Материалдар / Ашық сабақ: Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы. 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялар туралы айтады;
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тексерілді» __________Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

Бөлім:

Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

Педагогтің аты-жөні:

Көбекбай А.

Күні:

09.12.2021 жыл

Сыныбы: 8 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы.

Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық Кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялар туралы айтады;

Көпшілік оқушылар үшін:

Ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға береді;

Кейбір оқушылар үшін:

Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


Алыңғы сабақты пысықтау:

Сұрақар:

1.Алашорда үкіметі құрылды?

2. Алаш автономиясының астанасы?

3. Түркістан автономиясының басшысы кім?

4.Алғашқы жалпыұлттық газеті қай жылы шықты?

5. Алғашқы жалпыұлттық газетінің аты?

Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ- Алаш

2 топ-Түркістан

3 топ- Қазақстан



Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


«Жетістік баспалдағы» - әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Оқушылардың жауабына қарай қолдау көрсетіледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлер,

Слайд,

Стикерлер.

Топ аты жазылған қағаздар








Жаңа сабаққа кіріспе

7 минут


Ұжымдық жұмыс.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы видеоролик көрсетіп, жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Интерактивті тақта

Видеоролик

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.

Т оптық жұмыс

1-тапсырма.

«Ромбтық жіктелім» әдісі.

Мәтінмен жұмыс.

Мәтіннен ең маңызды, маңызды, жеткілікті түрдегі маңызды ақпаратты анықтау

Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі.



Мәтіннен ең маңызды, маңызды, жеткілікті түрдегі маңызды ақпаратты анықтайды

Дескриптор

-Қазақ АКСР-нің құрылуының алғы шарттарын

анықтай алады.


-Қазақ АКСР-нің нышандарын анықтай алады.


Жалпы-5 балл.

Интерактивті тақта

Оқулық

Сурет

Карта

Жұптық жұмыс

1 0 минут

2-тапсырма.

«Иллюстрация» әдісі.

Қазақ АКСР-і мен қазіргі Қазақстаннаың картасын салыстыру, ерекшелігін табу

Оқушылар жұптасып, екі кезеңнің карталарын салыстырады, ерекшелігін табады

Дескриптор:

-Карталарды салыстырады.

-Ерекшеліктерін табады.


Жалпы-4 балл


С лайд, оқулық, карта

Ж еке жұмыс


8 минут

3-тапсырма.

«Дұрыс-бұрыс» әдісі.

Жаңа сабақты қалай меңгергені туралы сұрақтарға жауап беру

1.Қазақ АКСР-і 1919 жылдың қаңтар айында құрылды.

2. 1920 жылғы дерек бойынша Қазақ АКСР-і 1871239 шақырымды құрады.

3. Қазақ жер аумағының қалыптасуына Ы.Алтынсарин, А.Авдеев зор еңбек сіңірді.

4.Орынбор губерниясы Қазақ АКСР-і құрамында қалды

Кестеде берілген сұрақтардың дұрыс немесе бұрыстығын белгілеп шығады

Дескриптор:

-Сұраққа жауап береді

-Дұрыс-бұрысын анықтайды


Жалпы-7 балл



Слайд, кесте, таратпа қағаздары







Сабақтың соңы

Ой толғаныс.


Кері байланыс

5 мин.


«ҚҚҚ» әдісі.

1-құнды

2-қызық

3-қиын

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Оқу тапсырмасы:

Бүгінгі тақырыпты туралы қосымша ақпарат көздерінен оқып, оқулықтың 77-бетіндегі тест тапсырмасын орындау

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



















Жаңа сабақты қосымша ақпарат көздерінен оқып, тест тапсырмасын орындайды

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








Дескриптор:

-Қосымша ақпараттан жаңа сабақты оқиды

-Тест орындайды


Жалпы-5 балл

Shape1

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!