Сабақтың
тақырыбы:
|
1.13. Қызмет көрсету және
қосымша ақпарат белгілер.
|
Мектеп:
«Сарыбұлақ орта мектебі-МДШО»КММ
|
Күні:04.12.2017ж
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Беков М.А
|
Сынып:10
|
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Жолда жүру
ережелеріндегі жол белгілерімен танысу.
|
Сабақтың
міндеттері
|
Жол қозғалысы жүйесіндегі жол
белгілерінің маңызын білу.Жауапкершілік, танымдық қасиетін
дамыту.
Жол ережесін сақтауға
тәрбиелеу.
|
Ресурстар
|
Оқулық, Bilimland, плакаттар,
макеттер, суреттер, стикер, топтық тапсырмалар, кері
байланыс
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу,түсіндіру
|
Нені білулері
керек
|
Жол белгілерін білулері
керек
|
Нені үйренулері
керек
|
Қызмет көрсету және қосымша
ақпарат белгілер
|
Жоспарланған
уақыт
|
Сабақ
барысы:
|
Басталуы:
5
минут
|
Сәлемдесу. Топқа
бөлемін. «Ұлдар»,
«Қыздар»
|
Материалды
түсіндіру
10
минут
Ортасы
10минут
|
Қызмет көрсету
белгілері
Қосымша ақпарат белгілері
(табличкалар)
|
Сабақта
ұсынылатын іс-әрекеттер
|
Оқушылар жол
белгілерінің түрлерімен танысады. Ерекшеліктерін
талдайды.
|
Практикалық
жұмыс
10
минут
|
Жол белгілерін жатқа
айту. (Топпен
жұмыс). Макетпен жұмыс, тест
шешу
|
Бағалау
2
минут
|
Оқушылар өздерінің
және өзгелердің жұмыстарын бағалайды
|
Кері
байланыс
3
минут
|
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, білім ағашына жабыстырады.
|
Оқу
қоры
|
Жолда жүру ережесі
кітаптары
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|