Материалдар / Ашық сабақ. Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулалары қолданып есептерді түрлендіру, есептер шығару. Әр түрлі әдіс тәсілдерді қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
243
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

ҰМЖ бөлімі: Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп: № 65 Ә.Мұзрапов атындағы жом

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Касымова Н

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.15

қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау

Сабақтың мақсаты

Формулалардың көмегімен өрнектерді түрлендіру;

Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді түрлендіру барысында қолдану;

Бағалау критерийі

Формулалардың көмегімен өрнектерді түрлендіреді;

Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді түрлендіру барысында қолданады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

4 мин.


Миға шабуыл.

«Ой қозғау» әдісі.

6 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа болу. Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру.

Үй тапсырмасын тексеру.Сағат тілі бағыты бойынша үй тапсырмасын тексеру.

«Пицца» әдісі арқылы оқушылар формулаларды еске түсіріп жазу. Пиццаны жауап берген сұрақтарына қарай безендіру.


- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау: Түрткі болу сұрақтарын қою


Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

«Сағат тілі бағыты» әдісімен бір бірінің үй жұмысын тексереді және «Плюс, минус» әдісі бойынша бағалайды.

Пиццадағы сұрақтарға жауап беріп, пиццаны безендіреді


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалау


«Плюс, минус» әдісі



Оқулық 7-сынып.


стикерлер

Ұжымдық жұмыс.


8 мин.


«Ward wall» әдісі



Есептер шығару.

«Ward wall» әдісі

арқылы тапсырмаларды топтасып орындайды.

Оқушылар топтасып тапсырмаларды орындайды

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады


.

Дескриптор:

-Формуланы тұжырымдайды

-2балл

-Есепті шығарады

-1балл

-жауабын жазады

-1балл


Сұрақтар топтамасы.

Оқулық 7-сынып.

Қосымша

АКТ





Shape1 Shape2

Сабақтың ортасы


8 мин.


Топтық жұмыс.



Сергіту сәті

2 мин

Топтық жұмыс «SMART талдау» әдісі бойынша Постер қорғау. Оқушылар қысқаша көбейту формулаларының қиынды элементтерінен формулаларды құрастырады және мысал келтіріп түсіндіреді.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.


Кубик әдісі.

Әр-бір топтан 1 оқушы шығып кубикті тастайды, шартына қарай барлық оқушыларды сергітеді

Топтар формулаларды жинайды. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Басбармақ әдісі

7-сынып

Алгебра

Ватман, кеспе қағаздар


Жұптық жұмыс

8 мин.

Фри әдісі


Саралау. Қабілетті оқушыларға қосымша тапсырма беремін, көмек қажет ететін оқушыларға кеспе қағазда тапсырма беремін.


Берілген тапсырма бойынша есепті жұптасып орындайды




Дескриптор.

-есепті дәлелдейді

-2балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


7-сынып оқулығы.


Жеке жұмыс

4 мин.


.

Сәйкестендіру тапсырмалары:


Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.


Оқушылар сәйкестендіру тапсырмаларын орындайді

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


Білімленд тапсырмалары

Сәйкестендіру кестесі

Сабақтың соңы.

Рефлексия

5 мин.

Сабақты қорытындылау. Кері байланыс.

«Білім поштасы» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді және ұсыныстарыңды жаз

Үй тапсырмасы: №

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды.


10 баллдық бағалау жүесі


стикерлер



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  1. Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;

  2. Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;

Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.

«Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау.


10-баллдык жүйе бойынша багалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!