№ 42 «Айналайын» балабақшасы МКҚК
Бекітемін
Балабақша меңгерушісі
Шугаева.Н.Г. :___________
«_____» «_____» 2025 ж
Тақырыбы: «Қыз қуу-ұлттық ойын»
Тобы: «Балақай»
Тәрбиеші: Карасаева.Г.С.
2025-2026 оқу жылы
Сабақ жоспары
Білім беру саласы:
Тақырыбы: «Қыз қуу — ұлттық ойын»
Мақсаты:
-
Балаларға ұлттық ойынның мазмұнын түсіндіру;
-
Қимылды ойын арқылы дене қимылын дамыту;
-
Жылдамдық, ептілік, батылдыққа баулу;
-
Ұлттық құндылықтарға қызығушылығын арттыру.
-
Балалардың қимыл-қозғалыс белсенділігін арттыру;
-
Шапшаңдық пен ептілікті дамыту;
-
Қазақтың ұлттық ойындарына қызығушылықтарын ояту, достыққа, сыпайылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:
Домбыра немесе күйтабақ (қазақ күйі ойнау үшін)
Аттың бутафориясы (таяқ аттар немесе жіппен белгіленген жол)
Ұлттық киім киінген қуыршақтар (немесе балалар өздері)
Ту, шапан, орамал т.б.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, балалардың көңіл-күйін сұрау
Шеңберде тұрып жаттығу жасау:
«Қанатымды жазамын» (қолды жоғары көтеріп)
«Желмен жарысамын» (жүгіру қимылы)
«Атқа мініп шауып келем» (атқа мінгендей секіру)
Балалар, сендер ат көрдіңдер ме?
Ат қалай дыбыстайды? (Балаларға «И-го-го» деп айтқызу)
Қазақ балалары бұрын атпен көп жүрген, жарысқан.
II. Кіріспе бөлім
Тәрбиеші:
– Балалар, бүгін біз ерекше сабақ өтеміз. Қазақ халқының ертеден
келе жатқан «Қыз қуу» деген ұлттық ойыны бар. Бұл
ойында қыз бен ұл атқа мініп жарысады. Қыз алда шабады, ұл артынан
қуады. Бұл – қызықты ұлттық ойын.
Қысқаша бейнеролик/сурет көрсету (бар болса)
III. Негізгі бөлім
Балалар жұп-жұп болып бөлінеді (ұл мен қыз немесе жай ғана екі бала).
Бірінші бала – «қыз», артынан жүгіретін бала – «жігіт».
Тәрбиеші белгі береді:
«Бір, екі, үш — жүгір!»
«Қыз» алдымен жүгіреді, ал «жігіт» артынан қуып жетуге тырысады.
Қуып жетсе, «жігіт» «қызға» жеңіл шапалақ немесе шар үрлеп «сыйлық» береді.
Кейін рөлдер ауыстырылады.
(Барлығы қауіпсіз, күліп-ойнап орындалады. Балалар құламайтындай, қысқа арақашықтықта жүргізіледі — 5–6 метр.)
Көрнекілік көрсету:
Қыз қуу суреті (балалар қарап, не көріп тұрғанын айтады)
Атты, қыз бен ұл қуыршақтарын көрсету (аттың үстіне отырғызып көрсету)
IV. Қорытынды бөлім
Балалар шеңберге жиналып, демалады.
Тәрбиеші сұрайды:
«Қай ат ең жүйрік болды?», «Кім көңілді ойнады?»
Балаларды мақтап, «Қыз қуу — батылдық пен ептілікті қажет ететін қазақ ойыны» екенін түсіндіреді.
Соңында жеңіл әуенмен «атпен шабу» биін билеуге болады.Балалармен талқылау:
«Қыз қууда не үйрендің?»
«Ұлттық ойындар не үшін қажет деп ойлайсың?»
✅ Мадақтау:
Белсенді қатысқан балаларға мақтау:
«Жарайсың, жарыста жүйрік болдың!»
Кішкене жүлде (жапсырма, жұлдызша)
✅ Сабақты аяқтау:
Сабақты қорытындылау
Қоштасу: «Сау болыңдар, балалар!»

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: «Қыз қуу-ұлттық ойын» "Балақай" ортаңғы тобы
Ашық сабақ: «Қыз қуу-ұлттық ойын» "Балақай" ортаңғы тобы
№ 42 «Айналайын» балабақшасы МКҚК
Бекітемін
Балабақша меңгерушісі
Шугаева.Н.Г. :___________
«_____» «_____» 2025 ж
Тақырыбы: «Қыз қуу-ұлттық ойын»
Тобы: «Балақай»
Тәрбиеші: Карасаева.Г.С.
2025-2026 оқу жылы
Сабақ жоспары
Білім беру саласы:
Тақырыбы: «Қыз қуу — ұлттық ойын»
Мақсаты:
-
Балаларға ұлттық ойынның мазмұнын түсіндіру;
-
Қимылды ойын арқылы дене қимылын дамыту;
-
Жылдамдық, ептілік, батылдыққа баулу;
-
Ұлттық құндылықтарға қызығушылығын арттыру.
-
Балалардың қимыл-қозғалыс белсенділігін арттыру;
-
Шапшаңдық пен ептілікті дамыту;
-
Қазақтың ұлттық ойындарына қызығушылықтарын ояту, достыққа, сыпайылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:
Домбыра немесе күйтабақ (қазақ күйі ойнау үшін)
Аттың бутафориясы (таяқ аттар немесе жіппен белгіленген жол)
Ұлттық киім киінген қуыршақтар (немесе балалар өздері)
Ту, шапан, орамал т.б.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, балалардың көңіл-күйін сұрау
Шеңберде тұрып жаттығу жасау:
«Қанатымды жазамын» (қолды жоғары көтеріп)
«Желмен жарысамын» (жүгіру қимылы)
«Атқа мініп шауып келем» (атқа мінгендей секіру)
Балалар, сендер ат көрдіңдер ме?
Ат қалай дыбыстайды? (Балаларға «И-го-го» деп айтқызу)
Қазақ балалары бұрын атпен көп жүрген, жарысқан.
II. Кіріспе бөлім
Тәрбиеші:
– Балалар, бүгін біз ерекше сабақ өтеміз. Қазақ халқының ертеден
келе жатқан «Қыз қуу» деген ұлттық ойыны бар. Бұл
ойында қыз бен ұл атқа мініп жарысады. Қыз алда шабады, ұл артынан
қуады. Бұл – қызықты ұлттық ойын.
Қысқаша бейнеролик/сурет көрсету (бар болса)
III. Негізгі бөлім
Балалар жұп-жұп болып бөлінеді (ұл мен қыз немесе жай ғана екі бала).
Бірінші бала – «қыз», артынан жүгіретін бала – «жігіт».
Тәрбиеші белгі береді:
«Бір, екі, үш — жүгір!»
«Қыз» алдымен жүгіреді, ал «жігіт» артынан қуып жетуге тырысады.
Қуып жетсе, «жігіт» «қызға» жеңіл шапалақ немесе шар үрлеп «сыйлық» береді.
Кейін рөлдер ауыстырылады.
(Барлығы қауіпсіз, күліп-ойнап орындалады. Балалар құламайтындай, қысқа арақашықтықта жүргізіледі — 5–6 метр.)
Көрнекілік көрсету:
Қыз қуу суреті (балалар қарап, не көріп тұрғанын айтады)
Атты, қыз бен ұл қуыршақтарын көрсету (аттың үстіне отырғызып көрсету)
IV. Қорытынды бөлім
Балалар шеңберге жиналып, демалады.
Тәрбиеші сұрайды:
«Қай ат ең жүйрік болды?», «Кім көңілді ойнады?»
Балаларды мақтап, «Қыз қуу — батылдық пен ептілікті қажет ететін қазақ ойыны» екенін түсіндіреді.
Соңында жеңіл әуенмен «атпен шабу» биін билеуге болады.Балалармен талқылау:
«Қыз қууда не үйрендің?»
«Ұлттық ойындар не үшін қажет деп ойлайсың?»
✅ Мадақтау:
Белсенді қатысқан балаларға мақтау:
«Жарайсың, жарыста жүйрік болдың!»
Кішкене жүлде (жапсырма, жұлдызша)
✅ Сабақты аяқтау:
Сабақты қорытындылау
Қоштасу: «Сау болыңдар, балалар!»

шағым қалдыра аласыз













