Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулалары тақырыбы математика пән мұғалімдері үшін қажет. Бұл тақырыпта жаңартылған білім беру бағдарламасындағы жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланып құрылған.Сабақта формативті бағалау  Өзін-өзі бағалау  Өзара бағалау  Жұптық бағалау  Дескриптор Критерийлері бойынша, сонымен қатар мұғалімнің бақылауы бойынша жүргізілді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспрдың тарауы:

7.3А бөлім: Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп: Ырғыз ауданы

1 қазақ орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің ТАӘ: Абдирова Н.Е.

Сынып:7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қысқаша көбейту формулалары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.10 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану


Сабақ мақсаттары

-Барлығы: қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады.

-Басым бөлігі: алгебралық өрнектерді ықшамдауда

қысқаша көбейту формуласын қолданады;

-кейбірі: күрделі теңдеу шешу барысында

.


Бағалау критерийлері

- қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады.

- алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- күрделі теңдеу шешу барысында .


Тілдік мақсаттар

- қысқаша көбейту формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

-ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формуласын жаза біледі;

Бөлім бойынша лексика және терминология

- қысқаша көбейту формуласы;

-екі өрнектің қосындысының (айырмасының) квадраты;

-екі өрнектің қосындысының (айырмасының )кубы;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

- есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз жеткізеді;

Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер

- сабақ барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады.

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Құндылықтарды

дарыту

Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана

Пәнаралық

байланыстар


Алдыңғы білім


Бірмүшелер мен көпмүшелермен амалдар орындай алу



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу, түгендеу. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу.


«Белсенді тақта»

1) Өрнекті оқыңдар:


2) Бірмүшенің квадраты түріне келтіріңдер

К еспе қағаздары

www.zkoipk.kz


Сабақтың ортасы

































Мұғалім оқу материалын қосымша ресурстар арқылы түсіндіруді ұйымдастырады.

1) Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін қандай топтау тәсілін қолданады?

2)Көпмүшелерді көбейту ережесі?

3)Есеп шығару :

  1. (3а-4в)(3а+4в)

  2. (9х+7у)(9х-7у)

  3. (2m-4n)(2m+4n)

Жаңа тақырыпты түсіндіру: екі өрнектің квадраттарының айырымы олардың айырымы мен қосыныдысының көбейтіндісіне тең.

(а-в)(а+в)=а22 немесе а22=(а-в)(а+в)

І топ: Екі өрнектің айырамасынның олардың қосындысына көбейтіндісі осы өрнектердің квадраттарының айырмасына тең.

(а-в)(а+в)= а2 +ав – ав – в2 = а2 – в2

Мысалы: 9-

ІІ топ: Екі өрнектің квадраттарының айырамасы осы өрнектердің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең. а2 – в2 = (а-в)(а+в)

Мысалы: 25-

Тапсырма

1. Амалдарды орындаңдар:І топ

1) (х-5)(5+х)=

2) (10-к)(к+10)= -100

3) (а+ )(а- )= -

4) ( х-у)(у+ )= -

ІІ топ

1) ( n-m)(m+ )= -

2) (8+у)(у-8)= -64

3) (9x-5y)(9x+5y)= -25

4) (-4а+ )(3b+4а)= -

Дескриптор:

  1. көпмүшені көбейтіп жақшаны ашады

  2. шыққан өрнекті ықшамдайды

  3. нәтижесінде екі өрнектің квадраттарынын қосындысының (айырымының) формуласы шығады


2.Көбейтуді орындандар: І, ІІ топ

- + =

2)

3)(1,1 + )( 1,1 - )= 1,21 -

Екі топ бір-бірін бағалайды «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы


3.«Ой қозға» Әрбір тапсырмаға сәйкес дұрыс жауап тауып, оған сәйкес әріптерден сөз құрастырыңдар.

Тапсырмалар

Жауаптар

Әріптер

1

A

2

T

3

Қ

4

3

З

5

Қ

6

А

7

9

С

8

Н

9

А


1

2

3

4

5

6

7

8

9

Қ

А

З

А

Қ

С

Т

А

Н

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады


4. Жеке жұмыс: Дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтыр:

1.

2.

3.

4.

5.

Оқушы өзін-өзі бағалайды. «Бас бармақ» әдісі

Дұрыс жауаптары

1.

2.

3.

4.

5.


Презентация














Кеспе қағаздары











Кеспе қағаздары

Алгебра 7 кл

31.2














Оқулық Алгебра 7 кл

31.2

бет




Оқулық №31.12

Бет

«Бағдаршам» әдісі












Оқулық №31.1

бет

Picture 2

















Сабақтың соңы

мин

Қорытынды:

Математикалық домино

(Shape1 4 )(y+4 )

Shape2

2

Shape4 Shape3


( ) ( )

2y(y-4)(y+4)

x(x-10)(x+10)


(Shape5 x+


16


Жұптық бағалау

Рефлекция


Үй жұмысы.

31.17, №31.11

Оқулық Алгебра 7 кл


«Математикалық домино» әдісі


Рисунок 8








«Бағалау терезесі» әдісі

Жаңа әдіс-тәсілдер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

1)« Амалдарды орындауға, Көбейтуді орындауға » берілген тапсырмалардың нәтижесі арқылы саралаймын

2) .«Ой қозға» әдісі арқылы

кейбір оқушылар үшін саралаймын

3)«Жеке жұмыс» орындауға берілген тапсырмалар арқылы оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралаймын

4)«Математикалық домино» әдісі арқылы берілген тапсырма бойынша саралаймын.


Сабақта формативті бағалау

  • Өзін-өзі бағалау

  • Өзара бағалау

  • Жұптық бағалау

  • Дескриптор

Критерийлері бойынша, сонымен қатар мұғалімнің бақылауы бойынша жүргізіледі. Үй тапсырмасын тексеру кезінде өзін-өзі бағалау жүргізіледі. Оқушылар өзін-өзі бағалау арқылы неге жеткенін және неге жеткенін және неге әлі жеткізу керектігін бағалап отырады. Әрбір оқушы назардан тыс қалмайды. Орындаған жұмыстары бойынша мадақтау алады.

Интербелсенді тақтамен жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелерді сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: “Ой қозға” әдісі

2:“Бағдаршам” әдісі, кері байланыс


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Белсенді оқыту әдістерін кеңінен қолдану

2:Формативті бағалау әдістерін нақты, жүйелі пайдалану


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2018
1455
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі