терминдерге анықтама беріңіз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақтау Бағалау: бастапқыда оқушылар өз анықтамаларын айтады, содан кейін оқушылар презентациядағы терминдер анықтамасымен өзін-өзі тексереді |
|
|
|
|
|
Жаңа білім |
Мұғалім 1979-1983 жылдардағы АҚШ пен КСРО оқиғаларын сипаттай отырып, қырғи- қабақ соғыстың негізгі оқиғаларын қысқаша ашады. Оқушыларға видеоролик көрсетіледі Мұғалімнің міндеті - екі алып державаның қарсыластығын көрсету, осылайша оқушыларға әлемнің ядролық соғысқа жақындығын түсіндіру. Мұғалім оқушыларды екі топқа бөліп,”қырғи-қабақ» соғыстың негізгі оқиғаларын КСРО және АҚШ көзқарастары арқылы талдауға тапсырма береді. 1.Топтық жұмыс.Қырғи-қабақ соғыстың негізгі оқиғалары. 1.Корей соғысы 2.Вьетнам соғысы 3.Кариб дағдарысы 4.Ауған соғысы 2.Жұптық жұмыс.Оқушылар жұп болып картадан бір
социалистік.бір капиталистік елді табуға тырысады. 3.Жеке жұмыс. «Тұлғаны таны» ойыны.
Оқушылар суреттегі тұлғаны тауып,оның бүгінгі тақырыпқа қатысын сипаттайды. |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды оқушылар НАТО мен ВШҰ арасындағы қарама -қайшылықты талдайды. Саяси оқиғалардың себептерін анықтайды Саяси оқиғалардың мазмұнын ашады Саяси оқиғалардың салдарын талдайды және бағалайды НАТО мен ВШҰ арасындағы қарама-қайшылықты сипаттайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» «Жұлдызшалар» |
Ақпараттық мәтін Дүниежүзі картасы Кесте Тақырыптық суреттер |
|
|
|
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау 4 сурет 1 жауап ойыны. Оқушылар ребусты шешу арқылы бүгінгі сабақты қорытындылайды. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|
|
|
|
Кері байланыс |
АҚШ халқынан КСРОға, КСРО халқынан АҚШқа хат жазу. |
Оқушылар қырғи-қабақ соғысы туралы өз ойларын жазады. |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|
|
|
|
Тексерілді: |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз





















