Материалдар / Ашық сабақ: Р дыбысымен әріпі 1 сынып

Ашық сабақ: Р дыбысымен әріпі 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Р дыбысымен әріпі 1 сынып Әліппе пәні Ашық сабақ: Р дыбысымен әріпі 1 сынып Әліппе пәні
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

32 орта мектеп

Пәні:

Әліппе

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:

Абишева Ару Бакытжановна

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Р дыбысымен әріпі


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.1.5.1 заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;

1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

Сабақтың мақсаты

Дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Ұйымдастыру












Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Өлең жолдарын айтқызу.



Дос болайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз.

Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз!












Мақтау мадақ

тау


















Өткен білімді еске түсіру


Ойсергек: «Суреттер жауыны» оқушыларға заттық суреттер ұсынылады: Алма, арба, айна т.б.

Суреттердегі «А» әрпі бар сөздерді табпқызу.




«А» әріпіне дыбыстық талдау жасайды.

Оқушының әрекетіне смайлик арқылы кері байланыс беріледі


Сурет

тер










Жаңа білім
























































































































Бекіту























Кері байланыс

Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Р» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

«Р р» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

«Р р» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау.



а) Сұрақ қою және оқушылар жауабының дұрыс және толық болуын қадағалау:

  • Мынау не?

Бұл – робот.

  • Робот не істейді?

Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме құрау: Бұл – робот. Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

2.Әңгіменің неше сөйлемнен тұратынын анықтату.

3.Қажетті сөйлемді (Бұл – робот) бөліп алып, оны сөздерге (бұл, робот) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

4.Өтілетін жаңа дыбысы бар «робот» сөзін бөліп алып, дыбыстық талдау жасау. Сөздің екі буынды екендігін және сөздегі жаңа дыбыстың орнын анықтау

5.«Р» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

6.«Р» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

7.Түймелерден «р» әрпінің сұлбасын жасау.

8.«Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз»қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.


Сергіту сәті

Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

Оқылым.

  1. Оқулықтың

18-бетінде берілген дыбыстық сызбадағы сөздерді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.

  1. «Р» дыбысының сөз алдында, ортасында, соңында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

Сөздікпен жұмыс ұйымдастыру

Жазылым

1.Оқулықтағы «Р» әрпінің таңбалануына назар аудару.

2.«Р» әрпін тақтаға жазып көрсету.

3.«Р» әрпін ауада жазып көрсету.

Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

«Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпаштың мағынасымен жұмысты үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы.

Қырда

тырна

жүр,

Тырна

қырда

жүр.

Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу.




















  1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: Бұл – робот. Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

  2. Әңгіме құрамындағы сөйлемдер санын анықтайды.

3.«Бұл – робот» сөйлемінде неше сөз бар екенін анықтайды

4.Өтілетін жаңа дыбысы бар

«робот» сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Сөзде екі дауыстыболғандықтан, бұл сөз екі буынды екендігін анықтайды.

  1. «Робот» сөзіндегі «р» дыбысын

«р-р-р» деп, біраз созып айту арқылы анық естиді.

  1. «Р» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.

  2. «Р» дыбысының таңбасы оның әрпімен танысады.

  3. Түймелерден «р» әрпінің сұлбасын жасайды.


























1.Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

кітабынан «ара», «анар» «керік» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.




Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды

Жариялаған:
Абишева Ару
11 Ақпан 2022
637
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі