Материалдар / Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары : қосынды мен айырманың кубы 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары : қосынды мен айырманың кубы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары : қосынды мен айырманың кубы 7 сынып оқушыларға қызықты болуы үшін оиындар түрлері қолданылды жәнеде жан жақты матерялдпр жиналды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2022
388
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:08.02.2022ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жарылқап Нұрболат

Сынып: 7

Қатысқандар саны:12

Сабақ

тақырыбы

Қысқаша көбейту формулалары : қосынды мен айырманың кубы (жаңа материалды меңгеру )

Сабақ

тақырыбы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушылар:


7.2.1.18қысқаша көбейту формулаларын

біледі және қолданады;



Сабақ мақсаттары

Оқушыларды

- «қосынды мен айырманың кубы» формуласымен таныстыру;

- қысқаша көбейту формуласын өрнектерді ықшамдау кезінде қолдануды үйрету.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру .

Оқушылармен сәлемдесіп,түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару

.





Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут



«Алдынғы өткен тақырыпты қайталау»


Кезеңді қорытындылау:

  • Тапсырманы орындау барысында қиындықтар туды ма?

  • Қандай?

  • Барлық жұптарды таптыңыз ба? Қай жұп Сізге жаңа болып көрінді?

  • Сіз қалай ойлайсыз, бұл формула ма?




10 минут





.

Сәйкес мәндерін табуға арналған

Ойын түріндегі жаттыңу



Жеке жұмыс

15 минут






Топтық жұмыстың қорғауы.

Тақырыпты тереңдету

Оқушылар Паскаль үшбұрышымен танысады.

Оны зерттегесін, кубтың қосындысы мен айырмасының коэффициенттеріне шығады.

Бейнебаян көреді (ссылкны қараңыз).



Теориялық материалды жаттау. формуласын қорытып шығаруды білу.

Карточка

1.Көпмүше түрінде көрсетіңдер:

a) (8x3–4y2)3

в) (0,2x5+0,5y2)3

2. Көпмүшені екі өрнектің кубы түрінде көрсетіңдер:

а) x3+6x2y+12xy2+8y3

в) 0,125z9+0,15z6k4+0,06z3k8+0,008k12

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

  • Орындалған тапсырма мен көрген бейнебаян бойынша бүгін біз нені зерттеумен айналысамыз ?

Презентация.



Ойын

5 минут



Соңы

5 минут

Кері байланыс:

Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады:

  • Бүгін мен білдім...

  • Маған қызықты болды...

  • Маған қиын болды...

  • Мен тапсырманы орындадым...

  • Енді мен істей аламын...

  • Сабақ маған менің өмірім үшін берді...?


  • Бүгін мен білдім...

  • Маған қызықты болды...

  • Маған қиын болды...

  • Мен тапсырманы орындадым...

  • Енді мен істей аламын...

  • Сабақ маған менің өмірім үшін берді...?




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!