Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тексерілді» __________Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

    Бөлім:

    Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Көбекбай А.

    Күні:

    09.12.2021 жыл

    Сыныбы: 8 «Ә»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы.

    Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық Кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялар туралы айтады;

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға береді;

    Кейбір оқушылар үшін:

    Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    5 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


    Алыңғы сабақты пысықтау:

    Сұрақар:

    1.Алашорда үкіметі құрылды?

    2. Алаш автономиясының астанасы?

    3. Түркістан автономиясының басшысы кім?

    4.Алғашқы жалпыұлттық газеті қай жылы шықты?

    5. Алғашқы жалпыұлттық газетінің аты?

    Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

    1 топ- Алаш

    2 топ-Түркістан

    3 топ- Қазақстан



    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


    «Жетістік баспалдағы» - әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Оқушылардың жауабына қарай қолдау көрсетіледі.

    Оқулық, жұмыс дәптерлер,

    Слайд,

    Стикерлер.

    Топ аты жазылған қағаздар








    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 минут


    Ұжымдық жұмыс.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы видеоролик көрсетіп, жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Интерактивті тақта

    Видеоролик

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    10 мин.

    Т оптық жұмыс

    1-тапсырма.

    «Ромбтық жіктелім» әдісі.

    Мәтінмен жұмыс.

    Мәтіннен ең маңызды, маңызды, жеткілікті түрдегі маңызды ақпаратты анықтау

    Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі.



    Мәтіннен ең маңызды, маңызды, жеткілікті түрдегі маңызды ақпаратты анықтайды

    Дескриптор

    -Қазақ АКСР-нің құрылуының алғы шарттарын

    анықтай алады.


    -Қазақ АКСР-нің нышандарын анықтай алады.


    Жалпы-5 балл.

    Интерактивті тақта

    Оқулық

    Сурет

    Карта

    Жұптық жұмыс

    1 0 минут

    2-тапсырма.

    «Иллюстрация» әдісі.

    Қазақ АКСР-і мен қазіргі Қазақстаннаың картасын салыстыру, ерекшелігін табу

    Оқушылар жұптасып, екі кезеңнің карталарын салыстырады, ерекшелігін табады

    Дескриптор:

    -Карталарды салыстырады.

    -Ерекшеліктерін табады.


    Жалпы-4 балл


    С лайд, оқулық, карта

    Ж еке жұмыс


    8 минут

    3-тапсырма.

    «Дұрыс-бұрыс» әдісі.

    Жаңа сабақты қалай меңгергені туралы сұрақтарға жауап беру

    1.Қазақ АКСР-і 1919 жылдың қаңтар айында құрылды.

    2. 1920 жылғы дерек бойынша Қазақ АКСР-і 1871239 шақырымды құрады.

    3. Қазақ жер аумағының қалыптасуына Ы.Алтынсарин, А.Авдеев зор еңбек сіңірді.

    4.Орынбор губерниясы Қазақ АКСР-і құрамында қалды

    Кестеде берілген сұрақтардың дұрыс немесе бұрыстығын белгілеп шығады

    Дескриптор:

    -Сұраққа жауап береді

    -Дұрыс-бұрысын анықтайды


    Жалпы-7 балл



    Слайд, кесте, таратпа қағаздары







    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.


    Кері байланыс

    5 мин.


    «ҚҚҚ» әдісі.

    1-құнды

    2-қызық

    3-қиын

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


    Оқу тапсырмасы:

    Бүгінгі тақырыпты туралы қосымша ақпарат көздерінен оқып, оқулықтың 77-бетіндегі тест тапсырмасын орындау

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



















    Жаңа сабақты қосымша ақпарат көздерінен оқып, тест тапсырмасын орындайды

    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








    Дескриптор:

    -Қосымша ақпараттан жаңа сабақты оқиды

    -Тест орындайды


    Жалпы-5 балл

    Shape1

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Көбекбай Асхат Қанатбекұлы
    17 Мамыр 2023
    1041
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы. 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы. 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялар туралы айтады;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тексерілді» __________Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

    Бөлім:

    Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Көбекбай А.

    Күні:

    09.12.2021 жыл

    Сыныбы: 8 «Ә»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы.

    Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық Кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялар туралы айтады;

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға береді;

    Кейбір оқушылар үшін:

    Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    5 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


    Алыңғы сабақты пысықтау:

    Сұрақар:

    1.Алашорда үкіметі құрылды?

    2. Алаш автономиясының астанасы?

    3. Түркістан автономиясының басшысы кім?

    4.Алғашқы жалпыұлттық газеті қай жылы шықты?

    5. Алғашқы жалпыұлттық газетінің аты?

    Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

    1 топ- Алаш

    2 топ-Түркістан

    3 топ- Қазақстан



    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


    «Жетістік баспалдағы» - әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Оқушылардың жауабына қарай қолдау көрсетіледі.

    Оқулық, жұмыс дәптерлер,

    Слайд,

    Стикерлер.

    Топ аты жазылған қағаздар








    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 минут


    Ұжымдық жұмыс.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы видеоролик көрсетіп, жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Интерактивті тақта

    Видеоролик

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    10 мин.

    Т оптық жұмыс

    1-тапсырма.

    «Ромбтық жіктелім» әдісі.

    Мәтінмен жұмыс.

    Мәтіннен ең маңызды, маңызды, жеткілікті түрдегі маңызды ақпаратты анықтау

    Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі.



    Мәтіннен ең маңызды, маңызды, жеткілікті түрдегі маңызды ақпаратты анықтайды

    Дескриптор

    -Қазақ АКСР-нің құрылуының алғы шарттарын

    анықтай алады.


    -Қазақ АКСР-нің нышандарын анықтай алады.


    Жалпы-5 балл.

    Интерактивті тақта

    Оқулық

    Сурет

    Карта

    Жұптық жұмыс

    1 0 минут

    2-тапсырма.

    «Иллюстрация» әдісі.

    Қазақ АКСР-і мен қазіргі Қазақстаннаың картасын салыстыру, ерекшелігін табу

    Оқушылар жұптасып, екі кезеңнің карталарын салыстырады, ерекшелігін табады

    Дескриптор:

    -Карталарды салыстырады.

    -Ерекшеліктерін табады.


    Жалпы-4 балл


    С лайд, оқулық, карта

    Ж еке жұмыс


    8 минут

    3-тапсырма.

    «Дұрыс-бұрыс» әдісі.

    Жаңа сабақты қалай меңгергені туралы сұрақтарға жауап беру

    1.Қазақ АКСР-і 1919 жылдың қаңтар айында құрылды.

    2. 1920 жылғы дерек бойынша Қазақ АКСР-і 1871239 шақырымды құрады.

    3. Қазақ жер аумағының қалыптасуына Ы.Алтынсарин, А.Авдеев зор еңбек сіңірді.

    4.Орынбор губерниясы Қазақ АКСР-і құрамында қалды

    Кестеде берілген сұрақтардың дұрыс немесе бұрыстығын белгілеп шығады

    Дескриптор:

    -Сұраққа жауап береді

    -Дұрыс-бұрысын анықтайды


    Жалпы-7 балл



    Слайд, кесте, таратпа қағаздары







    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.


    Кері байланыс

    5 мин.


    «ҚҚҚ» әдісі.

    1-құнды

    2-қызық

    3-қиын

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


    Оқу тапсырмасы:

    Бүгінгі тақырыпты туралы қосымша ақпарат көздерінен оқып, оқулықтың 77-бетіндегі тест тапсырмасын орындау

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



















    Жаңа сабақты қосымша ақпарат көздерінен оқып, тест тапсырмасын орындайды

    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








    Дескриптор:

    -Қосымша ақпараттан жаңа сабақты оқиды

    -Тест орындайды


    Жалпы-5 балл

    Shape1

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 9 сынып
    17.05.2023
    1041
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Көбекбай Асхат Қанатбекұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации