Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
1)
Оқушылардың сабаққа қатысуын, сабаққа дайындығын
тексеру;
2)Топқа бөлу (сақ, үйсін, ғұн, қаңлы)
3)Сабақтың мақсатын оқушылармен wordwall.net программасымен
бірге ашу;
4)№476 Үй тапсырмасын тексеру (карточка көтеру);
5)Өткен тақырып бойынша сұрақтарды wordwall.net программасы
бойынша қою;
|
Үй
тапсырмасын тексеру
Сұраққа жауап
«Ежелгі Қазақстан»
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
Бағалау парағы
|
https://wordwall.net/resource/
6 сынып оқулығы.
1-бөлім
|
Сабақтың ортасы
|
Сабақта өткен материалды бекіту
Қызықты математика.Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында тарихи
деректерге үңілейік.
1.VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң
сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен
байланыстырған. Оң және теріс сандарды қосу ережелерін былай
айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы
қарыз». 2.ЕЖЕЛГІ
ЕРЕЖЕЛЕР
Менің досымның досы – менің досым
(+Х)∙(+Х)
=(+Х)
Менің дұшпанымның досы - менің дұшпаным
(-Х)∙(+Х)=(-Х)
Менің досымның дұшпаны - менің
дұшпаным (+Х)∙(-Х)=(-Х)
Менің дұшпанымның дұшпаны - менің досым
(-Х)∙(-Х)=(+Х)
3. Швейцариялық математик
Леонард Эйлер теріс сандарды көбейтуді қалай
түсіндірген?
Ж:
хvӀӀ ғасырда швейцариялық атақты математик және әрі механик ғалым
Леонард Эйлердің түсіндіруі бойынша теріс санды теріс санға
көбейтуді (-7) ∙5 = -35.
Онда
-7-ге -5-ті көбейтсек -35, яғни көбейткіштердің біреуі қарама -
қарсы санға өзгерсе көбейтінді де қарама - қарсы санға өзгереді
деген. (-7)∙(-5) =35
Сергіту сәті.
«Менің тұлғамның формуласы» әдісі
Бүгін ашық сабақты атаулы күн «Тәуелсіздіктің 30
жылдығына» арналады. Біз дербес ел болып, уығымызды қадап,
шаңырағымызды көтеріп, ерікті еркін мемлекетімізді құрып, Қазақстан
Республикасы атанып, көк байрақ туымызды желбіретіп әлемге әйгілі
болуымыздың өзі — осы Тәуелсіздікке қол жеткізуіміздің арқасы. Олай
болса Тәуелсіздігімізге шаң жұқтырмай оны ең қымбат бұйымымыздай
етіп құрметтеп, келер ұрпақтар қолына аманаттап тапсыруға тиіспіз.
Елімізді ішкі — сыртқы дұшпандардан қорғауға міндеттіміз. Сонда
ғана Тәуелсіздігіміз мәңгілікке мирас болмақ
|
«Алтын Орда» 1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс.
Дескриптор: Білім алушы
-
рационал сандарды азайтады;
-
таңбалары әр түрлі рационал сандарды көбейтеді;
«Қазақ хандығы» 2-тапсырма. Халықаралық PISA
тапсырмасы.
«ҚазКСР» 3-тапсырма. Жұптық жұмыс
Ауаның температурасы -қа өзгергенді термометрдегі
сұйықтың бағаны -ге өзгереді. Егер ауаның
температурасы: -ты; -ты; -ты; -ты көрсетсе, термометрдегі
сұйықтың бағаны -тағы деңгейден қалай
өзгереді?
Жауабы: Термометрдегі сұйықтың бағаны -тағы деңгейден – төмен түседі.
Дескриптор: Білім алушы
-
өрнекті құрастырады;
-
рационал сандарды азайтады;
«Ұлы Отан соғысы жылдары» 4-тапсырма (Жеке
жұмыс)
Есептеңіз:
-
-
-
Дескриптор:
Білім алушы
Қарқын
тапсырма
Өрнектің мәнін табыңыз:
Дескриптор:
Білім алушы
-
амалдарды орындаудың ретін анықтайды;
-
рационал сандарды көбейтуді орындайды;
-
рационал сандардың айырмасын табады;
өрнектің мәнін табады.
«Менің тұлғамның формуласы»
«1986 жыл» Топтық жұмыс. ZipGrade
1)
А)-28 В)28 С)21 D)-21
E)14
2)
А)500 В)-600 С)60 D)600
E)1000
3)
А) В) С) D) E)
4)
А)-278
В)289 С)216 D)943 E)144
5)
А)0 В)4
С)0,02 D)0,4 E)0,04
Дескриптор:
Білім алушы
|
Бағалау парағы
|
Prezi презентация
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау.
Үй
тапсырмасы: №490
Рефлексия
• Мен сабаққа өте жақсы қатысып, тапсырмаларды толық
орындадым. (Нұрсұлтан)
• Мен жақсы талпындым, бірақ бәрі ойдағыдай емес.
(Қарағанды)
• Мен бүгінгі сабаққа түсінбедім (Алматы)
|
Әркім өзінің ту тіккен жеріне (Қазақстан картасына) өз
тілектерін жазады.
|
|
|