Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
(5-7
мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу,
сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау және оқушылардың зейінін
сабаққа аудару. Жағымды көңіл күй
тудыру.
А
деңгейі:
Қысқаша көбейту формуласының
ережесін айтады
В
деңгейі:
Ереже бойынша мысал келтіріп,
шығара алады
В
деңгейі:
Мысал бойынша есептің шығару
жолын түсіндіріп, ойын тұжырымдай
алады.
Жұптық
жұмыс
Берілген өрнектерді пайдалана
отырып қысқаша көбейту формуласын құрастырып, шешімін
жазыңыз:
2х; 3у; 5а; 6с; 0,5а; 4у;
6с; 3x
|
Сабаққа
дайындалады.
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Дескриптор:
Білім
алушы
- бірінші өрнек пен
екінші өрнекті анықтайды;
- формуланың орнына
өрнектерді қояды;
-есептейді;
-жауабын
табады.
2
ұпай
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
Мадақтау
|
Сұрақтар
жазыл
ған
үлестір
мелі
қағаздар
|
Оқулықпен
жұмыс
(10
мин)
|
№5.77 (тақ
есептері)
№5.78 (тақ
есептері)
Есепті шығару қадамы бойынша
оқушылардың ойын сұрайды.
|
Өз ойларын ортаға
салады
Дескриптор:
Білім
алушы
- өрнектерді формулаға
келтіріп алады;
- формуланың орнына
өрнектерді қояды;
-есептейді;
-жауабын
табады.
3
ұпай
Есептерді орындарынан және
тақтада орындайды
|
Оқушылар критерийлер бойынша
бірін-бірі бағалайды.
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Өзін-өзі
бағалау
|
Оқулық
|
Бекіту
15 минут
|
«Сергіту сәті» жауап дұрыс
болса, екі рет шапалақ ұрады, қате болса, аяқтарымен жерді
тепкілейді.
-3+4=6 дұрыс
емес
-1-2=3 дұрыс
емес
1-3=-2
дұрыс
8+3=12 дұрыс
емес
2-(-3)=5
дұрыс
-3+6=-3 дұрыс
емес
Сабақты
қорытындылау
Топтық
жұмыс
1) Өрнектерді ықшамдап,
сәйкестігін табыңыз
Өрнектер
|
Шешімі
|
(5+b)(5-b)
|
|
x2-4xy2+4y4
|
9+6a+a2;
|
(3+a)2
|
(x-2y
2)2
|
|
25- b2
|
|
|
2)
Тепе – теңдік шығатындай етіп
(*) таңбасының орнына қандайда бір мүшені
жазыңыз:
1) (5-2a)(25+10a+
a2)=125-8a3
2)
3)
4)
3. Көбейткіштерге жіктеңдер:
Үйге
тапсырма
№5.77 (жұп
есептері)
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау.
Топтық
жұмыс
1) 5
ұпай
2) 4
ұпай
3) 3
ұпай
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалау
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|