Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Қыстырма сөз 4 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Мугалимдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Маусым 2018
788
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Күні: 22.11.2017 Сыныбы: 4 «а» Мұғалімі: Дүйсекенова А.Б
Сабақтың тақырыбы: Қыстырма сөздер. Сабақтың мақсаты: а/Қыстырма сөздердің сөйлем ішіндегі атқаратын рөлін,жалпы ойға қосатын әртүрлі мағыналық реңктерін байқату;сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге,қыстырма сөздердің тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге үйрету.ә/Қыстырма сөздерді орынды қолдана білуге дағдыландыруб/ Дұрыс,мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.Түрі: Жаңа білімді игеру.Әдісі: Сұрақ-жауап.Түсіндіру.Қайталау. Жаттығу.Көрнекілігі: Кестелер, топшамалар.Сабақтың барысы:Психологиялық дайындықҚызығушылығын ояту. Сөзжұмбақ. Шынында,ол кезде бәріміз жас едік.
Осының бәрін,әрине,өзі жалғыз істеген жоқ.
Жақып түсінігі бар бала,меніңше.
Сөйлемдегі айтылған ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін сөзді қыстырма сөз деп атайды.Қыстырма сөздер сөйлем мүшесі бола алмайды.Мысалы:Осының бәрін,әрине,жалғыз істей алмайсың.Жаңылмасам,сені бір жерден көрдім.Қыстырма сөздер сөйлемде үтір арқылы бөлінеді: а) сөйлемнің басында келсе,үтір одан кейін, ә) ортасында келсе,екі жағынан, б) соңынан келсе,одан бұрын қойылады. Мағынаны тану59- жаттығуСөйлемдерді көшіріп жаз.Қыстырма сөздердің астын сыз.Қыстырма сөз сөйлемге қандай үстеп тұр?Қыстырма сөздердің тыныс белгісіне назар аудар.Бос орынға тиісті сөзді қойыңыз:1 ..., бұл мәселе бүгін шешілетін сияқты.2. Болашақта аты шыққан әнші болар,...3 ..., биыл қыс жылы болады.Керекті сөздер: меніңше, шамасы, бәлкім.
Топтық жұмысІ – топ. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қыстырма сөздерді тауып, астын сыз.1. Анамның айтуынша, сәбіз, қызылша, пияздың адам денсаулығына пайдасы көп. 2. Шынында, мейірімді адамның қайырымды қолымен отырғызылған гүл тез қаулап өседі. 3. Меніңше, жақсы сөз жан сүйсіндіреді деген рас екен. 4. Өкінішке орай, ертең біз саяхатқа шыға алмаймыз.ІІ - топ Қыстырма сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыр.Неге екенін кім білсін, айтпақшы, рас, сірә.ІІІ – топ Мәтіннен қыстырма сөздерді тауып, тыныс белгілерін қой.Мектепке мұғалімдер жиналған. Нұғман ағай:
Семантикалық карта
Ой толғаныс .- Қыстырма сөз дегеніміз не? - Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді? Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме? (мысал келтір) Үйге тапсырма 60- жаттығу. Ережелерді қайталау.Бағалау
Қыстырма сөздерТапсырмалар1. Суретке қарап сөйлемдер қарап жаз.
2. Осы сөйлемдерге қыстырма сөз қосып жаз. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------3. Сөйлемдерге қыстырма сөздер қосып жаз. Асқар ауылда он күн демалды. Телефон нөмірін қате тердім. Құтжал Әділге үйреніп қалды.
4. Өзің білетін алты қыстырма сөз жаз. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Топшамалар
Аты – жөні: Семантикалық карта
Аты – жөні: Семантикалық карта
Сабақтың тақырыбы: Қыстырма сөздер. Сабақтың мақсаты: а/Қыстырма сөздердің сөйлем ішіндегі атқаратын рөлін,жалпы ойға қосатын әртүрлі мағыналық реңктерін байқату;сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге,қыстырма сөздердің тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге үйрету.ә/Қыстырма сөздерді орынды қолдана білуге дағдыландыруб/ Дұрыс,мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.Түрі: Жаңа білімді игеру.Әдісі: Сұрақ-жауап.Түсіндіру.Қайталау. Жаттығу.Көрнекілігі: Кестелер, топшамалар.Сабақтың барысы:Психологиялық дайындықҚызығушылығын ояту. Сөзжұмбақ. Шынында,ол кезде бәріміз жас едік.
Осының бәрін,әрине,өзі жалғыз істеген жоқ.
Жақып түсінігі бар бала,меніңше.
Сөйлемдегі айтылған ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін сөзді қыстырма сөз деп атайды.Қыстырма сөздер сөйлем мүшесі бола алмайды.Мысалы:Осының бәрін,әрине,жалғыз істей алмайсың.Жаңылмасам,сені бір жерден көрдім.Қыстырма сөздер сөйлемде үтір арқылы бөлінеді: а) сөйлемнің басында келсе,үтір одан кейін, ә) ортасында келсе,екі жағынан, б) соңынан келсе,одан бұрын қойылады. Мағынаны тану59- жаттығуСөйлемдерді көшіріп жаз.Қыстырма сөздердің астын сыз.Қыстырма сөз сөйлемге қандай үстеп тұр?Қыстырма сөздердің тыныс белгісіне назар аудар.Бос орынға тиісті сөзді қойыңыз:1 ..., бұл мәселе бүгін шешілетін сияқты.2. Болашақта аты шыққан әнші болар,...3 ..., биыл қыс жылы болады.Керекті сөздер: меніңше, шамасы, бәлкім.
Топтық жұмысІ – топ. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қыстырма сөздерді тауып, астын сыз.1. Анамның айтуынша, сәбіз, қызылша, пияздың адам денсаулығына пайдасы көп. 2. Шынында, мейірімді адамның қайырымды қолымен отырғызылған гүл тез қаулап өседі. 3. Меніңше, жақсы сөз жан сүйсіндіреді деген рас екен. 4. Өкінішке орай, ертең біз саяхатқа шыға алмаймыз.ІІ - топ Қыстырма сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыр.Неге екенін кім білсін, айтпақшы, рас, сірә.ІІІ – топ Мәтіннен қыстырма сөздерді тауып, тыныс белгілерін қой.Мектепке мұғалімдер жиналған. Нұғман ағай:
- Қане бір ән салшы, дауысыңды естиік, - деді.
Семантикалық карта
р/с | Сөйлемдер | Дара мүш.сөйлем | Күрделі мүш. сөйлем | Бірыңғаймүш-і бар сөйлем | Қыстырма сөзі бар |
1 | Гүлнұр кітапты тез оқыды. | + | |||
2 | Болашақта мен ғарышкер болармын, бәлкім. | + | |||
3 | Сен, әуелі, есебіңді шығар. | + | |||
4 | Дастархан үстінде құрт, ірімшік, қаймақ салынған ыдыстар тұр. | + | |||
5 | Менің ойымша, оның айтқаны рас. | + | |||
6 | Айгүл шай құя бастады. | + |
Ой толғаныс .- Қыстырма сөз дегеніміз не? - Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді? Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме? (мысал келтір) Үйге тапсырма 60- жаттығу. Ережелерді қайталау.Бағалау
р/с | Оқушының аты-жөні | 59-жаттығу | Топтық жұмыс | Семантикалық карта | Барлығы |
Қыстырма сөздерТапсырмалар1. Суретке қарап сөйлемдер қарап жаз.
2. Осы сөйлемдерге қыстырма сөз қосып жаз. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------3. Сөйлемдерге қыстырма сөздер қосып жаз. Асқар ауылда он күн демалды. Телефон нөмірін қате тердім. Құтжал Әділге үйреніп қалды.
4. Өзің білетін алты қыстырма сөз жаз. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Топшамалар
қ | ұ | р | м | а | л | а | с | |||
ж | а | й | ы | л | м | А | ||||
с | ө | з | - | т | і | р | к | е | с | І |
т | ұ | р | л | а | у | л | Ы | |||
б | і | р | ы | ң | ғ | а | Й | |||
т | ұ | р | л | а | у | с | ы | з | ||
п | а | й | ы | м | д | а | У | |||
д | а | р | а |
Аты – жөні: Семантикалық карта
р/с | Сөйлемдер | Дара мүш.сөйлем | Күрделі мүш. сөйлем | Бірыңғаймүш-і бар сөйлем | Қыстырма сөзі бар |
1 | Гүлнұр кітапты тез оқыды. | ||||
2 | Болашақта мен ғарышкер болармын, бәлкім. | ||||
3 | Сен, әуелі, есебіңді шығар. | ||||
4 | Дастархан үстінде құрт, ірімшік, қаймақ салынған ыдыстар тұр. | ||||
5 | Менің ойымша, оның айтқаны рас. | ||||
6 | Айгүл шай құя бастады. |
Аты – жөні: Семантикалық карта
р/с | Сөйлемдер | Дара мүш.сөйлем | Күрделі мүш. сөйлем | Бірыңғаймүш-і бар сөйлем | Қыстырма сөзі бар |
1 | Гүлнұр кітапты тез оқыды. | ||||
2 | Болашақта мен ғарышкер болармын, бәлкім. | ||||
3 | Сен, әуелі, есебіңді шығар. | ||||
4 | Дастархан үстінде құрт, ірімшік, қаймақ салынған ыдыстар тұр. | ||||
5 | Менің ойымша, оның айтқаны рас. | ||||
6 | Айгүл шай құя бастады. |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)