Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ, Рационал сандарды бөлу, 6-сынып
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Рационал сандарды
бөлу
Бөлім:
6.2.А Рационал сандарға
амалдар қолдану
Педагогтің
тегі,аты,әкесінің аты(болған
жағдайда)
Битоханова Назым
Бауыржановна
Күні:
21.11.2022
Сынып:
6
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ
тақырыбы:
Рационал сандарды
бөлу
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
6.1.2.16 Рационал сандарды
бөлуді орындау;
Сабақтыңмақсаты
Рационал сандарды
бөлуді орындайды
Сабақ
барысы
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
8
мин.
Миға
шабуыл.
«Wordwall»
әдісі.
3
мин.
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу,
оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан
жылуы"
Топқа
бөлу:
Оқушыларға
таратылған есептер арқылы
2 топқа бөлу: Оң
сандар, Теріс сандар
Үй тапсырмасын
тексеру:
№519 дұрыс жауап бойынша «Мен
саған, сен маған» әдісі бойынша
тексереді
Өткен сабақты бекіту мақсатында
сұрақтарғаwordwallқосымшасы арқылы жауап
береді.
1.Таңбалары әр түрлі сандарды
көбейткенде қандай сан
шығады?
2.Оң санды 0-ге
көбейткенде қандай сан
шығады?
3.Екі теріс санды
көбейткенде қандай сан
шығады?
4.Көбейтіндісі 1-ге
тең болатын екі санды қандай сандар деп
атайды?
5. Теріс санды 0-ге
көбейткенде қандай сан
шығады?
6.Рационал сандарды, яғни екі
теріс санды қосқандақандай сан
шығады?
7.Рационал сандарды, яғни екі
теріс санды азайтқандақандай сан
шығады?
8. Теріс сан
дегеніміз не?
9.Оң сан дегеніміз
не?
«Жақсы тілек- жан жылуы»
оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Үй жұмыстың шешімі тақтада
көрсетіледі, оқушы көршісінің қателерін
анықтайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Өткен тақырып бойынша қайталау
жасайды.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Оқушылар дәптерлеріне әр
есептің тұсына
(-;+) арқылы көршісін
бағалайды.
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Қалыптастырушы
бағалау:"Үш шапалақ"
әдісіарқылы оқушылар жауаптарына
қарай бірін-бірі бағалайды.Егер жауап толық болмаса шапалақ саны
азаяды.
Слайд, Презентация
Оқулық
Слайд,
Презентация
Оқулық
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс
15
мин
Жұптық
жұмыс.
13
2
мин
«Кім жылдам»
әдісі.
(Жеке жұмыс -Оқулықпен
жұмыс)
Бұл әдісті қолданудағы мақсатым оқушылар
рационал сандарды бөлуді және оларға арифметикалық амалдарды
қолданып есептер
шығарады.
№520
есеп
1.
56/(-7)+3=-5
2.
-8*(-5)+75/(-15)=35
3.
(12-28)/(-4)*5=320
4.
19-(2-18/3)=23
5.
-60/15+7*(6-14)=-60
6.
-11*(5-9)-60/(-12)=49
«Бірге ойлаймыз» әдісін
қолданамын.(Жұптық жұмыс -Оқулықпен
жұмыс)
Бұл әдісті
пайдаланудағы мақсатым оқушылар отырған орындарында бір-бірін
тексеріп, ақылдаса отырып есепті шығарып, қателерін түзеп
отырады
№533
есеп.Асхат
ойлаған санын -7-ге көбейтіп, нәтижесіне 15,7 санын қосқанда
қосынды -11,6 –ға тең болды. Асхат қандай сан
ойлады?
Шешуі: х-Асхаттың ойлаған
саны;
х·(-7)+15,7=-11,6
х·
(-7)=-11,6-15,7
х·
(-7)=-27,3
х=-27,3:(-7)
х=3,9
Жауабы:Асхаттың ойлаған саны
3,9.
Сергіту сәті: "Сен
қаншалықты білесің"
әдісі.
Мұғалім "оң сандарды" айтқан
кезде қолдарын жоғары көтереді; "теріс сандарды" айтқан кезде
қолдарын алдына созады; 0(нөл) дегенде бүйірін
таянады.
Деңгейлік тапсырмалар
орындау
Белсенді әдісі
"Ойлан-Жұптас-Бөліс"
А
деңгейі
1)
-6,3:0,9-7
2)-5,4:(-3)=1,8
В
деңгейі
1)-8,6+(-2)*(-0,5)
2)
Сдеңгейі
Теңдеуді
шешіңдер:
1)-2,6(6+5х)-1,5=-21
-2,6(6+5х)=-21+1,5
-2,6(6+5х)=-19,5
6+5х=-19,5:(-2,6)
5х=7,5-6
х=1,5:5
х=0,3
Оқушылар топта дәптерге жеке
орындайды
Оқушылар отырған орындарында
бір-бірін тексеріп, ақылдаса отырып есепті шығарып, қателерін түзеп
отырады
Оқушылар деңгейлік
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор:
-арифметикалық амалдарды
шешеді.
Жалпы балл
-12
Дескриптор:
- есептің шартын оқып, теңдеу
құрады;
- рационал сандарға амалдар
орындайды;
- теңдеуді шешіп,түбірін
табады.
Мұғалім бағалауы 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады