Ашық сабақ "Қысым"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қысым"

Материал туралы қысқаша түсінік
1. білімділік: қысымды анықтау туралы оқушылардың алған білімдерін нақтылау,білім деңгейін тексеру,бақылау; 2. дамытушылық: оқушылардың қызығушылығын, ойлау, ете сақтау қөабілеттерін дамыту;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы Қысым

Сабақтың мақсаты:

  1. білімділік: қысымды анықтау туралы оқушылардың алған білімдерін

нақтылау,білім деңгейін тексеру,бақылау;

  1. дамытушылық: оқушылардың қызығушылығын, ойлау, ете сақтау қөабілеттерін дщамыту;

  2. тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке,ұқыптылыққа,тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:жаңа тақырыпты меңгеру

Сабақтың әдісі: баяндау, есептер шығару, тәжірибе жасау, тест тапсырмаларын орындау.

Көрнекілігі: суреттер ,тест тапырмалары

Пәнаралық байланыс: математиа, биология, еңбек.

Сабақың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгелдеу,назарларын сабаққа аудару.

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

«Ой қозғау»

Тақтада Ньютонның алма ағашы ілінген,олардың артында сұрақтар жасырылған.Әр оқушы сұрақты оқып,жауабын айтады.

1.Күш дегеніміз не?

2.Ауырлық күшінің анықтамасы

3.Ауырлық күшінің формуласы

4.Үйкеліс күшінің анықтамсы

5Күшті өлшейтін құрал

6.Деформация дегеніміз не?

7.Үйкеліс күшінің түрлері.

8.Гук заны

9.Үйкеліс күшінің формуласы.

10.Дефомация түрлері

Өткен тақырыпты қысқаша қорытындылау

Оқушылар кестені кезектесіп толтырып шығады, тек соңғы бағанды бос қалдырады,оны жаңа сабақтың соңынан толтырады

''INSERT стратегиясы

Өткен тарау бойынша не білеміз?

Жанадан нені білдік

Алдағы уақытта не білгіміз келеді?








ІІІ.Жаңа сабақ

Жаңа абақты бастамас бұрын оқушылардың назарларын жаңа сабаққа аудару үшін сыныпқа мынадай логикалық сұрақтар қоямын.

1.Айдос пен Жандос оппа қармен келе жатыр.Айдос шаңғымен, ал Жандос жаяу.Кімге оппа қармен жүру оңай?Неге?

2.Неге шөл далада аттан гөрі түйемен жүрген ыңғайлы?

3.Қасқыр мен киіктің массалары жуық шамамен бірдей.Қасқыр жерге киікке қарағанда аз қысым түсіреді екен.Неге деп ойлайсыңдар./қасқыр 16 кПа,киік 50 кПа/






Осы сұрақтар бойынша оқушылардың жауаптарын тыңдау.Бұл сұрақтардың жауабын білу үшін жаңа сабаққа назар аударамыз.Сабақ соңында осы сұрақтардың жауабын білетін боласыздар.

Топтармен жұмыс/постер арқылы жаңа сабақты түсіндіру/

І топ Қысым

Shape2 Shape1 Қысым қысым=күш/аудан

Shape4 Shape3 P=F/S F=pS S=F/p

1Па = 1 Н/см2



гПА= 100 Па, кПа= 1000 Па, МПа= 1000000Па

Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды. Қысым түсетін күштің модуліне ғана емес, осы күш перпендикуляр бағытта әрекет ететін беттің ауданына да тәуелді болады. Дәлірек айтсақ: қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:

ІІ топ Қосымша материалдармен жұмыс

IV Сабақты бекіту: ''INSERT” стратегиясына,логиалық сұрақтарға қайта тоқталамыз.Тақырыпқа байланысты 2 есеп шығарамыз.

1 есеп І топ

Массасы 48 кг, ал аяқ киімінің табанының ауданы 320 см2 болатын бала еденге қандай қысым түсіреді.

2 есеп ІІ топ

Розеткаларға 37,5 кН күшпен әсер ете отырып, арнаулы кеспелектермен престейді.Розетканың ауданы 0,0075 м2 .Розеткаға қандй қысым түседі?

V.Сабақты қорыту.

Жоғарыда қойылған сұрақтарға қайта оралып, жауаптарын тексереміз

Рефлексия 3 сұрақтан тұратын тест жұмысы.

Рефлексия

оқушының аты-жөні________________________________________________________________

Тест сұрақтары

Жауаптары

1 Мен сабақты

а/ түсіндім

б/түсінбедім

в/жартылай түсіндім

2.Есепті шығарғанда

а/өзім шығара алдым

б/шығара алмаймын

в/ басқаларға түсіндіре аламын

3.Мен өзіме бүгінгі сабаққа ..... деген баға қоямын

а/ 3

б/ 4

в/ 5



VI Үйге тапсырма. Тақырыпты оқу ,15 ж /1/ ,жеке дара жұмыс

VII.Бағалау.Үй тапсырмасы, қойылған сұрақтар,шығарылған есептер,оқушылардың өзін-өзі бағалауларына қарап, оқушыға тиісті баға қойылады.

Турсынбаева Галина Карибжановна

Павлодар облысы, Май ауданы , Ақжар ауылы

Ақжар жалпы орта білім беретін мектептің

физика пәні мұғалімі


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
832
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі