Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
4
мин.
Миға
шабуыл.
«Ой қозғау»
әдісі.
6
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа болу.
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру.
Үй тапсырмасын
тексеру.Сағат
тілі бағыты бойынша үй тапсырмасын
тексеру.
«Пицца» әдісі арқылы оқушылар
формулаларды еске түсіріп жазу. Пиццаны жауап берген сұрақтарына
қарай безендіру.
-
оқушылармен бірге сабақ
мақсаттарын анықтау: Түрткі болу сұрақтарын
қою
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе
тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы
көңіл күй сыйлайды.
«Сағат тілі
бағыты» әдісімен бір бірінің үй
жұмысын тексереді және «Плюс,
минус» әдісі бойынша
бағалайды.
Пиццадағы сұрақтарға жауап
беріп, пиццаны безендіреді
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы
бағалау
«Плюс,
минус»
әдісі
|
Оқулық
7-сынып.
стикерлер
|
Ұжымдық
жұмыс.
8
мин.
«Ward wall»
әдісі
|
Есептер
шығару.
«Ward wall»
әдісі
арқылы тапсырмаларды топтасып
орындайды.
|
Оқушылар топтасып
тапсырмаларды орындайды
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады
.
|
Дескриптор:
-Формуланы
тұжырымдайды
-2балл
-Есепті
шығарады
-1балл
-жауабын
жазады
-1балл
|
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
7-сынып.
Қосымша
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
8
мин.
Топтық
жұмыс.
Сергіту
сәті
2
мин
|
Топтық жұмыс «SMART талдау»
әдісі бойынша Постер қорғау. Оқушылар қысқаша көбейту
формулаларының қиынды элементтерінен формулаларды құрастырады және
мысал келтіріп түсіндіреді.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
Кубик
әдісі.
Әр-бір топтан 1 оқушы шығып
кубикті тастайды, шартына қарай барлық оқушыларды
сергітеді
|
Топтар формулаларды жинайды.
Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып
тексереді.
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
|
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
Басбармақ
әдісі
|
7-сынып
Алгебра
Ватман, кеспе
қағаздар
|
Жұптық
жұмыс
8
мин.
|
Фри
әдісі
Саралау. Қабілетті оқушыларға қосымша
тапсырма беремін, көмек қажет ететін оқушыларға кеспе қағазда
тапсырма беремін.
|
Берілген тапсырма бойынша
есепті жұптасып орындайды
|
Дескриптор.
-есепті
дәлелдейді
-2балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
7-сынып
оқулығы.
|
Жеке
жұмыс
4
мин.
.
|
Сәйкестендіру
тапсырмалары:
Саралау. Оқушылардың деңгейіне
байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.
|
Оқушылар сәйкестендіру
тапсырмаларын орындайді
|
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
Білімленд
тапсырмалары
Сәйкестендіру
кестесі
|
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
5
мин.
|
Сабақты қорытындылау. Кері
байланыс.
«Білім поштасы» әдісін
пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді және ұсыныстарыңды
жаз
Үй тапсырмасы:
№
|
Оқушылар өздерінің
тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы
тұжырымдайды.
|
10 баллдық бағалау
жүесі
|
стикерлер
|