Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    № 32 орта мектеп

    Пәні:

    Әліппе

    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:

    Абишева Ару Бакытжановна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Р дыбысымен әріпі


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.1.5.1 заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;

    1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату;

    1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

    Сабақтың мақсаты

    Дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Ұйымдастыру












    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

    алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

    Өлең жолдарын айтқызу.



    Дос болайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз.

    Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз!












    Мақтау мадақ

    тау


















    Өткен білімді еске түсіру


    Ойсергек: «Суреттер жауыны» оқушыларға заттық суреттер ұсынылады: Алма, арба, айна т.б.

    Суреттердегі «А» әрпі бар сөздерді табпқызу.




    «А» әріпіне дыбыстық талдау жасайды.

    Оқушының әрекетіне смайлик арқылы кері байланыс беріледі


    Сурет

    тер










    Жаңа білім
























































































































    Бекіту























    Кері байланыс

    – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Р» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

    «Р р» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

    «Р р» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

    Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

    1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау.



    а) Сұрақ қою және оқушылар жауабының дұрыс және толық болуын қадағалау:

    • Мынау не?

    – Бұл – робот.

    • Робот не істейді?

    – Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

    ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме құрау: Бұл – робот. Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

    2.Әңгіменің неше сөйлемнен тұратынын анықтату.

    3.Қажетті сөйлемді (Бұл – робот) бөліп алып, оны сөздерге (бұл, робот) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    4.Өтілетін жаңа дыбысы бар «робот» сөзін бөліп алып, дыбыстық талдау жасау. Сөздің екі буынды екендігін және сөздегі жаңа дыбыстың орнын анықтау

    5.«Р» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

    6.«Р» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

    7.Түймелерден «р» әрпінің сұлбасын жасау.

    8.«Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз»қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.


    Сергіту сәті

    Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

    Оқылым.

    1. Оқулықтың

    18-бетінде берілген дыбыстық сызбадағы сөздерді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.

    1. «Р» дыбысының сөз алдында, ортасында, соңында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    Сөздікпен жұмыс ұйымдастыру

    Жазылым

    1.Оқулықтағы «Р» әрпінің таңбалануына назар аудару.

    2.«Р» әрпін тақтаға жазып көрсету.

    3.«Р» әрпін ауада жазып көрсету.

    Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

    «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпаштың мағынасымен жұмысты үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы.

    Қырда

    тырна

    жүр,

    Тырна

    қырда

    жүр.

    Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу.




















    1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: Бұл – робот. Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

    2. Әңгіме құрамындағы сөйлемдер санын анықтайды.

    3.«Бұл – робот» сөйлемінде неше сөз бар екенін анықтайды

    4.Өтілетін жаңа дыбысы бар

    «робот» сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Сөзде екі дауыстыболғандықтан, бұл сөз екі буынды екендігін анықтайды.

    1. «Робот» сөзіндегі «р» дыбысын

    «р-р-р» деп, біраз созып айту арқылы анық естиді.

    1. «Р» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.

    2. «Р» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысады.

    3. Түймелерден «р» әрпінің сұлбасын жасайды.


























    1.Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

    кітабынан «ара», «анар» «керік» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.




    Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абишева Ару
    11 Ақпан 2022
    687
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Р дыбысымен әріпі 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Р дыбысымен әріпі 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ: Р дыбысымен әріпі 1 сынып Әліппе пәні Ашық сабақ: Р дыбысымен әріпі 1 сынып Әліппе пәні
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    № 32 орта мектеп

    Пәні:

    Әліппе

    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:

    Абишева Ару Бакытжановна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Р дыбысымен әріпі


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.1.5.1 заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;

    1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату;

    1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

    Сабақтың мақсаты

    Дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Ұйымдастыру












    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

    алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

    Өлең жолдарын айтқызу.



    Дос болайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз.

    Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз!












    Мақтау мадақ

    тау


















    Өткен білімді еске түсіру


    Ойсергек: «Суреттер жауыны» оқушыларға заттық суреттер ұсынылады: Алма, арба, айна т.б.

    Суреттердегі «А» әрпі бар сөздерді табпқызу.




    «А» әріпіне дыбыстық талдау жасайды.

    Оқушының әрекетіне смайлик арқылы кері байланыс беріледі


    Сурет

    тер










    Жаңа білім
























































































































    Бекіту























    Кері байланыс

    – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Р» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

    «Р р» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

    «Р р» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

    Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

    1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау.



    а) Сұрақ қою және оқушылар жауабының дұрыс және толық болуын қадағалау:

    • Мынау не?

    – Бұл – робот.

    • Робот не істейді?

    – Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

    ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме құрау: Бұл – робот. Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

    2.Әңгіменің неше сөйлемнен тұратынын анықтату.

    3.Қажетті сөйлемді (Бұл – робот) бөліп алып, оны сөздерге (бұл, робот) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    4.Өтілетін жаңа дыбысы бар «робот» сөзін бөліп алып, дыбыстық талдау жасау. Сөздің екі буынды екендігін және сөздегі жаңа дыбыстың орнын анықтау

    5.«Р» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

    6.«Р» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

    7.Түймелерден «р» әрпінің сұлбасын жасау.

    8.«Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз»қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.


    Сергіту сәті

    Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

    Оқылым.

    1. Оқулықтың

    18-бетінде берілген дыбыстық сызбадағы сөздерді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.

    1. «Р» дыбысының сөз алдында, ортасында, соңында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    Сөздікпен жұмыс ұйымдастыру

    Жазылым

    1.Оқулықтағы «Р» әрпінің таңбалануына назар аудару.

    2.«Р» әрпін тақтаға жазып көрсету.

    3.«Р» әрпін ауада жазып көрсету.

    Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

    «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпаштың мағынасымен жұмысты үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы.

    Қырда

    тырна

    жүр,

    Тырна

    қырда

    жүр.

    Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу.




















    1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: Бұл – робот. Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

    2. Әңгіме құрамындағы сөйлемдер санын анықтайды.

    3.«Бұл – робот» сөйлемінде неше сөз бар екенін анықтайды

    4.Өтілетін жаңа дыбысы бар

    «робот» сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Сөзде екі дауыстыболғандықтан, бұл сөз екі буынды екендігін анықтайды.

    1. «Робот» сөзіндегі «р» дыбысын

    «р-р-р» деп, біраз созып айту арқылы анық естиді.

    1. «Р» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.

    2. «Р» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысады.

    3. Түймелерден «р» әрпінің сұлбасын жасайды.


























    1.Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

    кітабынан «ара», «анар» «керік» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.




    Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    11.02.2022
    687
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абишева Ару
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации