Ашық сабақ. Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулалары қолданып есептерді түрлендіру, есептер шығару. Әр түрлі әдіс тәсілдерді қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

ҰМЖ бөлімі: Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп: № 65 Ә.Мұзрапов атындағы жом

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Касымова Н

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.15

қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау

Сабақтың мақсаты

Формулалардың көмегімен өрнектерді түрлендіру;

Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді түрлендіру барысында қолдану;

Бағалау критерийі

Формулалардың көмегімен өрнектерді түрлендіреді;

Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді түрлендіру барысында қолданады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

4 мин.


Миға шабуыл.

«Ой қозғау» әдісі.

6 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа болу. Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру.

Үй тапсырмасын тексеру.Сағат тілі бағыты бойынша үй тапсырмасын тексеру.

«Пицца» әдісі арқылы оқушылар формулаларды еске түсіріп жазу. Пиццаны жауап берген сұрақтарына қарай безендіру.


- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау: Түрткі болу сұрақтарын қою


Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

«Сағат тілі бағыты» әдісімен бір бірінің үй жұмысын тексереді және «Плюс, минус» әдісі бойынша бағалайды.

Пиццадағы сұрақтарға жауап беріп, пиццаны безендіреді


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалау


«Плюс, минус» әдісі



Оқулық 7-сынып.


стикерлер

Ұжымдық жұмыс.


8 мин.


«Ward wall» әдісі



Есептер шығару.

«Ward wall» әдісі

арқылы тапсырмаларды топтасып орындайды.

Оқушылар топтасып тапсырмаларды орындайды

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады


.

Дескриптор:

-Формуланы тұжырымдайды

-2балл

-Есепті шығарады

-1балл

-жауабын жазады

-1балл


Сұрақтар топтамасы.

Оқулық 7-сынып.

Қосымша

АКТ





Shape1 Shape2

Сабақтың ортасы


8 мин.


Топтық жұмыс.



Сергіту сәті

2 мин

Топтық жұмыс «SMART талдау» әдісі бойынша Постер қорғау. Оқушылар қысқаша көбейту формулаларының қиынды элементтерінен формулаларды құрастырады және мысал келтіріп түсіндіреді.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.


Кубик әдісі.

Әр-бір топтан 1 оқушы шығып кубикті тастайды, шартына қарай барлық оқушыларды сергітеді

Топтар формулаларды жинайды. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Басбармақ әдісі

7-сынып

Алгебра

Ватман, кеспе қағаздар


Жұптық жұмыс

8 мин.

Фри әдісі


Саралау. Қабілетті оқушыларға қосымша тапсырма беремін, көмек қажет ететін оқушыларға кеспе қағазда тапсырма беремін.


Берілген тапсырма бойынша есепті жұптасып орындайды




Дескриптор.

-есепті дәлелдейді

-2балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


7-сынып оқулығы.


Жеке жұмыс

4 мин.


.

Сәйкестендіру тапсырмалары:


Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.


Оқушылар сәйкестендіру тапсырмаларын орындайді

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


Білімленд тапсырмалары

Сәйкестендіру кестесі

Сабақтың соңы.

Рефлексия

5 мин.

Сабақты қорытындылау. Кері байланыс.

«Білім поштасы» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді және ұсыныстарыңды жаз

Үй тапсырмасы: №

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды.


10 баллдық бағалау жүесі


стикерлер



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  1. Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;

  2. Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;

Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.

«Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау.


10-баллдык жүйе бойынша багалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2023
425
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі