Материалдар / Ашық сабақ :Қуыршақ Жуындыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ :Қуыршақ Жуындыру

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2020
904
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


КМҚК «Шағала»Бөбекжай –бақшасы




Ашық ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің

технологиялық картасы



«Қуыршақты жуындыру»












Өткізген:Раушанова.Г.Н

Кіші «Балапан» тобы



Атырау 2020жыл



Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің

технологиялық картасы



Күні:24.11.2020ж

Білім беру саласы:«Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс-қызметі «Көркем әдебиет»

Тақырыбы : «Қуыршақты жуындыру»

Мақсаты:Күз туралы білімдерін тиянақтау. Балалардың сөздік қорын,шығармашылық ойлау қабілетін дамыта отырып,берілген қысқа тақпақты жаттауды үйрету.Өлеңді эмоционалды түрде жеткізе білуге дағдыландыру. Қызығушылықтарын ояту.Достыққа татулыққа тәрбиелеу.

Керек құралдар: Суреттер, слайд, үлестірмелі материалдар,

Сөздік жұмыс:Сүлгі.


Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

қозғаушы


Балалар бүгін бізге қонақтар келіпті. Кәне бәріміз амандасайық.


Бүгінгі оқу қызметінде көңіл-күйлерің жақсы болу үшін бір – бірімізге жылы лебізімізді білдірейік.

Сәлем,сәлем,қалайсын. Сәлем, сәлем, сәлем. Қолды соғайық, Аяаққа қол созайық. Айналып тұрайық.

  • Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

  • Күз мезгілінің неше айы бар?

  • Далада күн салқын ба? Ғажайып сәт:

Балалар орындарына отырады. Есік қағылып, топқа Қуыршақ Айгерім кіреді. Көңіл – күйі болмай ренжіп келеді.





Балалар қонақтармен амандасады.






Бейне таспа арқылы балалар жылы лебіздерін қимыл – қозғалыс арқылы білдіреді.



Қазір жылдың күз мезгілі.

Күз мезгілінің үш айы бар.


Далада күн салқын. Жиі - жиі жаңбыр жауады.


Балалар қуыршақ Айгерімге таңырқап қарайды.





Ұйымдастыру-

іздену


Сәлеметсің бе! Қуыршақ Айгерім. Сәлеметсіздер ме! Апайлар мен балалар. - Қуыршақ Айгерім саған не болды? – Неге көңіл – күйің жоқ?Қуыршақ Айгерім: мен далада ойнап едім,беті қолым кір болып қалды. Енді немен кетіретінін білмей тұрмын. Тәрбиеші:Балалар қараңдаршы беті қолы кір болып қалыпты. Бірақ өзі немен кетіретінін білмей тұр. Қуыршақ Айгерімге көмектесеміз бе?

Ендеше балалар біз қуыршақ Айгерімге тазалық туралы тақпақ айтып берейікші.«Тазалықтың досы су дегенің осы»

Сылдырлайды мөлдір су. Мөлдір суға қолыңды жуу, Жуынсаң сен әрдайым. Таза бетің, маңдайың, Тазалықтың досы су дегенің осы.(А.Меңжанова).Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар. –Балалар, бәріміз қуыршақ Айгерімді жууынуына көмектесейік.Тәрбиші: сабын,сүлгі, ыдыс тағы суды ортаға қойып, Айгерім қуыршақты жуындырады. Тәрбиеші: Айнара суды ұстап көрші су қандай екен? -Қәне, Медина сен қуыршақ Айгерімнің бетің жууға көмектесші. Көрдіңдер ме қуыршақ Айгерім мұңтаздай таза боламын деп қуанып отыр.Тақпақты айта отырып қуыршақ Айгерімді жуындырамыз. Менімен бірге қайталап айта отырайық.



Жуын,жуын,жуынсақ, Қандай жақсы қуыршақ. Әйтпегенде бөпешім, Кірлеп кеткен екенсің.Қәзір аппақ боласың,Қуанады анашың.

Тәрбиеші:Балалар қуыршақ Айгерім жуынып болды .Халид сен сүлгіні алып берші, қуыршақ Айгерімді сүлгімен сүртіуіне көмектесші. - Балалар қараңдаршы қуыршақ Айгерім әп – әдемі, тап – таза болды. Балалар біз қуыршақ Айгерімгесергіту сәтін орындап берйік. Қолын, бетін сабынмен қалай жуу керегін біліп журсін.Сергіту сәті:«Қолынды жуу»Қуыршақ Айгерім:Балалар мен енді сумен ,сабынмен жуынып журемін сіздерге рахмет. Сауболыңыздар.Дидактикалық ойын: «Қол жуу»Шарты:Балаларға қол жуатын суретін бере отырып , алақандағы лас кірді сумен жуу.


Балалар қуыршақ Айгеріммен амандасады. Қуыршақ Айгерімге аянышпен қарайды.



Қуыршақ Айгерімнің әңгімесін балалар мұқият тыңдайды.






Әрине, көмектесеміз.





Нұрасыл Аяаулым сурет бойынша тақпақты айтады.







Балалар бірауыздан келіседі.






Су жылы, мөлдір таза.


Медина қуыршақ Айгерімнің бетің жуады. Қуыршақ Айгерім жуынатына қуанып көңіл – күйі көтеріліп мәз болды.








Балалар тәрбиешімен бірге жуыну туралы тақпақты қайталап айтып отырды.






Балалар қызығушылық білдіріп,қуыршақ Айгерімге жуынуына көмектесті.


Балалар көмектескен жұмыстарына риза болды.



Бейне таспа арқылы қимыл – қозғалыс жасайды.


Қуыршақ Айгерім балаларға ризашылығын білдіріп,рахметін айтты.



Берілген ойынды балалар белсене қатысады.






















Рефлексивті


Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу қызметін қорытындылайды. – Балалар бүгін бізге қонаққа кім келді?

Жуыну үшін қандай заттар керек.

Балалар сендер бүгінгі оқыту қызметіне жақсы қатыстыңдар сендерге сол үшін сыйлық берем.Балаларға қол орамалдар үлестірледі

Балалар сұрақтарға жауап береді. Қуыршақ Айгерім келді. Сабын, сүлгі, су керек екен. Балалар сыйлық алғанына қуанып рахметін айтты.


Күтілетін нәтиже:

1Жыл мезгілі туралы меңгерді

2 .Сурет бойынша қысқа тақпақтарды айта алады.

3.Берілген тапсырмаларды орындай алады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!