Ашық сабақ. "Қысқаша көбейту формулалары"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. "Қысқаша көбейту формулалары"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қысқаша көбейту формулалары" тақырыбына өткізілген ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Мектеп директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

___________

«26» қаңтар 2024ж.


Бөлім

Қысқаша көбейту формулалары

Педагогтің аты-жөні

Махамбетиярова Жанна Жанабиловна

Күні

26.01.2024ж.

Сынып:7 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

7.2.1.10 қысқаша көбейту формулаларын

біледі және қолданады

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

-қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады;

- қысқаша көбейту формулаларын қолданып,есептер шығарады;- қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алады

Сабақтың мақсаты

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану

Құндылықтарға баулу

Физикалық белсенді болу.Уақытты тиімді пайдалану

Сабақбарысы

Сабақтың

кезеңі

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

2 минут


















3 минут






















3 минут

Ұйымдастыру.

Психологиялық ахуал.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

«Жақсы көңіл күй жан шуағы»

Оқушылар бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.



Үй жұмысын тексеру.

31.18

Есептеңдер:

;

;

;

32.17

Теңдеуді шешіңдер:

1)x(x-4) ;

-4х -2х+1;

4х+2х 3;

-2х 3;

х

Жауабы: -1,5


2)(х+2)(х-3)-3 ;

-3х+2х-6-3 +2х+1;

-х-2х ;

-3х

х

Жауабы:



«Қысқаша көбейту формулалары»

https://learningapps.org/watch?v=phw6k1yik22сілтемесі арқылы өтіп, тексеру жүргізіледі.

Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін айтады.









«Сұхбаттасқан жұп» әдісі арқылы оқушылар үй тапсырмасын ауызша оқиды. Оқушылар дәптерлерін жұптарымен алмастыру арқылы интербелсенді тақтада жауабымен жазылған үй тапсырмасына қарап презентациядан

жұбының жұмысының дұрыстығын тексереді.





















Есеп шешімін интербелсенді тақтадан тауып көрсетеді














Мадақтау












Презентация






























Ортасы

25 минут


































































2 мин







2 мин









2 минут































3 минут

Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс.

Оқулықтағы №31.20(1,3)

32.15 (1,4), №32.18(1,3), №32.21(4,5,6), №32.25(1)

есептер тақтада орындалады.


31.20(1,3)

Көбейтіндіні көпмүше түрінде жаз:

1) (5-а)(5+а)*(25+ ) ;


3)


32.15(1,4)


Теңдеуді шешіңдер:

1) ;






4)









32.18(1,3)

Теңсіздікті шешіңдер:

-








3)






32.21(4,5,6)

4) ;



5) ;




6) ;




32.25(1)

+(9a+7b)(8a-13b);





Сергіту сәті.




Топтық жұмыс

«Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару»

Оқушыларға 8 есеп беріледі. Топпен есептердің шешімін табады.https://learningapps.org/watch?v=p70sh4a2522 сілтемесі арқылы өтіп, тексеру жүргізіледі.


1-топ

1)Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз 4

2)

3)Дәрежені көпмүше түрінде жаз:

4) 3х, 5у өрнегін екі еселенген көбейтінді түрінде жаз.

2-топ

1) Өрнектердің ішінде екімүшенің квадраты түрінде болатынын анықта:

, 2)1-3х+ ,

3) 4 , 4) 4

2) Үшмүшені екімүше қосындысының квадраты түрінде жаз:

3)Дәрежені көпмүше түрінде жаз:

4) а және в өрнектері арқылы екі өрнектің қосындысы квадратын жаз.


Сабақты қорытындылау.

«Кім жүйрік» әдісі тест тапсырмаларын орындау










1)(5-а)(5+а)*(25+ )

(25- ) )*(25+ )





1) ;

Жауабы: -5

-18t+81)

+18t-81

18t 81+31

18t 112

t

Жауабы:



-

-

-

-2n 3

n

n

Жауабы: ( )


3)

0

m

Жауабы(0; + )



4) +12kt+1,44


5)

- ab+


6)

-



+(9a+7b)(8a-13b)

121 -22ab+ +72 – 117ab+56ab – 91

19 -83ab - 90


Логикалық тапсырмаларды WordWall бағдарламасы арқылы орындайды



Есеп шешімін интербелсенді тақтадан жазып көрсетеді










































Online Test Pad бағдарламасы арқылы тест тапсырмаларын орындау


Мадақтау



















































































мадақтау





























1тапсырма- 1 балл

Оқулық, тақта, бор




































































































Соңы

3 минут

Рефлексия«Білім почтасы»

Үйге тапсырма:№31.20(2,4),

32.21(1,2,3)

Оқушы білімін бағалау

Оқушылар сабақ ұнаған болса қолдарындағы конверттерге сабақ жайлы пікірлерін жазып,почта жәшігіне салады


Почта жәшігі

конверт



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.03.2025
140
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі