Мотивациялық
қозғаушы
|
Балалар бүгін бізге
қонақтар келіпті. Кәне бәріміз
амандасайық.
Бүгінгі оқу
қызметінде көңіл-күйлерің жақсы болу үшін бір – бірімізге жылы
лебізімізді білдірейік.
Сәлем,сәлем,қалайсын.
Сәлем, сәлем, сәлем. Қолды
соғайық, Аяаққа қол созайық. Айналып
тұрайық.
-
Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-
Күз мезгілінің неше айы
бар?
-
Далада күн салқын
ба? Ғажайып
сәт:
Балалар орындарына
отырады. Есік қағылып, топқа Қуыршақ Айгерім кіреді. Көңіл – күйі
болмай ренжіп келеді.
|
Балалар қонақтармен
амандасады.
Бейне таспа арқылы
балалар жылы лебіздерін қимыл – қозғалыс арқылы
білдіреді.
Қазір жылдың күз
мезгілі.
Күз мезгілінің үш
айы бар.
Далада күн салқын.
Жиі - жиі жаңбыр жауады.
Балалар қуыршақ
Айгерімге таңырқап қарайды.
|
Ұйымдастыру-
іздену
|
Сәлеметсің бе!
Қуыршақ Айгерім. Сәлеметсіздер ме! Апайлар мен балалар. - Қуыршақ
Айгерім саған не болды? – Неге көңіл – күйің
жоқ?Қуыршақ
Айгерім: мен далада ойнап едім,беті
қолым кір болып қалды. Енді немен кетіретінін білмей
тұрмын. Тәрбиеші:Балалар қараңдаршы беті қолы
кір болып қалыпты. Бірақ өзі немен кетіретінін білмей тұр. Қуыршақ
Айгерімге көмектесеміз бе?
Ендеше балалар біз
қуыршақ Айгерімге тазалық туралы тақпақ айтып
берейікші.«Тазалықтың досы су дегенің
осы»
Сылдырлайды мөлдір су. Мөлдір
суға қолыңды жуу, Жуынсаң сен әрдайым. Таза бетің, маңдайың,
Тазалықтың досы су дегенің
осы.(А.Меңжанова).Тәрбиеші: Жарайсыңдар
балалар. –Балалар, бәріміз қуыршақ
Айгерімді жууынуына көмектесейік.Тәрбиші: сабын,сүлгі, ыдыс тағы
суды ортаға қойып, Айгерім қуыршақты
жуындырады.
Тәрбиеші: Айнара суды ұстап көрші су
қандай екен? -Қәне, Медина сен қуыршақ
Айгерімнің бетің жууға көмектесші. Көрдіңдер ме қуыршақ Айгерім
мұңтаздай таза боламын деп қуанып
отыр.Тақпақты айта отырып қуыршақ
Айгерімді жуындырамыз. Менімен бірге қайталап айта
отырайық.
Жуын,жуын,жуынсақ, Қандай
жақсы қуыршақ. Әйтпегенде бөпешім, Кірлеп кеткен екенсің.Қәзір
аппақ боласың,Қуанады анашың.
Тәрбиеші:Балалар қуыршақ Айгерім жуынып
болды .Халид сен сүлгіні алып берші, қуыршақ Айгерімді сүлгімен
сүртіуіне көмектесші. - Балалар қараңдаршы қуыршақ Айгерім әп –
әдемі, тап – таза болды. Балалар біз қуыршақ
Айгерімгесергіту сәтін орындап берйік. Қолын, бетін сабынмен қалай
жуу керегін біліп журсін.Сергіту сәті:«Қолынды
жуу»Қуыршақ Айгерім:Балалар мен енді сумен
,сабынмен жуынып журемін сіздерге рахмет.
Сауболыңыздар.Дидактикалық
ойын: «Қол
жуу»Шарты:Балаларға қол жуатын суретін
бере отырып , алақандағы лас кірді сумен
жуу.
|
Балалар қуыршақ
Айгеріммен амандасады. Қуыршақ Айгерімге аянышпен
қарайды.
Қуыршақ Айгерімнің
әңгімесін балалар мұқият тыңдайды.
Әрине,
көмектесеміз.
Нұрасыл Аяаулым
сурет бойынша тақпақты айтады.
Балалар бірауыздан
келіседі.
Су жылы, мөлдір
таза.
Медина қуыршақ
Айгерімнің бетің жуады. Қуыршақ Айгерім жуынатына қуанып көңіл –
күйі көтеріліп мәз болды.
Балалар тәрбиешімен
бірге жуыну туралы тақпақты қайталап айтып
отырды.
Балалар қызығушылық
білдіріп,қуыршақ Айгерімге жуынуына
көмектесті.
Балалар көмектескен
жұмыстарына риза болды.
Бейне таспа арқылы
қимыл – қозғалыс жасайды.
Қуыршақ Айгерім
балаларға ризашылығын білдіріп,рахметін
айтты.
Берілген ойынды балалар
белсене қатысады.
|
Рефлексивті
|
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу
қызметін қорытындылайды. – Балалар бүгін бізге қонаққа кім
келді?
– Жуыну үшін қандай
заттар керек.
Балалар сендер бүгінгі оқыту
қызметіне жақсы қатыстыңдар сендерге сол үшін сыйлық
берем.Балаларға қол орамалдар
үлестірледі
|
Балалар сұрақтарға жауап
береді. Қуыршақ Айгерім келді. Сабын, сүлгі, су керек екен. Балалар
сыйлық алғанына қуанып рахметін
айтты.
|